Aslan Besvaret Juni 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2008 BlackGSD skrev: de sidste 3 er af Caisar Hvis I ikke kan finde caiser i aften, er det bare mig der har låååååååååååånt den dejlige vovse (nørj hvor jeg elsker de to sidste billeder, skønne ører) :lun: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Barfod1 Besvaret Juni 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2008 vores nye hundebasse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Juni 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2008 Ja jeg synes jo løwchen Mææærkeligt, når man går og venter på sin løwchen valp, hva? Ellers vil jeg istemme er schæfer hvalpe er super skønne. Og er nu også lift forelsket i Aslan med de store fusser Her er lige et lille billede af Milo (har også postet det i et andet indlæg, men mon ikke det går ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lewis Besvaret Juni 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2008 Altså jeg synes stort set alle hvalpe er skønne Her lige et af Lewis som lille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nanett Besvaret Juli 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2008 ALLE hvalpe er sgi da søde ...Men jeg kan SLET slet ikke stå for rynkeracer såsom mastino napolitano eller shar pei som hvalpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Juli 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2008 Islænder hvalpe er klart de sødeste. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juli 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2008 Schæfer hvalpe er simpelt hen så søde, men ellers syntes jeg også DDB, rottweiler, cocker, berner sennen og islændere Ej jeg kunne blive ved... hvalpe er bare nuttede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Juli 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2008 Springers skrev: Jeg synes at Jack Russell hunde er for kære:mrgreen: Jeg kan kun være enig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2008 beagle hvalpe MÅ være de sødeste af dem alle - gå liiiige ind i Sveas album en gang til Jegh ar da sjældent set noget kærere end hende... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 De sødeste hvalpe er da Dobermann - uden tvivl! Dansk svensk gårdhunde hvalpe følges meget tæt med Doberman - for dé er da godtnok også kære. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 (rettet) Jeg troede denne diskussion var afgjort for længst :hmm: Schæfervapper er bare sødest - se bare disse Jeg tror ærligt talt ikke, at jeg nogensinde har set noget mere yndigt :lun: Redigeret Juli 7, 2008 af a9 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Åhh der er jo rigtig mange at vælge imellem... schæfere og alle spidshunde er selvskrevet som supernuserhjerteknusere :blink: En lillebitte pudelhvalp er da heller ikke til at stå for (tænker tilbage på lille Jason med de små sorte krøller og det sølvfarvede hoved i guder hvor var han kær!) doberman (som sikkert bliver min hund nr to) har til gengæld - undskyld mig - GODT nok ikke særlig kønne hvalpe Jeg så en lille chi-hvalp i store ring i Varde - hold da op hvor er den da også kær og nuser som den kom trissende afsted der lillebitte - at trisse ringen rundt var jo som at være ed i et marathon for den (lige lidt babybilleder af jason - på det første er han 9,5 uger og de to sidste er han lige kommet hjem til mig, så han er en ca. 12 uger) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Ja der er jo mange, og næsten alle hvalpe (dyrebørn) er jo ikke til at stå for men vi syntes jo nok de fleste den vi ejer er sødest [ATTACH][ATTACH][ATTACH]1253[/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gadekryds Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 alle hvalpe er søde det kan ikke være anderledes deres motorik funker ikke de er kærer dejlige og nuttede. der hvor vi oplever problemet er at så længe de er små vil alle hen og nusse og klappe men når de så bliver store som vores for vi ofte at høre at han ser farlig ud gu er han ej farlig han er bare stor det kan vi og slet ikke min hund forstå for de ville jo gerne snakke da han var lille og han ved ikke at han er blevet stor derfor opfordre jeg alle at hvis de ikke vil snakke med hunden når den bliver stor så skal de sk.... heller ikke gøre det når den er lille og sød jeg havde desvære ikke et billed hvor han er lille bitte der havde vi ikke noget kamara Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Loke Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Vivi skrev: De store racer har den ekstra charme at de som hvalpe har kæmpepoter. det kan jeg ikke stå for. Min newfoundlandshund var "lige til at spise" som hvalp Men den dejligste hvalp jeg har set på billede må være denne pomeranian. Jeg har tyvstjålet billedet fra http://www.pompom.dk s hjemmeside, men jeg tror jeg er tilgivet når jeg skriver hans link her:) fuldstændig enig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pipsok Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 Jeps jeg æææælsker også de store racer. Hvalpe er nu i det hele tage bare ikke til at stå for. Uanset race. I skal da heller ikke snydes for et hvalpe billed af min dejlige GD, som nu ikke er så lille mere.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2008 a9 skrev: Jeg troede denne diskussion var afgjort for længst :hmm: Schæfervapper er bare sødest - se bare disse Jeg tror ærligt talt ikke, at jeg nogensinde har set noget mere yndigt :lun: Jeg er næsten enig, schæferhvalpe er skønne, men pudelhvalpe er skønnest. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst daytime Besvaret Juli 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2008 Er da nødt til at reklamere for terrier hvalpe Særlig min lille store airedale har personality Men alle hvalpe er dejlige, gerne store hunderacer, for jeg er så bange for at gøre de små pus fortræd, de virker skrøbelige (ved godt det er pjat... men følelser er følelser) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juli 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2008 A9: Vi er fuldstændig enige... schæferhvalpe er og bliver de sødeste De tre øverste er Kimba, og de to nederste Caisar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret Juli 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2008 BlackGSD skrev: A9: Vi er fuldstændig enige... schæferhvalpe er og bliver de sødeste De tre øverste er Kimba, og de to nederste Caisar Uuhh ham Caisar er altså bare lækker ( nå, det har jeg vist sagt før ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juli 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2008 beagle-lover skrev: Uuhh ham Caisar er altså bare lækker ( nå, det har jeg vist sagt før ) Bare rolig, Caisar kan godt tåle at høre sådan noget flere gange :blink: han får ikke nykker af det... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2008 beagle-lover skrev: Uuhh ham Caisar er altså bare lækker ( nå, det har jeg vist sagt før ) Jeg synes, at Kimba er mindst lige så sød... nåååh, lille hvalp, skal du hjem og bo hos mig? Eller må jeg give Vivi ret - den pomeranierhvalp er da bare noget af det mest nuser! Men ja, alle hvalpe er søde. Der bor to papillon-hvalpe i nærheden af mig, og jeg må beherske mig meget for ikke at tage dem i lommen og løbe min vej med dem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juli 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2008 sonja77 skrev: Jeg synes, at Kimba er mindst lige så sød... nåååh, lille hvalp, skal du hjem og bo hos mig? Eller må jeg give Vivi ret - den pomeranierhvalp er da bare noget af det mest nuser! Men ja, alle hvalpe er søde. Der bor to papillon-hvalpe i nærheden af mig, og jeg må beherske mig meget for ikke at tage dem i lommen og løbe min vej med dem! Ja sød af udseende - og når hun sover... ellers så er hun en rigtig terrorist... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juli 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2008 Amocca skrev: beagle hvalpe MÅ være de sødeste af dem alle - gå liiiige ind i Sveas album en gang til Jegh ar da sjældent set noget kærere end hende... Jeg opdagede lige dit indlæg... Jamen :kys: altså, hvor er du sød! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2008 BlackGSD skrev: A9: Vi er fuldstændig enige... schæferhvalpe er og bliver de sødeste De tre øverste er Kimba, og de to nederste Caisar I rest my chase Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts