guanomo Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Optog lidt den ene dag og fik denne skønne lille video ud af det, billeder taler nok for sig selv og fortæller sin egen helt lille historie og en stolt dreng der elsker sin hund :lu: :hjerte: Videoen er lidt mørk dog. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Hahahha, hvor er hjalte en lækker lille hunde dreng altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Åhr, hvor er de to altså kære sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Årh hvor er han sød:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Jeg kan ikke se videoen uden at skulle hente et eller andet program Er der andre der har det problem? Jeg plejer at kunne se videoer herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Jeg kan ikke se videoen uden at skulle hente et eller andet program Er der andre der har det problem? Jeg plejer at kunne se videoer herinde Jeg havde det samme.. Men prøv at klikke på linket oppe over selve filmen (MOV et-eller-andet-som-jeg-ikke-kan-huske) istedet for det ude til siden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Jeg havde det samme.. Men prøv at klikke på linket oppe over selve filmen (MOV et-eller-andet-som-jeg-ikke-kan-huske) istedet for det ude til siden Det hjalp! Tak :kys: Ihh, de er altså for kære sammen de to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Hvor er de bare søde sammen :hjerte: haha og ham Hjalte er da vist lidt af en fræk dreng "Det var ikke mig " Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Det hjalp! Tak :kys: Ihh, de er altså for kære sammen de to Jeg vidste det var lige noget for dig :blink: Hvor er de bare søde sammen :hjerte: haha og ham Hjalte er da vist lidt af en fræk dreng "Det var ikke mig " Jeg er usikker på hvad det ikke var ham, måske fordi cujo rejste sig da hjalte lagde sig hos ham, han har det emd at "bodyslamme" af og til med et tæppe så de ligger sammen, dog ikke altid cujo synes det er en god ide, så går han bare sin vej :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Jeg vidste det var lige noget for dig :blink: Hvor får du dog den idé fra??? :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts