bellas mor Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Vi har 2 Dch træning "skoler" i samme by, hvordan finder jeg ud af hvad forskel der kan være:?: inden jeg melder til. kan ikke se noget på hjemmesiderne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2009 Aftal prøve timer begge som regel kan man få 1 til 2 timer som prøve før man melder sig ind. og på den måde få et overblik over hvad der er af forskælle... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2009 vores afdelinger af hverken DKK eller DCH tilbyder prøvetimer, men man er altid velkommen til at overvære træningen.... så det ville nok være min løsning... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Januar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2009 Tag ud og få en snak med dem der træner derude. Kik især på de hold du kunne tænke dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Januar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2009 Hvad hedder de to afdelinger?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2009 Hvad hedder de to afdelinger?? jeg skriver lige til dig:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts