Lonny Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Dette er egentlig en test for at se om jeg kan finde ud af at sætte links ind, så mine billeder ikke altid er miniature billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Projektet lykkedes og det ser faktisk rigtig hyggeligt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 et skønt hyggebilled der ligger baldur da super godt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Vi prøver igen [media]http://i731.photobucket.com/albums/ww319/Lonny_987/1287619654_1b5ea3bd06_o.jpg[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Hvad mener du med at det lykkedes, det er da stadig sådan et lille billede Jeg kan heller ikke få det til at blive større via photobucket Jeg vil have billedet til at fylde hele tekst feltet og ikke bare være 4 x 4 cm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Man skal klikke på dem før de bliver store, hvordan får I andre dem til bare at være store med det samme? Guanomo: Ja, jeg tror at min mand misundte Baldurs hans sovested den dag :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Vi prøver igen [media]http://i731.photobucket.com/albums/ww319/Lonny_987/1287619654_1b5ea3bd06_o.jpg[/media] Ja, det er godt, men hvis du vil prøve noget igen, der virker fint, så vil vi have et nyt billede...hver gang du prøver igen PS: Jamen, vi skal også klikke på det lille billede og så kommer det op i stor størrelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Hvad mener du med at det lykkedes, det er da stadig sådan et lille billede Jeg kan heller ikke få det til at blive større via photobucket Jeg vil have billedet til at fylde hele tekst feltet og ikke bare være 4 x 4 cm det er jo stort når man trykker på det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 hvor ser det der bare over hyggeligt ud :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 I anledningen af Baldurs fødselsdag for nylig, så prøver vi lige et af baby billederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Det lykkedes :klovn: :klovn: :klovn: :klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 han er vildt kær som lille (eller ekstra kær) han minder en del om cujo på det billed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 han er vildt kær som lille (eller ekstra kær) han minder en del om cujo på det billed Der er da ikke noget bedre end sådan en lille buttet hundehvalp, med overskydende skind og poter der er alt for store i forhold til resten af kroppen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Dejlige billeder:-) Hvis du bruger Photobucket, er det 4. valgmulighed under billedet, du skal bruge:-) Men det fandt du vist ud af? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Baldur har lige fra helt lille af været en rigtig puttegøj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Nu har jeg lige fundet alle hvalpebillederne og så er jeg slet ikke til at stoppe igen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 ej altså for fanden da hvor er han cute Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Åhr Bette Baldur er bare for nuuuussssser :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Fåååååååååååååååååk hvor var han en lille lækker sag Og hvor er du blevet dygtig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Hvor er I altså bare søde, jeg kan jo slet ikke lade være med at poste flere billeder, når I er så søde Baldurs første bamse, og han har den stadig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Igen et billede der viser at Baldur vist er født med genetiske egenskaber for putning :blink: Det er helt underligt at tænke på at han engang har været så lille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Åhr Han er altså bare alt for kær :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Ja, er han ikke Ind i mellem forsøger han stadig at komme til at putte som da han var hvalp, hvorefter han bliver dybt fornærmet over at der ikke er plads til at han f.eks. kan ligge sammenrullet på mit skød :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Nu har jeg lige fundet alle hvalpebillederne og så er jeg slet ikke til at stoppe igen :blink: Åh... hvalpemavser Det er lige så ens fingre klør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 hihi hvor er det bare super gode billeder og det med at blive fornermet det kender jeg alt for godt Rollo bliver også helt ulykkelig når han ikke kan putte og sidde på skødet mere... men så krammer vi i stedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts