Hop til indhold

Recommended Posts

Vidste du, at hunde rent faktisk har en tidsfornemmelse? I Sverige er der en lov, der siger, at hunde max må være alene hjemme i 6 timer, hvilket også er Dyrenes Beskyttelses klare anbefaling. Mange hunde tilbringer desværre op til 9 timer alene hver dag, og det kan føre til kedsomhed, stress og i værste fald separationsangst og adfærdsproblemer💔

Får din hund den opmærksomhed og daglige motion, den fortjener? Eller føler du indimellem en snert af dårlig samvittighed?🐕‍🦺
Mørket falder tidligt på, regnen drypper udenfor, det er koldt og blæsende🌧️❄️ Når du endelig er hjemme fra en lang arbejdsdag eller har brugt timer på børnenes fritidsaktiviteter, venter der stadig en glad og logrende vovse, der trænger til en god gåtur, inden du kan begynde på aftensmaden.

Du er ikke alene! Som hundeejer kender vi det alle sammen, men din hund har stadig brug for frisk luft, motion og mental stimulering, uanset hvor travlt du har.❤️

Hvordan får du logistikken til at gå op som hundeejer med familie og lange arbejdsdage? Har du prøvet professionel hundeluftning? Del meget gerne din erfaring :-)

Lad mig hjælpe dig med at give din hund det, den fortjener – en dejlig lang gåtur i trygge hænder, uanset vejret! Din hund vil elske dig for det!🐾

Læs mere om min hundeluftning på: www.pawsomewalk.dk – jeg glæder mig til at tage din bedste ven med på nye eventyr.🐾🐶

Mig-og-hundene.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites