Gæst Nadus Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 (rettet) Hej. Jeg er med i en fotokonkurrence, på dogtraining.dk Derfor ville det være rart hvis i ville hjælpe med at stemme på min hund Kenzo Hvis i vil kan i stemme her: http://dogtraining.dk/foto/favorit.htm Jeg håber at der er nogle der vil stemme Jeg gir gerne noget for det, men er ny og ved ikke hvad man kan bruge som bestikkelse Fra Nadia Redigeret Januar 15, 2009 af Nadus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 har desværre allerede stemt ... men sikke et sjovt billede af din hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nadus Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Hehe Tak ;D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Jeg har også stemt, men sejt billed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nadus Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Okay ;D Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nadus Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Nogen? :B Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nadus Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Nogen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 :shock:nøj det er da svært kan se mindst 3 hunde her inde fra "ahhh" Og en masse super gode billeder og så må man kun vælge EN:?: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts