sonja77 Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 I Frederiksberg Have, som er et af vores yndlingsluftesteder, er der mange ænder og gæs - og derfor også mange ande- og gåselorte. Tyson synes simpelthen, at det er den største delikatesse, der findes! Jeg er ikke sikker på, om det er ande- eller gåselortene, han spiser (jeg ved ikke, hvad forskellen er på dem rent udseendesmæssigt), men det er sådan nogle grønsorte nogle med lidt hvidt udenpå. Han mener at de er nam-nam :mums: - jeg synes derimod ikke, at det er så skønt, at han guffer dem i sig. Jeg ved jo godt, hvem der får en møsser, når vi kommer hjem (= mig). Jeg har oplevet flere andre hunde spise dem, bl.a. Noomi, på trods af Nollikes anstrengelser for at få hende til at lade være. Hvad er der i de lorte, der gør dem så lækre for hundeganen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 Aner ikke, hvad der er i. Men når vi går tur i mosen hver søndag, så har vi 3 hunde, der går på tag-selv bar.. Der er bare mange lorte:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 Har præcis det samme problem med Bonnie, her er det bare hestepærer der er SÅÅ lækre:badr: Og kattelort hvis hun får chancen:evil: Hvad jeg arbejder MEGET hårdt på at hun aldrig får! Klamt. Aner ikke hvorfor, så jeg vil følge denne tråd for at se hvad de kloge siger:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 En høne laver ca. en gang om dagen en såkaldt "leverklat", der er exceptionelt stinkende, flydende og ulækker Da jeg havde høns kunne jeg være sikker på at hundene kastede sig over den slags klatter, helst medens de endnu var dampende varme :scared: Hvad skal man sige - hundesmagsløg er bare anderledes indstillet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 Hestepærer er jeg så ikke hysterisk over.. det er jo mere eller mindre bare hø Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bombastic Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 Jamen tror i ikke det er fordi lortene indeholder ufordævet med, som hunden finder for fristene. Vi har samme problem med vores hund og hestepærer, men syntes at have observeret at det er specielt slemt om vinteren når hestene får korn og der er korn rester i. Maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 harelorte er set som en stor delikatesse i Karlas verden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 Noomi vil gerne invitere Tyson på middag i vores mose til foråret/sommer, her er masser af gåse- og andelorte, så rigeligt så de begge kan blive mætte :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 Simba sværger til hestepærer og katte-hømmer og fred med det og hver sin smag... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 Noomi vil gerne invitere Tyson på middag i vores mose til foråret/sommer, her er masser af gåse- og andelorte, så rigeligt så de begge kan blive mætte :mums: Tyson er klar! :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 Tyson er klar! :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Januar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 Simba sværger til hestepærer og katte-hømmer og fred med det og hver sin smag... Naturligvis har alle hver deres smag, jeg synes personligt bare ikke det er så lækkert at blive møsset med en hundesnude/tunge der STINKER af kattelort........... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 Hvis I tror at kattelort og hestepærer er det værste, hunde kan finde på at guffe i sig, så tro om. Kom lige i tanker om denne episode: http://debat.jubii.dk/dyr/hunde/hunde+ta-selv+bord+i+skovkanten+-+klaaaaamt_268173.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 Hvis I tror at kattelort og hestepærer er det værste, hunde kan finde på at guffe i sig, så tro om. Kom lige i tanker om denne episode:http://debat.jubii.dk/dyr/hunde/hunde+ta-selv+bord+i+skovkanten+-+klaaaaamt_268173.html Ork, så skulle du prøve at gå tur i Ørstedsparken - jeg har to (!) gange måttet forhindre Tyson i at guffe en brugt tampon i sig. :badr: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 Naturligvis har alle hver deres smag, jeg synes personligt bare ikke det er så lækkert at blive møsset med en hundesnude/tunge der STINKER af kattelort........... Jeg foretrækker end ikke at tænke på det...simpelhen fortrænge det...lade som intet...ignorere det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 Hvis I tror at kattelort og hestepærer er det værste, hunde kan finde på at guffe i sig, så tro om. Kom lige i tanker om denne episode:http://debat.jubii.dk/dyr/hunde/hunde+ta-selv+bord+i+skovkanten+-+klaaaaamt_268173.html Hvorfor er det nogle gange at man skulle være klog nok til IKKE at klikke på diverse links Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2009 Ork, så skulle du prøve at gå tur i Ørstedsparken - jeg har to (!) gange måttet forhindre Tyson i at guffe en brugt tampon i sig. :badr: Den gang vi havde vores første hund og han var unghund, kom jeg hjem og så havde kræet væltet spanden ude på badeværelset og havde guffet og smasket i alle mine brugte bind og spredt det hele udover hele lejligheden :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Den gang vi havde vores første hund og han var unghund, kom jeg hjem og så havde kræet væltet spanden ude på badeværelset og havde guffet og smasket i alle mine brugte bind og spredt det hele udover hele lejligheden :mums: Skriiiiiiiiiiiig........ Tak for tippet, badeværelsesdøren er herefter ALTID lukket. Bare så Bonnie ikke skulle få samme ideer når hun lige om lidt er i den alder!!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts