Hop til indhold

Lexus og Stella.

Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Nok det kedeligste billede jeg har taget til dato

Kedeligt havde været hvis du havde taget et billed af græs.........bare græs...ingen hunde :blink:

Og sådan et har du GARANTERET taget på et tidspunkt.

Jeg kan altså godt li det størrelsesforhold :mrgreen:

Men efter mødet med Lexus er der ingen tvivl om at stella var i gode poter :blink:

Hvordan gik det ellers?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kedeligt havde været hvis du havde taget et billed af græs.........bare græs...ingen hunde :blink:

Og sådan et har du GARANTERET taget på et tidspunkt.

Neeeej-da DET har jeg da aaaldriiiig gjort:rolleyes::engel:

Jeg kan altså godt li det størrelsesforhold :mrgreen:

Men efter mødet med Lexus er der ingen tvivl om at stella var i gode poter :blink:

Hvordan gik det ellers?

Jamen det gik rigtig godt, stella skulle lige have 5 minutter til at skælde lexus ud til at starte på, derefter gik det fint. Lexus løb og stella jagtede ham, de lavede lidt fodersøg side om side ingen problemer..

Asta var dog lidt tilbageholden overfor Lexus, men ikke noget seriøst. Lexus prøvede igen og igen på at fedte sig ind hos asta. Hun tøede da også lidt op. Skulle det være så skulle de nok lige have en dag mere, så tror jeg ikke der ville være noget usikkerhed tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da et dejligt billede af et hyggeligt fodersøg:blink:

Ja de hyggede sig gjorde de:lun: Stella skulle bare lige have 5 minutter til at skælde lexus ud i starten, for så var det store lokum jo sat på plads, så der kunne hygges:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites