Gæst Dogue1 Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Nok det kedeligste billede jeg har taget til dato Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Nok det kedeligste billede jeg har taget til dato Kedeligt havde været hvis du havde taget et billed af græs.........bare græs...ingen hunde :blink: Og sådan et har du GARANTERET taget på et tidspunkt. Jeg kan altså godt li det størrelsesforhold Men efter mødet med Lexus er der ingen tvivl om at stella var i gode poter :blink: Hvordan gik det ellers? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Kedeligt havde været hvis du havde taget et billed af græs.........bare græs...ingen hunde :blink: Og sådan et har du GARANTERET taget på et tidspunkt. Neeeej-da DET har jeg da aaaldriiiig gjort:rolleyes: Jeg kan altså godt li det størrelsesforhold Men efter mødet med Lexus er der ingen tvivl om at stella var i gode poter :blink: Hvordan gik det ellers? Jamen det gik rigtig godt, stella skulle lige have 5 minutter til at skælde lexus ud til at starte på, derefter gik det fint. Lexus løb og stella jagtede ham, de lavede lidt fodersøg side om side ingen problemer.. Asta var dog lidt tilbageholden overfor Lexus, men ikke noget seriøst. Lexus prøvede igen og igen på at fedte sig ind hos asta. Hun tøede da også lidt op. Skulle det være så skulle de nok lige have en dag mere, så tror jeg ikke der ville være noget usikkerhed tilbage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Lexus løb og stella jagtede ham, Det var præcis sådan en situation man skulle have optaget på video Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Januar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 Det er da et dejligt billede af et hyggeligt fodersøg:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Det er da et dejligt billede af et hyggeligt fodersøg:blink: Ja de hyggede sig gjorde de:lun: Stella skulle bare lige have 5 minutter til at skælde lexus ud i starten, for så var det store lokum jo sat på plads, så der kunne hygges:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts