Umulia Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Fredag aften fra kl. 18.00 har Petworld -20% på alt. Jeg ved ikke om det kun er for medlemmer, men så kan man jo bare melde sig ind på stedet. Jeg skal derind og have foder, halsbånd til Leroy og sikkert en masse, vi ikke har brug for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Jeg har også fået brev omdet. Dog gælder det kun varer der ikke er på tilbud eller nedsat i forvejen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 også brev her og en check på det svimlende beløb af 37 kroner... som vi hellere må få formøblet... Jeg overvejer stadig lidt om det skal være en flexline eller en sporline min store bonuscheck skal bruges på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Jeg fik også brevet, og en check på 140kr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Jeg fik også brevet, og en check på 140kr Din supershopper! Min mor og jeg fik 34 kr - tilsammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Din supershopper! Min mor og jeg fik 34 kr - tilsammen Shhh lad vær med at sige noget til min bedre halvdel :mrgreen: Alt foder o.lign købes som regel derude, det giver da lidt. Men har da brugt en slags penge derude lige pludselig.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Ih altså, jeg var lige i petworld og bruge penge igår... nu er jeg jo nødt til at smutte forbi på fredag igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Er der forresten nogen der ved hvor længe det er de holder åbent i aften så? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Er der forresten nogen der ved hvor længe det er de holder åbent i aften så? 18-20 står der i mit brev Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 18-20 står der i mit brev Tak skal du have. *samler mønter sammen* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 18-20 står der i mit brev Det var ikke lang tid, det er jo KUN to timer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Det var ikke lang tid, det er jo KUN to timer. Tror du ikke du kan nå at tømme butikken på den tid? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Tror du ikke du kan nå at tømme butikken på den tid? :hmm: Heheh, tror ikke vi skal derud Nogen andre end aslan og jeg mener ikke at vores dejlige hund skal have alt muligt mærkeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 nå men jeg fandt ikke lige noget jeg ikke kunne leve videre uden derude.... eller jo, jeg fandt egentlig nogen godbidder, men så var der lang kø, og så bestemte jeg mig til at Karla jo egentlig havde riiiiimeligt mange forskellige godbidder derhjemme, og så gad jeg ikke stå i kø for det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Jeg købte en elgbamse til 180 kr. 5 minutter efter hjemkomst havde den mistet sit gevir, og i dag er den fuld af huller hvor fyldet stikker ud. Jeg giver den max 2 dage mere til den er flænset i småstykker... Jeg troede bamser til hunde skulle være mere solide :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Jeg købte en elgbamse til 180 kr. 5 minutter efter hjemkomst havde den mistet sit gevir, og i dag er den fuld af huller hvor fyldet stikker ud. Jeg giver den max 2 dage mere til den er flænset i småstykker... Jeg troede bamser til hunde skulle være mere solide :hmm: det er de nu sjældent synes jeg... de eneste her i huset der har holdt er IKEA bamserne og så en reklame-girafbamse fra Toys R Us, de er stadig intakte... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Jeg købte en elgbamse til 180 kr. 5 minutter efter hjemkomst havde den mistet sit gevir, og i dag er den fuld af huller hvor fyldet stikker ud. Jeg giver den max 2 dage mere til den er flænset i småstykker... Jeg troede bamser til hunde skulle være mere solide :hmm: Vores gamle hund handlingslammede altid bamserne ved først lige at gnaske øjnene, så ørerne - også blev bamsen flået til ukendelighed til sidst :blink: Herr Flicks store svaghed er vaskemærkerne jeg køber altid bamser til babyer, altså sådan nogen uden plastikøjne osv. dem kan man sommetider få billigt... - har også købt en rigtig hundebamse, den der store lyserøde gris der øffer når han bider i den, men han er lidt bekymret for om den måske er sur på ham?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 - har også købt en rigtig hundebamse, den der store lyserøde gris der øffer når han bider i den, men han er lidt bekymret for om den måske er sur på ham?! Er det den man kan få i brugsen? Aslan fik et får der øffede i julegave, og den var et hit. Han kan jo have den inde i munden så han gik og tyggede på den øf,øf,øf,øf,øf,øf,øf ok, faktisk noget man kan få spat af, men det var så sødt, måske jeg skulle ned i brugsen og købe en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 den er på bud her http://www.alttilhundogkat.dk/restsalg__tilbud.6?/Generelt/HUNDE/_Restsalg-Tilbud/Den%20stor%20fede%20plyds%20gris./&showitem=6663 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Jeg købte lidt forskelligt bla en slags billig kong - stor lilla plasticdims som forestiller et egern er det vist. Den kan så fyldes med lækkerier ligesom en kong og så har den modhager ved åbningen, så det er lidt sværere at få fat i de lækre sager. Den er blevet meget vel modtaget og er blevet testet flere gange med stor succes hver gang. Jeg er sikker på at Ozzie er enig med mig i, at sådan et lilla egern kunne hun da ikke leve uden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Jeg købte lidt forskelligt bla en slags billig kong - stor lilla plasticdims som forestiller et egern er det vist. Den kan så fyldes med lækkerier ligesom en kong og så har den modhager ved åbningen, så det er lidt sværere at få fat i de lækre sager. Den er blevet meget vel modtaget og er blevet testet flere gange med stor succes hver gang. Jeg er sikker på at Ozzie er enig med mig i, at sådan et lilla egern kunne hun da ikke leve uden. BILLEDER !!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Jeg havde for en gangs skyld penge til at købe lidt til Dumle. Jeg gik rundt i 30min. fik købt nogle griseklove med fyld og så gik jeg ellers rundt i en halv time mere, jeg ville så gerne finde en bamse til ham, men jeg kunne ikke finde noget der ikke sagde piv og kunne holde mere end 30min. derhjemme så jeg endte med at købe en flyde kong wubba som han alligevel først kan bruge til sommer når han skal ud at svømme Flydelegetøj er altså bare det bedste 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 BILLEDER !!!! Yes mam. Men lige have lidt tålmodighed med mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Yes mam. Men lige have lidt tålmodighed med mig. :hmm: Jeg er ikke meget for det, men okay da Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 :hmm: Jeg er ikke meget for det, men okay da Hvor er det sødt af dig, jeg ved hvor svært det må være for dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts