Hop til indhold

- 20% hos Petworld

Umulia
 Share

Recommended Posts

Fredag aften fra kl. 18.00 har Petworld -20% på alt.

Jeg ved ikke om det kun er for medlemmer, men så kan man jo bare melde sig ind på stedet.

Jeg skal derind og have foder, halsbånd til Leroy og sikkert en masse, vi ikke har brug for ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte en elgbamse til 180 kr. 5 minutter efter hjemkomst havde den mistet sit gevir, og i dag er den fuld af huller hvor fyldet stikker ud. Jeg giver den max 2 dage mere til den er flænset i småstykker...

Jeg troede bamser til hunde skulle være mere solide :hmm:

det er de nu sjældent synes jeg... de eneste her i huset der har holdt er IKEA bamserne og så en reklame-girafbamse fra Toys R Us, de er stadig intakte...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte en elgbamse til 180 kr. 5 minutter efter hjemkomst havde den mistet sit gevir, og i dag er den fuld af huller hvor fyldet stikker ud. Jeg giver den max 2 dage mere til den er flænset i småstykker...

Jeg troede bamser til hunde skulle være mere solide :hmm:

Vores gamle hund handlingslammede altid bamserne ved først lige at gnaske øjnene, så ørerne - også blev bamsen flået til ukendelighed til sidst :blink::mrgreen:

Herr Flicks store svaghed er vaskemærkerne :mrgreen:

jeg køber altid bamser til babyer, altså sådan nogen uden plastikøjne osv. dem kan man sommetider få billigt...

- har også købt en rigtig hundebamse, den der store lyserøde gris der øffer når han bider i den, men han er lidt bekymret for om den måske er sur på ham?! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

- har også købt en rigtig hundebamse, den der store lyserøde gris der øffer når han bider i den, men han er lidt bekymret for om den måske er sur på ham?! :lol:

Er det den man kan få i brugsen?

Aslan fik et får der øffede i julegave, og den var et hit.

Han kan jo have den inde i munden så han gik og tyggede på den

øf,øf,øf,øf,øf,øf,øf ok, faktisk noget man kan få spat af, men det var så sødt, måske jeg skulle ned i brugsen og købe en :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte lidt forskelligt bla en slags billig kong - stor lilla plasticdims som forestiller et egern er det vist. Den kan så fyldes med lækkerier ligesom en kong og så har den modhager ved åbningen, så det er lidt sværere at få fat i de lækre sager. Den er blevet meget vel modtaget og er blevet testet flere gange med stor succes hver gang. :-D Jeg er sikker på at Ozzie er enig med mig i, at sådan et lilla egern kunne hun da ikke leve uden. :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte lidt forskelligt bla en slags billig kong - stor lilla plasticdims som forestiller et egern er det vist. Den kan så fyldes med lækkerier ligesom en kong og så har den modhager ved åbningen, så det er lidt sværere at få fat i de lækre sager. Den er blevet meget vel modtaget og er blevet testet flere gange med stor succes hver gang. :-D Jeg er sikker på at Ozzie er enig med mig i, at sådan et lilla egern kunne hun da ikke leve uden. :engel::mrgreen:

BILLEDER !!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde for en gangs skyld penge til at købe lidt til Dumle.

Jeg gik rundt i 30min. fik købt nogle griseklove med fyld og så gik jeg ellers rundt i en halv time mere, jeg ville så gerne finde en bamse til ham, men jeg kunne ikke finde noget der ikke sagde piv og kunne holde mere end 30min. derhjemme så jeg endte med at købe en flyde kong wubba som han alligevel først kan bruge til sommer når han skal ud at svømme :roll:

Flydelegetøj er altså bare det bedste :lol:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites