Hop til indhold

- 20% hos Petworld

Umulia
 Share

Recommended Posts

Hvor er det sødt af dig, jeg ved hvor svært det må være for dig. :lol:

Haha ja, jeg synes nu også mere jeg gør dig en tjeneste ved dig end omvendt :oops::cool::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaha, det er helt klart. :lol: Dejligt du er så overbærende. :mrgreen:

Her er hun så med sit fine egern.

YAY :klap2:

WOaw, det er hele 4 gange vi har fået dig til at poste billeder :klap:

Digtig ejer :blink:

Hun har det samme udtryk som en anden har med sin kong lidt ala

"aaaaaaaahhh endelig, min lille skat, lad mig slikke i dig" agtig noget :mrgreen:

Hun er en dejlig bette sag :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

YAY :klap2:

WOaw, det er hele 4 gange vi har fået dig til at poste billeder :klap:

Digtig ejer :blink:

Hun har det samme udtryk som en anden har med sin kong lidt ala

"aaaaaaaahhh endelig, min lille skat, lad mig slikke i dig" agtig noget :mrgreen:

Hun er en dejlig bette sag :lun:

Jamen jeg vil ikke benægte at jeg er meget dygtig. :mrgreen:

Takker for rosen af min bette dame. :-D

Og ja, hun er mindst lige så glad for det egern som for sin kong, tror egernet er lidt bedre pt, der er lidt mere udfordring i det jo. Som sin ejer så sætter hun også altid ekstra pris på helt nye, fine sager. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaha, det er helt klart. :lol: Dejligt du er så overbærende. :mrgreen:

Her er hun så med sit fine egern.

NÅÅÅÅÅRRRH hvor er Ozzie kær :lun: Og sikke et smukt egern :lol:

Hun er altså min yndlingsschæfer - meget smuk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det den man kan få i brugsen?

Aslan fik et får der øffede i julegave, og den var et hit.

Han kan jo have den inde i munden så han gik og tyggede på den

øf,øf,øf,øf,øf,øf,øf ok, faktisk noget man kan få spat af, men det var så sødt, måske jeg skulle ned i brugsen og købe en :mrgreen:

Herr Flick vil gerne forære Aslan den øffende gris fordi han har ikke helt overvundet den der meget sunde skepsis over den :engel::mrgreen::blink:

Og nej det er ikke fordi han er bange for den!! :rolleyes::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Herr Flick vil gerne forære Aslan den øffende gris fordi han har ikke helt overvundet den der meget sunde skepsis over den :engel::mrgreen::blink:

Og nej det er ikke fordi han er bange for den!! :rolleyes::mrgreen:

Det er godt at de mastiff typer ikke er bange for sådan en lille øf ting. Den er bare piged så Herr Flick vil ikke have noget med den at gøre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha stakkels Hr Flick at den farlige øf-gris skræmmer ham. :lol:

jamen hende der den gumpetunge i den anden ende af flexlinen giver ham nervøse ticks og ligefrem traumer med alt det fjant og gøgl hun præsentere ham for... Livet er bare hårdt!!! :engel::mrgreen::blink:

men det er altså også en kampgris der vil noget:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg havde for en gangs skyld penge til at købe lidt til Dumle.

Jeg gik rundt i 30min. fik købt nogle griseklove med fyld og så gik jeg ellers rundt i en halv time mere, jeg ville så gerne finde en bamse til ham, men jeg kunne ikke finde noget der ikke sagde piv og kunne holde mere end 30min. derhjemme så jeg endte med at købe en flyde kong wubba som han alligevel først kan bruge til sommer når han skal ud at svømme :roll:

Flydelegetøj er altså bare det bedste :lol:

Joey og Zacho har også lige fået en flyde kong wubba, men den bruger de nu herinde som en alm wubba... bare lige hvis Dumle ikke kunne vente :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Det kan han, for ellers bider han det der stof af der sidder omkring den :roll:

Han er nemlig mester i at bide alt slags stof i stykker :lol:

Nå oki - Zacho bruger den også kun under mit altseende opsyn, da han har den samme mening som Dumle - Joey derimod leger bare glad og gerne med den.... her til aften landede den oppe i en potteplante og i går fik han den kastet i hovedet på en af kattene :roll:

Hvad er egentlig forskellen på flydewubbaen og den alm, udover at den ene kan flyde :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå oki - Zacho bruger den også kun under mit altseende opsyn, da han har den samme mening som Dumle - Joey derimod leger bare glad og gerne med den.... her til aften landede den oppe i en potteplante og i går fik han den kastet i hovedet på en af kattene :roll:

Hvad er egentlig forskellen på flydewubbaen og den alm, udover at den ene kan flyde :confused:

At den ikke siger piv :confused: måske :genert: Alle de andre jeg havde fat i sagde ihvert fald piv :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
At den ikke siger piv :confused: måske :genert: Alle de andre jeg havde fat i sagde ihvert fald piv :lol:

Nåå oki, jeg har kun set min egen, da jeg bestilte over nettet - men er glad for at den er uden piv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen hende der den gumpetunge i den anden ende af flexlinen giver ham nervøse ticks og ligefrem traumer med alt det fjant og gøgl hun præsentere ham for... Livet er bare hårdt!!! :engel::mrgreen::blink:

men det er altså også en kampgris der vil noget:

Uha, den ser godt nok skummel ud. Beklædt med plys. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites