BlackGSD Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Så har jeg besøgt hvalpene for første gang... De er simpelthen bare SÅ kære Da de havde fået lidt mad, så mente de at det var tid til at sove lidt... Og jeg blev så deres "hvalpekurv" - havde alle 7 hvalpe liggende hos mig... 3 på mit ben, og 4 på skødet... Er totalt solgt... Og synes der er lang tid til, at jeg skal have en af de skønne uldtotter med hjem... Deres mor Zita var også bare en rigtig skøn hund, prima temperament og en rigtig god hundemor :5up: Her er lidt billeder (har ikke mulighed for at ligge dem ind, som jeg selv tog, da den pc jeg plejer at bruge til dette pt er nede...) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Uh, hvor er de fine! Kan godt forstå du synes der er lang tid.... :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 sikken nogle små dejlige uldtotter skønne små vappere:-D:blink: er der en bestemt i sigte:?::?: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Øøøøøøøøøørj hvor lææææææææækre.............bukse, hvor har du købt dem? Se NU ligner de nogle nuttede små hvapser som man har lyst til at kramme og aldrig give slip på igen Nogen specielt dine øjne faldte på i dag? Det er så sjovt at hører om den i dag og en anden i næste uge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Oooh, puppy heaven! :hjerte: :hjerte: :hjerte: Held og lykke med at finde din nye soulmate i kuldet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Årrrrh man smelter jo... aaaj hvor er de dejlige:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Åh, hvor er de bare skønne Ja, og findes der noget dejligere end at agere 'hvalperede'? Eeeeelsker det! :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Jeg har nok en svaghed for de grå Tror det kommer sig af, at jeg nu har været rigtig uheldig med Caisar og Kimba, som jo var sorte... og jeg ved ikke om jeg tør en sort igen lige nu... måske på et andet tidspunkt, men ved det ikke helt lige nu... Og så var der bare to af de grå, den største i kuldet og den mindste de to var bare sååå skønne... Men de var jo faktisk skønne allesammen, og så dufter de bare så skønt af hvalp (sjovt nok ) Æææælsker bare den duft Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Eiiii, hvor er de søde!!!!! Det må have været sååå hyggeligt! Ih, jeg glæder mig allerede til flere billeder om en uges tid. For så kommer der da flere, IKKE??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Smeeeeelte, Suk, savle I'm in Lååååååååååve :hjerte: Intet er bedre end at blive brugt til hvalpekurv :lun: Du ser totalt solgt ud på billederne hvilket du absolut IKKE kan fortænkes i :kys: Glæder mig til at komme med på visit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Åååååhr, totalt *smelte* Jeg glæder mig bare så meget til at følge dem herinde! Og til at møde hende irl! - DET slipper du ikke for :blink: Åhr, nuller :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Hvor er de bare nuser og ja, det kan da godt være, at en af de grå ville være en kærkommen forandring for at få Caisar og Kimba en lille smule på afstand. Med en ny sort ville det måske være svært ikke at se spøgelser overalt. Og så har jeg det som Berner-Rikke. Jeg glæder mig også til at se den lille dame, når hun engang er valgt ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Uhhh hvor er de lækre :hjerte: Det bliver da svært at vælge en ud af den flok der Tag dem allesammen!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Januar 31, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2009 Hmmm, hvis du vælger en grå, så er du jo nødt til at ændre brugernavn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Hmmm, hvis du vælger en grå, så er du jo nødt til at ændre brugernavn Hi hi... Det går nok liiige... det er noget andet med streamerne på bilen... :stupid::hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 ååååååhhhhh hvor er de dejlige Jeg bliver helt misundelig. Du må glæde dig helt vildt til at få vidunderet hjem - og husk nu billeder, billeder og billleder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 De er da for lækre :hjerte: men hvor blev i af? havde bagt kage og lavet kaffe :hmm: Troede jeg havde en aftale om i kom? Det ser vildt hyggeligt ud, de er for lækre og nemt bliver det aldrig at vælge så længe der er mere en 1.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Hi hi... Det går nok liiige... det er noget andet med streamerne på bilen... :stupid::hmm: Godt du har husket at skrive det i flertal Men søde det er de nu uanst sådan nogle hvalpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Puha, jeg forstår godt at du glæder dig. De er da bare for søde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 :hjerte: de er da lige til bukselommen hva......... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 NØJ! Hvor er de da absolut kære.. Kan lige forestille mig at blive brugt som hvalpekurv.. Det siger da også noget om deres tillid til mennesker på nuværende tidspunkt Dejligt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 De er fantastisk dejlige Det må have været rigtigt varmt, lunt og med svulmende hjerte at side med de sovende nuttede skønheder på dig :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 De er simpelthen så søde Tror på at det var svært at komme derfra igen. Hvor må du glæde dig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Nårh, så kære - jeg stiller gerne op som hvalpekurv, hvis de har brug for en. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Nuuiii de er kære ... det bliver da en umulig opgave at vælge ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts