Hop til indhold

Det første besøg...

BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Så har jeg besøgt hvalpene for første gang...

:lun: De er simpelthen bare SÅ kære :lun:

Da de havde fået lidt mad, så mente de at det var tid til at sove lidt... Og jeg blev så deres "hvalpekurv" - havde alle 7 hvalpe liggende hos mig... :lun: 3 på mit ben, og 4 på skødet... Er totalt solgt... Og synes der er lang tid til, at jeg skal have en af de skønne uldtotter med hjem...

Deres mor Zita var også bare en rigtig skøn hund, prima temperament og en rigtig god hundemor :lun: :5up:

Her er lidt billeder (har ikke mulighed for at ligge dem ind, som jeg selv tog, da den pc jeg plejer at bruge til dette pt er nede...)

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Øøøøøøøøøørj hvor lææææææææækre.............bukse, hvor har du købt dem? :mrgreen:

Se NU ligner de nogle nuttede små hvapser som man har lyst til at kramme og aldrig give slip på igen :lun:

Nogen specielt dine øjne faldte på i dag?

Det er så sjovt at hører om den i dag og en anden i næste uge :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nok en svaghed for de grå :lun:

Tror det kommer sig af, at jeg nu har været rigtig uheldig med Caisar og Kimba, som jo var sorte... og jeg ved ikke om jeg tør en sort igen lige nu... måske på et andet tidspunkt, men ved det ikke helt lige nu...

Og så var der bare to af de grå, den største i kuldet og den mindste de to var bare sååå skønne...

Men de var jo faktisk skønne allesammen, og så dufter de bare så skønt af hvalp (sjovt nok ;-)) Æææælsker bare den duft :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de bare nuser og ja, det kan da godt være, at en af de grå ville være en kærkommen forandring for at få Caisar og Kimba en lille smule på afstand. Med en ny sort ville det måske være svært ikke at se spøgelser overalt.

Og så har jeg det som Berner-Rikke. Jeg glæder mig også til at se den lille dame, når hun engang er valgt ! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites