Hop til indhold

Det første besøg...

BlackGSD
 Share

Recommended Posts

• Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst milder batmusen
  BlackGSD skrev:
Jeg har nok en svaghed for de grå :lun:

Tror det kommer sig af, at jeg nu har været rigtig uheldig med Caisar og Kimba, som jo var sorte... og jeg ved ikke om jeg tør en sort igen lige nu... måske på et andet tidspunkt, men ved det ikke helt lige nu...

Og så var der bare to af de grå, den største i kuldet og den mindste de to var bare sååå skønne...

Men de var jo faktisk skønne allesammen, og så dufter de bare så skønt af hvalp (sjovt nok ;-)) Æææælsker bare den duft :-D

ja det bliver jo så spændene må man sige:mrgreen:

tror nu ikke at de sorte er mere syge du har nok bare været uheldig men uhaaaa det bliver spændene:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

milder batmusen skrev:
ja det bliver jo så spændene må man sige:mrgreen:

tror nu ikke at de sorte er mere syge du har nok bare været uheldig men uhaaaa det bliver spændene:rolleyes:

Det tror jeg skam heller ikke - jeg har bare været møg uheldig...

Men det sidder stadig i mig kan jeg mærke... Og vil helst slippe for at komme til at sammenligne og "se spøgelser" hele tiden. Og jeg kunne godt forestille mig, at jeg får en sort igen på et tidspunkt...

Men glæder mig så meget til den her lille uldtot - og de næste 5 uger må gerne gå lidt hurtigt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Det er bare så dejligt at høre (læse) dig glæde dig igen, ovenpå alt det du har været igennem. Jeg tror vi kan trøste og støtte til vi er blå i hovedet, vi vil stadig ikke kunne hamle op med forventningen om 4 små glade, trippende hvalpepoter :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

:blink:Ihhh - Det var dejligt hva ???? :blink: Sådan at se dem IRL og kunne nusse med dem :lun:

De ser bare rigtig flotte ud - Sikke nogle gode og dejlige varme farver :shock::mrgreen:

Vi glæder os VILDT meget til osse at komme over og se dem - Og røre ved dem - Og kramme med dem. :blink:

Uha hvor skal de altså bare blive nusset :mrgreen:

Gu ved hvad Allan vil sige - hvis nu jeg snupper een af dem med hjem :hmm::engel::mrgreen:

Næææ nej det går vist ikke :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nazak skrev:
:blink:Ihhh - Det var dejligt hva ???? :blink: Sådan at se dem IRL og kunne nusse med dem :lun:

De ser bare rigtig flotte ud - Sikke nogle gode og dejlige varme farver :shock::mrgreen:

Vi glæder os VILDT meget til osse at komme over og se dem - Og røre ved dem - Og kramme med dem. :blink:

Uha hvor skal de altså bare blive nusset :mrgreen:

Gu ved hvad Allan vil sige - hvis nu jeg snupper een af dem med hjem :hmm::engel::mrgreen:

Næææ nej det går vist ikke :blink:

Er spørgsmålet ikke snare, hvad du siger til, at Allan tager én med hjem :pift: :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nazak skrev:

a9 skrev:
Er spørgsmålet ikke snare, hvad du siger til, at Allan tager én med hjem :pift: :blink: :mrgreen:

Hmmmm - Måske det ville være nemmere at spørge ham dersens Allan istedet for at lege gættekonkurrence :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

BlackGSD skrev:
Så har jeg besøgt hvalpene for første gang...

:lun: De er simpelthen bare SÅ kære :lun:

Da de havde fået lidt mad, så mente de at det var tid til at sove lidt... Og jeg blev så deres "hvalpekurv" - havde alle 7 hvalpe liggende hos mig... :lun: 3 på mit ben, og 4 på skødet... Er totalt solgt... Og synes der er lang tid til, at jeg skal have en af de skønne uldtotter med hjem...

Deres mor Zita var også bare en rigtig skøn hund, prima temperament og en rigtig god hundemor :lun: :5up:

Her er lidt billeder (har ikke mulighed for at ligge dem ind, som jeg selv tog, da den pc jeg plejer at bruge til dette pt er nede...)

Hvor mange hvalpe var så tilbage da du gik :mrgreen:

Kan nu godt forstå at du er helt solgt :hjerte: og føler at ventetiden er mega slem :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan skrev:
Bare så i ved det, så flytter han ikke fra Mors :mrgreen:

Men en af jer måtte gerne få ham, andre der vil?

MORS :shock: Så ødelagde du vist lige alle chancer for at få ham afsat :blink:

Der kan jo også stå mors - som i mor's dreng :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan skrev:
Bare så i ved det, så flytter han ikke fra Mors :mrgreen:

Men en af jer måtte gerne få ham, andre der vil?

:hmm: Hmm, har han hus med stor have? Og kan man få lov til at være hjemmegående og hygge sig med hundene hele dagen (og altså ikke nogle af de sure huslige pligter, muligvis med undtagelse af at bage boller)? For så kan det da godt være, at jeg er interesseret. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

sonja77 skrev:
:hmm: Hmm, har han hus med stor have? Og kan man få lov til at være hjemmegående og hygge sig med hundene hele dagen (og altså ikke nogle af de sure huslige pligter, muligvis med undtagelse af at bage boller)? For så kan det da godt være, at jeg er interesseret. :mrgreen:

I så fald kunne jeg godt være interesseret i at komme på besøg hos dig og Mors dreng ;-) og spise hjemmelavet boller :mums: :mums: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites