Aslan Besvaret Februar 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2009 :hmm: Hmm, har han hus med stor have? Og kan man få lov til at være hjemmegående og hygge sig med hundene hele dagen (og altså ikke nogle af de sure huslige pligter, muligvis med undtagelse af at bage boller)? For så kan det da godt være, at jeg er interesseret. Ja han har hus Ja han har stor have og den er hegnet ind - dog ikke lige der hvor han kører traktor plæneklipperen ind Jeg tror ikke du kan blive hjemmegående, men et deltidsjob ville nok hjælpe. Og om du kan undgå de huslige pligter hved jeg ikke. det er ikke op til mig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2009 I så fald kunne jeg godt være interesseret i at komme på besøg hos dig og Mors dreng og spise hjemmelavet boller :mums: :mums: Osse miiiiiiiiiiiiiiig (selv om de helt automatisk ikke slipper for mig ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2009 Og så til det helt store spørgsmål.......... Er der kommet nye billeder? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2009 Og så til det helt store spørgsmål.......... Er der kommet nye billeder? :blink: Sætter nogle ind senere :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2009 Sætter nogle ind senere :blink: YAY :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Cute! Tillykke med det:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Sætter nogle ind senere :blink: Senere - plejer det ikke at betyde at det er samme dag, bare ikke lige endnu? HVOR BLIVER BILLEDERNE AF?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Sætter nogle ind senere :blink: Undskyld, men er det ikke senere nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Senere - plejer det ikke at betyde at det er samme dag, bare ikke lige endnu? HVOR BLIVER BILLEDERNE AF?! Ha ha, to sjæle, én tanke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Ha ha, to sjæle, én tanke. Hehe, ja Seeejt Og til BlackGSD Komnukomnukomnu med billeder! Bette please Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Sorry... Men de sidste par dage har bare været så hektiske og fyldt op... Og de næste par dage bliver ikke bedre - eneste lyspunkt: Jeg skal ned og besøge hvalpene på lørdag :blink: Men glæder mig til denne uge er ovre, og der så forhåbentligt falder ro over nogle ting Men jeg har fået nye billeder tilsendt... Hvilken hvalp (og hvilken farve) den bliver vides ikke endnu. I forgårs lod det til at valget kom til at ligge på en grå, og i dag lod det til at der er en sort der udskiller sig meget... Godt der er nogle uger til at jeg skal vælge Men her er de så - de nye billeder af de små vidundere :blink: (og ja, den lille sorte tæve på billedet har oprejste ører - pt. ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 De bliver da bare mere og mere nuttet Utroligt, at det kan lade sig gøre :hmm: :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Altså De er bare FOR bedårende :hjerte: Det er bare så spændende det her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Sorry... Men de sidste par dage har bare været så hektiske og fyldt op... Og de næste par dage bliver ikke bedre - eneste lyspunkt: Jeg skal ned og besøge hvalpene på lørdag :blink: Men glæder mig til denne uge er ovre, og der så forhåbentligt falder ro over nogle ting Men jeg har fået nye billeder tilsendt... Hvilken hvalp (og hvilken farve) den bliver vides ikke endnu. I forgårs lod det til at valget kom til at ligge på en grå, og i dag lod det til at der er en sort der udskiller sig meget... Godt der er nogle uger til at jeg skal vælge Men her er de så - de nye billeder af de små vidundere :blink: (og ja, den lille sorte tæve på billedet har oprejste ører - pt. ) sikken da nogle små skønheder:5up::mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Det tror jeg skam heller ikke - jeg har bare været møg uheldig... Men det sidder stadig i mig kan jeg mærke... Og vil helst slippe for at komme til at sammenligne og "se spøgelser" hele tiden. Og jeg kunne godt forestille mig, at jeg får en sort igen på et tidspunkt... Men glæder mig så meget til den her lille uldtot - og de næste 5 uger må gerne gå lidt hurtigt ja for søren da det er da også forståeligt :blink: ja uheldig kan man vidst godt kalde dig men jeg kan godt forstå du glæder dig de ser vidunderlige ud de små krabater:rolleyes: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Sorry... Men de sidste par dage har bare været så hektiske og fyldt op... Og de næste par dage bliver ikke bedre - eneste lyspunkt: Jeg skal ned og besøge hvalpene på lørdag :blink: Men glæder mig til denne uge er ovre, og der så forhåbentligt falder ro over nogle ting Men jeg har fået nye billeder tilsendt... Hvilken hvalp (og hvilken farve) den bliver vides ikke endnu. I forgårs lod det til at valget kom til at ligge på en grå, og i dag lod det til at der er en sort der udskiller sig meget... Godt der er nogle uger til at jeg skal vælge Men her er de så - de nye billeder af de små vidundere :blink: (og ja, den lille sorte tæve på billedet har oprejste ører - pt. ) GODT det ikke er mig, siger jeg bare... hvordan i himlens navn skal man dog kunne nøjes med at vælge EN?!?! Hold op, hvor er de bare nuttede! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Denne her tråd bliver mere og mere frygtelig sådan set, for jeg bliver mere og mere syg efter at kramme schæferhvalpe hver gang du smider billeder på. Hvor er de altså bare helt vildt nuttede!!! Hende der har rejst ørerne er da virkelig fremmelig, hvor længe mon det holder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 århhh en lille flok ulve vovser :lun: hvor er de bare super kære - er det i morgen du skal se dem? flere billeder? glæder mig til at se hvilken en der bliver jeres lille hvalp. de er jo alle nogle nuttebamser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Hvor er de bare blevet nuttet. Kæmpe farlige slås hvalpe, tror man skal passe godt på! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Denne tråd bliver da mere og mere farlig at følge med i Man bliver jo mere og mere hvalpeskurk Nøj hvor er de dejlige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts