Hop til indhold

Det første besøg...

BlackGSD
 Share

Recommended Posts

:hmm: Hmm, har han hus med stor have? Og kan man få lov til at være hjemmegående og hygge sig med hundene hele dagen (og altså ikke nogle af de sure huslige pligter, muligvis med undtagelse af at bage boller)? For så kan det da godt være, at jeg er interesseret. :mrgreen:

Ja han har hus

Ja han har stor have og den er hegnet ind - dog ikke lige der hvor han kører traktor plæneklipperen ind :mrgreen:

Jeg tror ikke du kan blive hjemmegående, men et deltidsjob ville nok hjælpe.

Og om du kan undgå de huslige pligter hved jeg ikke. det er ikke op til mig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sorry... Men de sidste par dage har bare været så hektiske og fyldt op... Og de næste par dage bliver ikke bedre - eneste lyspunkt: Jeg skal ned og besøge hvalpene på lørdag :blink: :mrgreen: Men glæder mig til denne uge er ovre, og der så forhåbentligt falder ro over nogle ting ;-)

Men jeg har fået nye billeder tilsendt... Hvilken hvalp (og hvilken farve) den bliver vides ikke endnu. I forgårs lod det til at valget kom til at ligge på en grå, og i dag lod det til at der er en sort der udskiller sig meget... Godt der er nogle uger til at jeg skal vælge ;-)

Men her er de så - de nye billeder af de små vidundere :blink: :mrgreen::lun:

(og ja, den lille sorte tæve på billedet har oprejste ører - pt. )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Sorry... Men de sidste par dage har bare været så hektiske og fyldt op... Og de næste par dage bliver ikke bedre - eneste lyspunkt: Jeg skal ned og besøge hvalpene på lørdag :blink: :mrgreen: Men glæder mig til denne uge er ovre, og der så forhåbentligt falder ro over nogle ting ;-)

Men jeg har fået nye billeder tilsendt... Hvilken hvalp (og hvilken farve) den bliver vides ikke endnu. I forgårs lod det til at valget kom til at ligge på en grå, og i dag lod det til at der er en sort der udskiller sig meget... Godt der er nogle uger til at jeg skal vælge ;-)

sikken da nogle små skønheder:5up::mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Det tror jeg skam heller ikke - jeg har bare været møg uheldig...

Men det sidder stadig i mig kan jeg mærke... Og vil helst slippe for at komme til at sammenligne og "se spøgelser" hele tiden. Og jeg kunne godt forestille mig, at jeg får en sort igen på et tidspunkt...

Men glæder mig så meget til den her lille uldtot - og de næste 5 uger må gerne gå lidt hurtigt ;-)

ja for søren da det er da også forståeligt :blink:

ja uheldig kan man vidst godt kalde dig men jeg kan godt forstå du glæder dig de ser vidunderlige ud de små krabater:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

GODT det ikke er mig, siger jeg bare... hvordan i himlens navn skal man dog kunne nøjes med at vælge EN?!?! :-P Hold op, hvor er de bare nuttede! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

århhh en lille flok ulve vovser :lun::lun:

hvor er de bare super kære - er det i morgen du skal se dem?

flere billeder? ;-)

glæder mig til at se hvilken en der bliver jeres lille hvalp. de er jo alle nogle nuttebamser :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites