Dinah Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Da mine forældre skulle hente deres lille nye hundehvalp igår, kørte de langs motorvejen, hvor et rådyr pludselig blev indfanget af 2 kamphunde i nødsporet. Rådyret skreg, så det kunne høres højt:shock: de fik den nedlagt og forsatte toturet:megaked: Det var meget voldsom t at se på - de var kørt ind til siden og bagefter kom to andre biler og holdt ind, men ingen turde jo at gå ud. Den ene bil ringede efter politiet og de andre kørte igen, så det vides ikke, hvad der sidenhen skete. Ved ikke, hvad det var for nogle hunde:?: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Nej, hvor grimt Det må virkelig ikke have været rart at se på - hvad sagde hvalpen til alt postyret? ved du hvad der skete med rådyret? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Da mine forældre skulle hente deres lille nye hundehvalp igår, kørte de langs motorvejen, hvor et rådyr pludselig blev indfanget af 2 kamphunde i nødsporet. Rådyret skreg, så det kunne høres højt:shock: de fik den nedlagt og forsatte toturet:megaked: Det var meget voldsom t at se på - de var kørt ind til siden og bagefter kom to andre biler og holdt ind, men ingen turde jo at gå ud. Den ene bil ringede efter politiet og de andre kørte igen, så det vides ikke, hvad der sidenhen skete. Ved ikke, hvad det var for nogle hunde:?: Føj sikke en grim oplevelse Kan man ikke ringe til det lokale politi og få noget at vide, ved ikke om perlerne har tid til sådan noget:?: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Aj for pokker. Sikke en oplevelse:( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Sikken en grim oplevelse Jeg syntes da også de skal ringe og høre politiet og høre nermere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Da mine forældre skulle hente deres lille nye hundehvalp igår, kørte de langs motorvejen, hvor et rådyr pludselig blev indfanget af 2 kamphunde i nødsporet. Rådyret skreg, så det kunne høres højt:shock: de fik den nedlagt og forsatte toturet:megaked: Det var meget voldsom t at se på - de var kørt ind til siden og bagefter kom to andre biler og holdt ind, men ingen turde jo at gå ud. Den ene bil ringede efter politiet og de andre kørte igen, så det vides ikke, hvad der sidenhen skete. Ved ikke, hvad det var for nogle hunde:?: Øv en oplevelse....må se om det kommer i nyhederne.... håber dine forældre kommer sig igen :ae: men fint de kunne se det var kamphunde når de ikke kunne se racen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Øv en oplevelse....må se om det kommer i nyhederne.... håber dine forældre kommer sig igen :ae: men fint de kunne se det var kamphunde når de ikke kunne se racen... Det var bare, hvad de sagde:rolleyes: men jeg tror heller ikke, de kender navne på alle racer til at kunne identificere racen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Øv en oplevelse....må se om det kommer i nyhederne.... håber dine forældre kommer sig igen :ae: men fint de kunne se det var kamphunde når de ikke kunne se racen... Hvad nu hvis det ikke var racehunde?. Hvis du så en stor ruhåret hund med sorte pletter ville du så ikke også kalde det en jagthund, selvom du ikke var sikker på racen?. Men selvfølgelig kan man da sige kamphundelignende hunde. Uanset hvad, så er historien utrolig sørgelig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Hvad nu hvis det ikke var racehunde?. Hvis du så en stor ruhåret hund med sorte pletter ville du så ikke også kalde det en jagthund, selvom du ikke var sikker på racen?. Men selvfølgelig kan man da sige kamphundelignende hunde. Uanset hvad, så er historien utrolig sørgelig. Nu var det jo altså også mine forældre, der sagde det - jeg refererer bare:blink: Tror egentlig mere de sagde kamphunde, fordi det VAR en kamp de så Bare lige, så det ikke misforståes . . . . . jeg er altså ikke én, der taler dårligt om "kamp"-hunde, hvis de ellers opfører sig ordentligt. Og racerne er jo forskellige indenfor samme race. Jeg aner ikke, om det var den ene eller anden slags hund og jeg refererer bare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Jeg sidder lige og bliver lidt dobblet-moralsk... Selvfølgelig er det ikke den fedeste oplevelse, det må bare ikke ske, og da slet ikke i vores civiliserede samfund... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Februar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2009 Nu var det jo altså også mine forældre, der sagde det - jeg refererer bare:blink: Tror egentlig mere de sagde kamphunde, fordi det VAR en kamp de så Bare lige, så det ikke misforståes . . . . . jeg er altså ikke én, der taler dårligt om "kamp"-hunde, hvis de ellers opfører sig ordentligt. Og racerne er jo forskellige indenfor samme race. Jeg aner ikke, om det var den ene eller anden slags hund og jeg refererer bare Jeg har heller ikke udtalt mig negativt om det du refererede. Det var et svar til Guanomo, der undrede sig over at der blev sagt kamphund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Jeg har heller ikke udtalt mig negativt om det du refererede. Det var et svar til Guanomo, der undrede sig over at der blev sagt kamphund. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts