Gæst Tanten Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Aller kæreste Admin Jeg mangler så forfærdeligt tit denne smilie: Kan den måske på en eller anden måde få lusket sig vej herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Åh, åh - lægger Tanten op til flirtetråde?!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Åh, åh - lægger Tanten op til flirtetråde?!? Du kan skam godt få en Ellers tror jeg har bidraget nok med flirtetråde: http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/4907-nysgerrig.html Det var lige før skærmen duggede til engang imellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Aller kæreste Admin Jeg mangler så forfærdeligt tit denne smilie: Kan den måske på en eller anden måde få lusket sig vej herind Den stemmer jeg for -og et popcornsforum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Ja det siger jo noget om ens personlighed hvilke smileys man foretrækker. Jeg savner f.eks. denne: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Ja det siger jo noget om ens personlighed hvilke smileys man foretrækker. Jeg savner f.eks. denne: Ha ha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Ja det siger jo noget om ens personlighed hvilke smileys man foretrækker. Jeg savner f.eks. denne: Ideel til dette forum eller denne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 tihihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Ideel til dette forum eller denne jeg er nu mere til dem der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 jeg er nu mere til dem der Så ved vi da hvilken kropsdel du er fan af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Så ved vi da hvilken kropsdel du er fan af jeps, derfor kæresten holder sin idealvægt :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Ja det siger jo noget om ens personlighed hvilke smileys man foretrækker. Jeg savner f.eks. denne: Gulp! :scared: (skrive på huskeliste: må ikke gøre sig uvenner med Umulia... akut livsfare!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret April 6, 2009 Rapporter Share Besvaret April 6, 2009 Jeg vil også gerne be' om at denne bliver lagt ind i vores smilies-udvalg Be' om Admin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret April 6, 2009 Rapporter Share Besvaret April 6, 2009 Jeg vil også meget gerne be' om som godt må hedder :slem: Jeg har rodet rundt på nettet i maaaange timer for at finde den, og har nu endelig fundet den et andet sted end hos jubii Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret April 6, 2009 Rapporter Share Besvaret April 6, 2009 Jeg vil også meget gerne be' om som godt må hedder :slem: Jeg har rodet rundt på nettet i maaaange timer for at finde den, og har nu endelig fundet den et andet sted end hos jubii Jeg har også før fundet den et andet sted - men den dag tråden blev oprettet skulle jeg bruge den meget hurtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret April 7, 2009 Rapporter Share Besvaret April 7, 2009 3 2 1 så var den der! :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bichon Charlie Besvaret April 7, 2009 Rapporter Share Besvaret April 7, 2009 3 2 1 så var den der!:slem: Tak søde Admin...... men hvad med og ???? Dem var jeg lige blevet så glad for.....:0) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret April 7, 2009 Rapporter Share Besvaret April 7, 2009 3 2 1 så var den der!:slem: Admin du er dagens helt! Tak!!! :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret April 7, 2009 Rapporter Share Besvaret April 7, 2009 Tak søde Admin...... men hvad med og ???? Dem var jeg lige blevet så glad for.....:0) Englen kan du i hvert fald finde her http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=10&ziel=engel Den anden ved jeg ikke... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 TAKKER rigtig mange gange :mrgreen: :slem::slem::slem::slem::slem::slem::slem: - Se, så fin den/de er :bigsmile: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 3 2 1 så var den der!:slem: Takker :kys: Intet tak uden bagtanke - du kunne vel ikke lokkes til at putte denne ind i sortimentet også Kunne evt. hedde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Fingre kryds vil jeg også gerne have ind den er meget meget brugbar... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Jeg kan godt li' den. [ATTACH]8096[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Jeg kan godt li' den. [ATTACH]8096[/ATTACH] Måske er det fordi jeg selv er lidt...:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juni 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2009 Takker :kys: Intet tak uden bagtanke - du kunne vel ikke lokkes til at putte denne ind i sortimentet også Kunne evt. hedde Jeg kunne stadig godt bruge sådan en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts