Hop til indhold

Tanten mangler en smilie

Gæst Tanten
 Share

Recommended Posts

Gæst snevinter
Aller kæreste Admin :mrgreen:

Jeg mangler så forfærdeligt tit denne smilie: slem.gifslem.gifslem.gifslem.gifslem.gif

Kan den måske på en eller anden måde få lusket sig vej herind :-D

Kan se du stadig er ret krævende :rolleyes:

:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Kan se du stadig er ret krævende :rolleyes:

:slem:

Hov hvad så jeg lige. Snevinter har skrevet et indlæg. Det er lang tid siden, jeg har set/læst noget fra dig, håber du har det godt. :vinke:

Jeg har faktisk flere gange haft tænkt, hvor du mon var henne. Hvis du ikke har været væk fra debatten, så er det altså pinligt. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Hov hvad så jeg lige. Snevinter har skrevet et indlæg. Det er lang tid siden, jeg har set/læst noget fra dig, håber du har det godt. :vinke:

Jeg har faktisk flere gange haft tænkt, hvor du mon var henne. Hvis du ikke har været væk fra debatten, så er det altså pinligt. :oops:

ha ha, jow jow. jeg har været pauseklovn i et stykke tid. Så det blev ikke pinligt for dig denne gang, men måske en anden he he

og tak. dejligt at gense dig også :mrgreen: har i det godt, dig og buddy manden ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
ha ha, jow jow. jeg har været pauseklovn i et stykke tid. Så det blev ikke pinligt for dig denne gang, men måske en anden he he

Ja se det er slet slet ikke utænkeligt. :mrgreen:

og tak. dejligt at gense dig også :mrgreen: har i det godt, dig og buddy manden ;)
Jo tak det går fint, og Buddy er jo stadig en lille gavtyv, som fylder to år om en uge, det fatter jeg jo slet ikke. Tiden går godt nok stærkt. :shock:
Link til indlæg
Del på andre sites