Nollike Besvaret Juni 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2009 Jeg kunne stadig godt bruge sådan en Os' mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Broholmer Bertha Besvaret Juni 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2009 Jeg kunne stadig godt bruge sådan en Os' mig Og mig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Juni 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2009 Aller kæreste Admin Jeg mangler så forfærdeligt tit denne smilie: Kan den måske på en eller anden måde få lusket sig vej herind Kan se du stadig er ret krævende :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Juni 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2009 Kan se du stadig er ret krævende :slem: Hov hvad så jeg lige. Snevinter har skrevet et indlæg. Det er lang tid siden, jeg har set/læst noget fra dig, håber du har det godt. Jeg har faktisk flere gange haft tænkt, hvor du mon var henne. Hvis du ikke har været væk fra debatten, så er det altså pinligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Juni 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2009 Hov hvad så jeg lige. Snevinter har skrevet et indlæg. Det er lang tid siden, jeg har set/læst noget fra dig, håber du har det godt. Jeg har faktisk flere gange haft tænkt, hvor du mon var henne. Hvis du ikke har været væk fra debatten, så er det altså pinligt. ha ha, jow jow. jeg har været pauseklovn i et stykke tid. Så det blev ikke pinligt for dig denne gang, men måske en anden he he og tak. dejligt at gense dig også har i det godt, dig og buddy manden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Juni 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2009 Jeg kunne stadig godt bruge sådan en Følgende 2 smileys er nu tilføjet til de alternative - mon jeg så er lige med Knæk og bræk: Krydser fingre: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juni 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2009 Følgende 2 smileys er nu tilføjet til de alternative - mon jeg så er lige med Knæk og bræk: Krydser fingre: Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juni 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2009 Følgende 2 smileys er nu tilføjet til de alternative - mon jeg så er lige med Knæk og bræk: Krydser fingre: Taaark :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Juni 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2009 ha ha, jow jow. jeg har været pauseklovn i et stykke tid. Så det blev ikke pinligt for dig denne gang, men måske en anden he he Ja se det er slet slet ikke utænkeligt. og tak. dejligt at gense dig også har i det godt, dig og buddy manden Jo tak det går fint, og Buddy er jo stadig en lille gavtyv, som fylder to år om en uge, det fatter jeg jo slet ikke. Tiden går godt nok stærkt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts