Gæst Tweety Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Jeg købte nogle små bolde til Dixi.. Farve og størrelse er de som tennisbolde.. Hvad jeg ikke havde opdaget da jeg købte dem, var at de pev når man trykkede på dem.. Nu er Dixi en tygger når det drejer sig om legetøj, så kan i forestille jer larmen herhjemme i huset?? Hun går rundt med bolden i munden og den siger bare "piv-piv-piv-piv-piv-piv osv" indtil jeg tager bolden fra hende og pakker den væk.. Efter nogle minutter er det bare nok for mit hovede.. Så nu har jeg været så ond at stikke en saks ind i pivetingen, så den ikke piver mere.. :oops: Så nu løber hun rundt, tygger på den, og den siger bare ingenting.. Skønt, men lidt ond syns jeg selv, for hun elsker vidst pivelyden.. Er der andre end mig der med vilje har ødelagt hundens legetøj?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Personligt er jeg vist bedre til at ødelægge børns legetøj Eller pille batterierne ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nazak Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Personligt er jeg vist bedre til at ødelægge børn legetøj Eller pille batterierne ud - ud af ungerne - He he det kunne da ellers være meget belejligt en gang imellem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Oh, yes. Har flere gange haft pivedyr på operationsbordet. Du ved - neutralisering-stilen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 I er begge 2 onde... hvad ville i sige til at en pillede batterierne ud af jeres "massage apparat" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 - ud af ungerne - He he det kunne da ellers være meget belejligt en gang imellem :blink: Tjaaaa - kunne man få børn med batteri og fjernbetjening kunne det såmænd godt ske jeg havde et par stykker :blink: Nøjes nu med at pille batterierne ud af legetøjet, eller bare vende dem forkert Altså batterierne i legetøjet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 I er begge 2 onde... hvad ville i sige til at en pillede batterierne ud af jeres "massage apparat" Sådan et har jeg ikke - Jeg brugere massør eller rygdoktormanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nazak Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Jeg købte nogle små bolde til Dixi.. Farve og størrelse er de som tennisbolde.. Hvad jeg ikke havde opdaget da jeg købte dem, var at de pev når man trykkede på dem.. Nu er Dixi en tygger når det drejer sig om legetøj, så kan i forestille jer larmen herhjemme i huset?? Hun går rundt med bolden i munden og den siger bare "piv-piv-piv-piv-piv-piv osv" indtil jeg tager bolden fra hende og pakker den væk.. Efter nogle minutter er det bare nok for mit hovede.. Så nu har jeg været så ond at stikke en saks ind i pivetingen, så den ikke piver mere.. :oops: Så nu løber hun rundt, tygger på den, og den siger bare ingenting.. Skønt, men lidt ond syns jeg selv, for hun elsker vidst pivelyden.. Er der andre end mig der med vilje har ødelagt hundens legetøj?? Jep har også altid "prikket" pivetingen ud af dyret - (altså legetøjet :blink:) Til gengæld har vores "grise" fået lov til at beholde deres "gryntelyde" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tweety Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Jep har også altid "prikket" pivetingen ud af dyret - (altså legetøjet :blink:) Til gengæld har vores "grise" fået lov til at beholde deres "gryntelyde" Tjaa.. Grisen havde også fået lov til at beholde lyden.. Bare synd at Dixi ikke kunne lade den leve i mere end 4 minutter før den blev flået fra hinanden.. Men det er rart at se at det ikke kun er mig der bliver træt af "piv-piv-piv-piv-piv-piv-piv-pivpivpivpiv-piv-piv" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Tror jeg vil vove den påstand at hvis der findes et mennesker der ikke får nok af piv-piv-piv, så den person godt nok være uden puls Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Jeg er sådan en der egentlig har lært at leve med pivelyden og bare ignorere den men jeg har også arbejdet 15 år i Toys R Us - og er i klar over hvor infernalsk en larm der er i sådan en butik? Så måske er det derfor? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tweety Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Jeg er sådan en der egentlig har lært at leve med pivelyden og bare ignorere den men jeg har også arbejdet 15 år i Toys R Us - og er i klar over hvor infernalsk en larm der er i sådan en butik? Så måske er det derfor? 15 år med legetøj.. Det ville være total drømmejob!! :sut: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Men kun hvis det var uden ungerne, der hører til... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tweety Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Ja ungerne måtte godt blive væk.. Og så er vi tilbage til børn med batterier.. Hvor ville det bare være nemt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Jo tak - den dag man bare kan pille batterierne ud af ungerne :ivrig::klap2::klap: Beauty elsker sit piiiiivedyr, men hun er ikke "overdoing it" Hvis vi andre til gengæld trykker på hendes pivedyr bliver hun helt ulykkelig...næsten som om hun siger "don't hurt my Teddy" så det er forbudt at torturere bamse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Ved en fejl købte jeg også en stak pive-tennisbolde til Bassen, men under dække af, at en Berner ikke kan apportere gav jeg dem til min kollega, der har to jagthunde. Han var ved at blive sindsyg, men what to do ? Det var jo en gave hæ hæ hæ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Nu elsker Bubber sine piv-dyr og det siger meget piv hjemme hos mig. Men jeg kan godt abstrahere fra lyden. De eneste gang de ikke siger piv er når de er slidt op og så bliver de smidt ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Er der andre end mig der med vilje har ødelagt hundens legetøj?? Det klare han selv Jeg var rimelig nedtrykt da jeg fandt ud af at hans ene FØR julegave havde stereo piv Men der gik ikke engang en time før der kun var EN piv tilbage Og den piv dur ikke engang særlig meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Ozzie har det ligesom mig, hun kan ikke lide pivlyden. Det er i hvert fald altid det første hun gør når hun får legetøj med piv i at hun myrder pivlyden. Hun har dog en enkelt bamse hun har fået som gave som stadig kan pive, og hun eeeelsker den, og bærer den forsigtigt rundt, men kommer den til at sige piv ser hun helt forfærdet ud og smider den fra sig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts