Hop til indhold

Er en ond hundemor..

Gæst Tweety
 Share

Recommended Posts

Jeg købte nogle små bolde til Dixi.. Farve og størrelse er de som tennisbolde.. Hvad jeg ikke havde opdaget da jeg købte dem, var at de pev når man trykkede på dem.. :evil:

Nu er Dixi en tygger når det drejer sig om legetøj, så kan i forestille jer larmen herhjemme i huset?? Hun går rundt med bolden i munden og den siger bare "piv-piv-piv-piv-piv-piv osv" indtil jeg tager bolden fra hende og pakker den væk..

Efter nogle minutter er det bare nok for mit hovede..

Så nu har jeg været så ond at stikke en saks ind i pivetingen, så den ikke piver mere.. :oops: :oops:

Så nu løber hun rundt, tygger på den, og den siger bare ingenting.. Skønt, men lidt ond syns jeg selv, for hun elsker vidst pivelyden..

Er der andre end mig der med vilje har ødelagt hundens legetøj??

Link til indlæg
Del på andre sites

- ud af ungerne :shock::engel:

- He he det kunne da ellers være meget belejligt en gang imellem :mrgreen: :blink:

Tjaaaa - kunne man få børn med batteri og fjernbetjening kunne det såmænd godt ske jeg havde et par stykker :blink:

Nøjes nu med at pille batterierne ud af legetøjet, eller bare vende dem forkert :engel: Altså batterierne i legetøjet ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte nogle små bolde til Dixi.. Farve og størrelse er de som tennisbolde.. Hvad jeg ikke havde opdaget da jeg købte dem, var at de pev når man trykkede på dem.. :evil:

Nu er Dixi en tygger når det drejer sig om legetøj, så kan i forestille jer larmen herhjemme i huset?? Hun går rundt med bolden i munden og den siger bare "piv-piv-piv-piv-piv-piv osv" indtil jeg tager bolden fra hende og pakker den væk..

Efter nogle minutter er det bare nok for mit hovede..

Så nu har jeg været så ond at stikke en saks ind i pivetingen, så den ikke piver mere.. :oops: :oops:

Så nu løber hun rundt, tygger på den, og den siger bare ingenting.. Skønt, men lidt ond syns jeg selv, for hun elsker vidst pivelyden..

Er der andre end mig der med vilje har ødelagt hundens legetøj??

Jep har også altid "prikket" pivetingen ud af dyret :mrgreen: - (altså legetøjet :blink:)

Til gengæld har vores "grise" fået lov til at beholde deres "gryntelyde" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep har også altid "prikket" pivetingen ud af dyret :mrgreen: - (altså legetøjet :blink:)

Til gengæld har vores "grise" fået lov til at beholde deres "gryntelyde" :mrgreen:

Tjaa.. Grisen havde også fået lov til at beholde lyden.. Bare synd at Dixi ikke kunne lade den leve i mere end 4 minutter før den blev flået fra hinanden..

Men det er rart at se at det ikke kun er mig der bliver træt af "piv-piv-piv-piv-piv-piv-piv-pivpivpivpiv-piv-piv" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:rolleyes: Jeg er sådan en der egentlig har lært at leve med pivelyden og bare ignorere den :rolleyes:

men jeg har også arbejdet 15 år i Toys R Us - og er i klar over hvor infernalsk en larm der er i sådan en butik? Så måske er det derfor?

:lol: 15 år med legetøj.. Det ville være total drømmejob!! :ivrig: :sut:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo tak - den dag man bare kan pille batterierne ud af ungerne :ivrig::ivrig::klap2::klap:

Beauty elsker sit piiiiivedyr, men hun er ikke "overdoing it" :) Hvis vi andre til gengæld trykker på hendes pivedyr bliver hun helt ulykkelig...næsten som om hun siger "don't hurt my Teddy" så det er forbudt at torturere bamse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ozzie har det ligesom mig, hun kan ikke lide pivlyden. :lol: Det er i hvert fald altid det første hun gør når hun får legetøj med piv i at hun myrder pivlyden.

Hun har dog en enkelt bamse hun har fået som gave som stadig kan pive, og hun eeeelsker den, og bærer den forsigtigt rundt, men kommer den til at sige piv ser hun helt forfærdet ud og smider den fra sig. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites