Hop til indhold

Uldtotterne...

BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Så er jeg kommet hjem fra endnu et besøg hos de 7 små uldtotter... De er simpelthen bare for skønne :lun:

Og glæder mig til at skulle besøge dem igen i næste weekend... Og se hvor meget der så er sket - de udvikler sig jo bare helt vildt nu. Bare på den sidste uge, er der sket så meget... Og tre af dem render rundt med ørerne rejst :lun:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nr. 2 billed i første indlæg ville være den jeg løb med hvis jeg skulle have en fjæserhvalp :mrgreen: Og eftersom jeg jo nok kommer til at skulle se på din kommende hund nogle gange om året ved du nu hvilken en du skal have :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes de brun/grå (hedder sikkert grå på professionelt Schæfer-sprog ;-)) har meget mere personlighed end de sorte - men det er nok fordi man bedre kan se nogle "ansigtstræk" osv (kan man godt kalde det ved hunde :confused:)

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker allesammen :5up:

Jeg var også ret så solgt da jeg besøgte dem... Og kan bare ikke vente til at jeg får en af dem med hjem...

Vi skal ned og besøge dem på søndag, og er så spændt på at se hvordan de så har udviklet sig, og om jeg har fået nye favoritter. Jeg er nu 98% sikker på, at jeg vil have en grå - Caisar og Kimba sidder stadig for tæt inde på mig endnu - og det vil jeg ikke have skal påvirke hvordan jeg ser på min nye hvalp. Jeg vil gerne kunne nyde samværet med den fuldt ud, uden hele tiden at se spøgelser, og sammenligne.

Og så er det blevet fastlagt, at Nazak&co. kommer herover og er med på udvælgelsesdagen d. 22. - og så ved jeg endeligt hvem af uldtotterne der bliver min. Glæder mig helt vildt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

ihhh hvor bliver det spændende. Du må endelig lade os vide hvem af nuser basserne det bliver :-D

Spammer lige lidt:

Det er arbejdslinjer right?

Jeg synes der er en stor forskel på de gule udstillingshunde til de grå arbejdshunde, f.esk. mth. vinkling af bagben.

Jeg synes GSD er en dejlig hund, men hvorfor er mange udstillingshunde så vinklet at de kryber og næsten slinger på bagbenene når de går - det kan i mine arbejdsøjne da ikke være særlig hensigsmæssigt :?:

Link til indlæg
Del på andre sites