BlackGSD Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Så er jeg kommet hjem fra endnu et besøg hos de 7 små uldtotter... De er simpelthen bare for skønne Og glæder mig til at skulle besøge dem igen i næste weekend... Og se hvor meget der så er sket - de udvikler sig jo bare helt vildt nu. Bare på den sidste uge, er der sket så meget... Og tre af dem render rundt med ørerne rejst 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Lidt flere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Og lidt flere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Lidt flere... Årh ja, så kan man snakke om grådige hvalpe på det sidste billed. Hvor er det blevet bedårende Jeg ville altså gerne lige nusse en lille Ninja :hjerte: Er de begyndt at få forskellige personligheder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Åhhhhhhhh hvor er de nuttede , der er intet som babyer der lige er begyndt at udforske sine omgivelser Hold da op hvor er de kære Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Årh ja, så kan man snakke om grådige hvalpe på det sidste billed. Hvor er det blevet bedårende Jeg ville altså gerne lige nusse en lille Ninja :hjerte: Er de begyndt at få forskellige personligheder? Ja der begynder at ske rigtig meget nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Årrrrrh manner, hvor ER de bare dejlige:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Hvor er de bare kære altså! Ææææælsker billedet af mor, der har åbnet mælkebaren og det med to der ligger og putter sammen. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Noj !!! De er FOR lækre !!! Og så troede jeg egentlig slet ikke, at sådan nogle små-ting havde rejst ørerne op endnu ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 nøøøj hvor er de da bare fantastiske søde... jeg anede ikke de rejste ørerne så tidligt ... Jeg må gentage de kloge ord, som min niece på dengang 4 år sagde, da hun så billeder af Karla på 4 uger: "Jeg vil gerne kramme den" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Har nu fundet den nye "mest nuttede hvalp" - Schæferhvalp med rejste ører! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Det må da være den rene tortur at skulle vælge mellem all de små søde ansigter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 ååååhhh hvor er de dejlige Jeg ved godt du ikke vil have en sort, men den lille sorte som sidder og ser ind i kammeret ... den er altså lige til at spise Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Nr. 2 billed i første indlæg ville være den jeg løb med hvis jeg skulle have en fjæserhvalp Og eftersom jeg jo nok kommer til at skulle se på din kommende hund nogle gange om året ved du nu hvilken en du skal have :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Håårrrh... :hjerte::hjerte: Øhhm, Susi, mit krav om at komme med og nuldre er jeg lige nu gået i tænkeboks over... Jeg er ikke sikker på at det vil være nogen god ide Man MÅ jo altså kun have en hund her og jeg er alvorligt bange for at jeg ville komme hjem med både en sort og en "brun" :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Ai, altså, hvor er de bare for kære Man føler sig godt nok fristet til at spørge om der mon ikke er en hvalp i overskud til miiiig :hjerte: Det bliver altså bare så spændende, når vi finder ud af, hvem det bliver du skal have :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Jeg stemmer også på hvalpen på nr. 2 billede - den er for kær! Er helt vild med billedet, hvor alle de små vapser står på bagbenene for at nå op til mors mælkeforsyning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 uuuhha da da sikken nogle små skønne schæfevapser man får jo helt lyst til og få den 3 hjem :oops::oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 suk :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Lidt flere... Jeg nupper den grå på det 4. billede *smeeeeelte* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 :hjerte: :hjerte: :hjerte: de ligner små ulve-hvapser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Jeg syntes de brun/grå (hedder sikkert grå på professionelt Schæfer-sprog ) har meget mere personlighed end de sorte - men det er nok fordi man bedre kan se nogle "ansigtstræk" osv (kan man godt kalde det ved hunde ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Ihhh ... jeg tror gerne jeg vil ha en af hver af alle hundene Hvor er de dog kære... schæfterhvalpe kan bare et eller andet ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Takker allesammen :5up: Jeg var også ret så solgt da jeg besøgte dem... Og kan bare ikke vente til at jeg får en af dem med hjem... Vi skal ned og besøge dem på søndag, og er så spændt på at se hvordan de så har udviklet sig, og om jeg har fået nye favoritter. Jeg er nu 98% sikker på, at jeg vil have en grå - Caisar og Kimba sidder stadig for tæt inde på mig endnu - og det vil jeg ikke have skal påvirke hvordan jeg ser på min nye hvalp. Jeg vil gerne kunne nyde samværet med den fuldt ud, uden hele tiden at se spøgelser, og sammenligne. Og så er det blevet fastlagt, at Nazak&co. kommer herover og er med på udvælgelsesdagen d. 22. - og så ved jeg endeligt hvem af uldtotterne der bliver min. Glæder mig helt vildt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 ihhh hvor bliver det spændende. Du må endelig lade os vide hvem af nuser basserne det bliver Spammer lige lidt: Det er arbejdslinjer right? Jeg synes der er en stor forskel på de gule udstillingshunde til de grå arbejdshunde, f.esk. mth. vinkling af bagben. Jeg synes GSD er en dejlig hund, men hvorfor er mange udstillingshunde så vinklet at de kryber og næsten slinger på bagbenene når de går - det kan i mine arbejdsøjne da ikke være særlig hensigsmæssigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts