Petrine Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Petrine er årsagen til at min hundehader mand i dag sover med en hund på sin hovedpude, hun er en ægte charmetrold, har netop fået hende, men har kendt hende fra hvalp. Vi havde ellers overvejet doberman eller en mynde, da jeg bare slet slet ikke er til små hunde, men hende her...er slet ikke en lille hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Petrine er årsagen til at min hundehader mand i dag sover med en hund på sin hovedpude, hun er en ægte charmetrold, har netop fået hende, men har kendt hende fra hvalp. Vi havde ellers overvejet doberman eller en mynde, da jeg bare slet slet ikke er til små hunde, men hende her...er slet ikke en lille hund Velkommen herind Hold da op hun er flot... Jeg vil også have sådan en favet hund Hun er da skøn! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Hun er henna-farvet så hvis din hund er hvid kan den lynhurtigt blive orange også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Hun er henna-farvet så hvis din hund er hvid kan den lynhurtigt blive orange også Hahaha... Jeg har faktisk engang haft orange hunde, dengang vi fodrede med Eukanuba Ved du hvor besværgligt det er at farve sin hund når den skal udstilles? Jeg kunne jo selvfølgelig prøve med en af de lyse :hmm:og så håbe på den ikke bliver lilla eller at dommeren ikke forlanger en farveprøve :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Petrine er årsagen til at min hundehader mand i dag sover med en hund på sin hovedpude, hun er en ægte charmetrold, har netop fået hende, men har kendt hende fra hvalp. Vi havde ellers overvejet doberman eller en mynde, da jeg bare slet slet ikke er til små hunde, men hende her...er slet ikke en lille hund Enten har Tyson engang leget med Petrine i Ørstedsparken (eller prøvet at lege, hun gad vist ikke så meget, så vidt jeg husker) - eller også render der to hennafarvede papillontæver rundt i Kbh. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Altså med farvet, mener I så farvet ligesom i "Zaz farver sit hår sort" ?!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christina70 Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Enten har Tyson engang leget med Petrine i Ørstedsparken (eller prøvet at lege, hun gad vist ikke så meget, så vidt jeg husker) - eller også render der to hennafarvede papillontæver rundt i Kbh. Der er med garanti kun en henna-farvet papillion i verden lyder som Petrine hun gider ikke nye venner og kommer ofte i Ørstedsparken! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christina70 Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Altså med farvet, mener I så farvet ligesom i "Zaz farver sit hår sort" ?!? Jep, som i indsmurt i henna og pakket i håndklæde i to timer og vasket. Og jo, det er ikke vildt smart og ingen fornøjelse for hunden, men heller ingen pine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christina70 Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 ...hvorfor hedder jeg nogle gange Christina70 når jeg skriver? forstår ikke helt har jo kaldt mig Petrine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Jep, som i indsmurt i henna og pakket i håndklæde i to timer og vasket. Og jo, det er ikke vildt smart og ingen fornøjelse for hunden, men heller ingen pine Oki. Troede bare, at det var et eller andet de havde over i USBluff, det der med at farve deres vovser, men visse-vasse og ikke-nikke-nej og så er jeg da blevet så klog Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Der er med garanti kun en henna-farvet papillion i verden lyder som Petrine hun gider ikke nye venner og kommer ofte i Ørstedsparken! Nej, hvor hyggeligt, så kender vi hende jo. Jeg skal hilse fra Tyson og sige, at han er sikker på, at hun vil kunne lide ham, hvis hun giver ham en chance. :blink: ...hvorfor hedder jeg nogle gange Christina70 når jeg skriver? forstår ikke helt har jo kaldt mig Petrine Ja, det er da mærkeligt. :hmm: Jeg ved det desværre ikke, men prøv at skrive til admin og spørg ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Hej og velkommen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Aws ja: Velkommen til jer begge to, Petrine og Christina70...eller tre incl hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Brugte bærbar fra arbejde og var åbenbart logget på som tidligere kollega herinde - men tak for velkomsterne! Og Tyson, synes det er vildt sjovt at vi sådan er blevet fundet, skal prøve at være mindre arrogant næste gang vi mødes (for så er Petrine nemlig blevet sterilliseret og forhåbentligt kølet lidt ned) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts