Adele Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Jeg fik lige tigget om lov, hos min bror, til at låne hans dejlige, dyre spejlreflekskamera. Og så fik jeg lokket Sherlock med ud i det kooolde vintervejr og få taget billeder. Men så fik han en frolic, og så var jeg tilgivet Her er de bedste; Læs= Dem der ikke blev rystede Edit: Så skulle der endelig være billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Øøøøhhh - er det bare min computer som har totale spasmer, for ingen billeder her:?: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Øøøøhhh - er det bare min computer som har totale spasmer, for ingen billeder her:?: Nej, der gik noget galt og jeg fik dem ikke med Jeg prøver lige igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Ih, Adele - kan du så ligge billederne ind af smukke Sherlock ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Ih, Adele - kan du så ligge billederne ind af smukke Sherlock ! Jeg skynder mig, jeg skynder mig Jeg var ovenikæbet kommet til at gemme dem i forkert format, så de skulle gemmes på ny. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Så kom der billeder! Puh, sikke en besvær. Lige som jeg havde gemt dem alle som png, fandt jeg ud af at de blev grimme hvis man oploadede dem via hundeforum. Så måtte jeg jo oploade via Photobucket, og ak og ve. Men nu er de der, og endda i fin kvalitet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Han er da godt nok blevet stor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Det hjælp De er s.. flotte de collier - en af de smukkeste hunde i verden - efter min mening Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Og jeg undrer mig jo selvfølgelig over, hvorfor her ikke er lagt nogle billeder ind - så viser det sig, at det er fordi du har lagt dem i startindlægget Havde regnet med, at de kom i dit sidste indlæg Men kæft, han er dejlig, ham Sherlock En rigtig smuksak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 wauu han er godt nok smuk:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Han er da godt nok blevet stor Ja, rigtig stor. 30 kg, du Han vejede knapt så meget da vi fik ham Det hjælp De er s.. flotte de collier - en af de smukkeste hunde i verden - efter min mening Og jeg er absolut ikke uenig :hjerte: Og jeg undrer mig jo selvfølgelig over, hvorfor her ikke er lagt nogle billeder ind - så viser det sig, at det er fordi du har lagt dem i startindlægget Havde regnet med, at de kom i dit sidste indlæg Men kæft, han er dejlig, ham Sherlock En rigtig smuksak! Undskyld forvirringen Og tak! wauu han er godt nok smuk:hjerte: Det synes jeg også :blink: Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Han er nu en fin hund at se på ham lassie klonen Sherlock der hvor gammel er han ved at være? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Han er nu en fin hund at se på ham lassie klonen Sherlock der hvor gammel er han ved at være? Han er 8 måneder. Og ja, han ligner faktisk Lassie Når vi møder små børn siger de altid; "Se Lassie" Men det siger de vel til alle collier Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Han er 8 måneder. Og ja, han ligner faktisk Lassie Når vi møder små børn siger de altid; "Se Lassie" Men det siger de vel til alle collier aaarh 8 måneder - samme som Karla herlig alder eller noget.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 aaarh 8 måneder - samme som Karla herlig alder eller noget.... Ja Faktisk har jeg ikke mærket noget teenager-pjat endnu, så det er ikke så slemt. (Altså bortset fra tilbagevendede døvhed ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Undskyld forvirringen Og tak! Går nok - jeg var bare lige ved at skrive, at billederne stadig ikke var dukket op i tråden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Går nok - jeg var bare lige ved at skrive, at billederne stadig ikke var dukket op i tråden Så var det godt du ikke gjorde det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sandraia Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 De er godt nok flotte. og sikke en flot hund.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Tak, eller hvad man siger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Jeg fik lige tigget om lov, hos min bror, til at låne hans dejlige, dyre spejlreflekskamera. Og så fik jeg lokket Sherlock med ud i det kooolde vintervejr og få taget billeder. Men så fik han en frolic, og så var jeg tilgivet Her er de bedste; Læs= Dem der ikke blev rystede Hvor er han bare LÆKKER :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Han er godt nok flot. Det kamera må du låne noget mere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Det har jeg skam også tænkt mig at gøre! Jeg synes bare ikke det er til at slæbe rundt på, når jeg går tur med ham. Men helt klart! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Han er virkelig en smuk hund:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 :banan: jaaa den tynde lassie han er en flot hund, med charme og et majestatisk (staveplade) udtryk :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts