Hailey Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Jeg går og overvejer at få nye bure i bilen, da dem jeg har er noget spinkelt trådhalløj. Problemet er at de bure man kan købe på færdige mål, ikke kan være i min bil Er der nogen der kender nogen, der kan fremstille et dobbelt og 2 enkelte til en rimelig pris Jeg HAR et bur der kan være 4 hunde i, men buret er lavet til en anden bil, så det er desværre for stort. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2009 Lidt links du kan kigge på... http://shop.hundesport.dk/group.asp?group=34 www.hundeboxen.dk http://www.herfoelge-trailer.dk/ http://www.hakon-profil.dk/ http://www.almehundebure.dk/hundebur/ :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Marts 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Jeg har bestilt dette bur i dag, til den nette sum af 4999,- [ATTACH]7331[/ATTACH] http://www.petcare.se/dk/product/?cid=50&id=3617 Når det er kommet i bilen, så må jeg se hvordan jeg får lavet plads til de 2 sidste.....de bure skal nok specialsyes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Jeg har bestilt dette bur i dag, til den nette sum af 4999,- [ATTACH]7331[/ATTACH] http://www.petcare.se/dk/product/?cid=50&id=3617 Når det er kommet i bilen, så må jeg se hvordan jeg får lavet plads til de 2 sidste.....de bure skal nok specialsyes det ser ellers lækkert ud, omend det er i den dyre ende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Marts 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2009 det ser ellers lækkert ud, omend det er i den dyre ende Jeg håber også det er godt Skattefar har betalt det, så det kommer ikke til at røre min økonomi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2009 Det ser lækkert ud :5up: Kan det åbnes bagtil også? Og kan "skillerummet" fjernes? Og jeg spørger og spørger ;o) Burde nemlig selv købe nyt bur, men er SÅ glad for det jeg har.... det kan bare ikke rigtig være i bilen - eller det kan det, men det kan ikke åbnes mere end 15 - 20 cm, så jeg mine hunde er nødt til at forblive slanke ;o) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Marts 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 Det ser lækkert ud :5up: Kan det åbnes bagtil også? Og kan "skillerummet" fjernes? Og jeg spørger og spørger ;o) Burde nemlig selv købe nyt bur, men er SÅ glad for det jeg har.... det kan bare ikke rigtig være i bilen - eller det kan det, men det kan ikke åbnes mere end 15 - 20 cm, så jeg mine hunde er nødt til at forblive slanke ;o) Altså!!! Du stiller nogle spørgsmål, jeg ikke kan svare på, før jeg får buret Jeg har ikke set buret "live", men jeg tror at skillerummet kan tages ud. Det kan ikke åbnes bagtil......tror jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 Altså!!! Du stiller nogle spørgsmål, jeg ikke kan svare på, før jeg får buret Jeg har ikke set buret "live", men jeg tror at skillerummet kan tages ud. Det kan ikke åbnes bagtil......tror jeg Hvornår får du det så?? Hva? Hva? Hva? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Marts 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 Hvornår får du det så?? Hva? Hva? Hva? Fredag i næste uge.....måske før Skal jeg komme til århus og vise det frem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 Fredag i næste uge.....måske før Skal jeg komme til århus og vise det frem Det var da lidt af et tilbud! Du er skam meget velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Marts 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 Det var da lidt af et tilbud! Du er skam meget velkommen Det kunne da være hyggeligt at lave et lille "bordertræf", MEN.....jeg kan jo kun have 2 hunde med, indtil jeg får lavet de sidste 2 bure, så hvem skal med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 Det kunne da være hyggeligt at lave et lille "bordertræf", MEN.....jeg kan jo kun have 2 hunde med, indtil jeg får lavet de sidste 2 bure, så hvem skal med Hmmm, hvis du nu kører to af dem herned først og så kører tilbage efter de to andre.... så er de to første væk, når du kommer tilbage ;o) Svært at vælge, men ud fra billeder og sådan, så efterlader du bare Hailey og Hero her, så skal vi nok tage os af dem ;o) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Marts 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2009 Hmmm, hvis du nu kører to af dem herned først og så kører tilbage efter de to andre.... så er de to første væk, når du kommer tilbage ;o) Svært at vælge, men ud fra billeder og sådan, så efterlader du bare Hailey og Hero her, så skal vi nok tage os af dem ;o) Problemet er løst! Jeg kommer nemlig slet ikke til Langå foreløbig Jeg har lige fået at vide at jeg ikke får bur før midt i april. Der har været så stor efterspørgsel på dem, så de er bagud med at lave dem......øv øv øv!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Marts 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2009 (rettet) Jeg har lige fået en rigtig god nyhed i dag :blink: Fordi jeg bestilte 2 bure, så bliver de 25% billigere. Når jeg køber dem gennem "min" butik, så bliver der trukket yderligere 30% fra. Prisen for et dobbelt + et enkeltbur........ 4300 :banan: Så kan jeg vist godt holde ventetiden ud Redigeret Marts 20, 2009 af Hailey madammen kunne ikke stave rigtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2009 Genopliver denne gamle tråd, for at komme med en update. Langt om længe er dobbeltburet kommet :banan: Det er blevet samlet og monteret i bilen, så nu kan jeg have 3 hunde med på tur. Jeg skal lige have sat en sikkerhedssele bagi bilen, før jeg kan have allesammen med igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst charlie01 Besvaret Juni 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2009 Virkelig flot model. Kunne det så åbnes bag til? (tråden er lidt gammel) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts