FOX Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 øv skal bare lige af med mine tanker Sookie er blevet opereret idag - hun havde en stor knude i siden (på ribbenene) - og dyrlægen sagde, at den skulle til lab. undersøgelse, da han mente den så meget mistænkelig ud (mistanke om aggresiv kræftknude). Så nu har jeg en hund der ikke helt er holdt op med at bløde liggende ved siden af mig. Hun kunne ikke falde til ro hos dyrlægen selvom hun har været i fuld narkose, så det er derfor det bløder lidt endnu. Men heldigvis er Sookie mega træt nu og jeg håber at jeg kan holde hende i ro et par timer. Aret er vel omkring 10-15 cm langt. Pu ha sikke en dag. Og så stakkels Alto han kunne slet ikke finde ud af, hvorfo han ikke måtte lege med Sookie da jeg kom hjem med hende. Bare lige en øv dag for os alle sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Åhnej, lille Sookie! Giv hende et stort trøstenus fra mig :ae: Og et ordentligt :ae: til dig selv også! Jeg håber og ber til, at det ikke er en kræftknude, det vil bare ikke være retfærdigt Og så håber jeg at det meget snart holder op med at bløde, stakkels lille Sookie :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 :ae: Vi håber det bedste! :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Åhhhh nej stakkels jer :ae: Jeg håber godt nok, at det ikke er kræft, men bare en godartet knude eller lign. Mange tanker og krydsede fingre herfra! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 :ae: Stakkels jer alle sammen :ae: Håber det bliver en bedre dag i morgen, og at blødningerne stopper hurtigt. Håber ikke at laberatoriet tester den positiv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 :ae: håber på det bedste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Den stakkel , og stakkels dig , ventetiden er bare lang når man venter på svar , hvor lang tid skal du vente på det Mange tanker herfra , jeg krydser fingre for det ikke er så galt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Åhh altså. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Den stakkel , og stakkels dig , ventetiden er bare lang når man venter på svar , hvor lang tid skal du vente på det Mange tanker herfra , jeg krydser fingre for det ikke er så galt Blødningen er vist stoppet nu - og hun er skarpt overvåget af os begge. Lige nu har manden fået hende til at sove, så det er godt. Svar på lab.testen tager 10-14 dage og jeg syntes det er hårdt at vente så længe, men vi håber det bedste. Tak for alle de søde ord Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Blødningen er vist stoppet nu - og hun er skarpt overvåget af os begge. Lige nu har manden fået hende til at sove, så det er godt. Svar på lab.testen tager 10-14 dage og jeg syntes det er hårdt at vente så længe, men vi håber det bedste. Tak for alle de søde ord Uf, det er lang tid at gå og vente Husk at opdatere! Men godt at blødningen ser ud til at være stoppet. Bette, søde Sookie altså :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Stakkels Sookie :ae: Krydser fingre for at det viser sig ikke at være noget alvorligt! Håber hun får en god nats s¢vn og er gladere i morgen :ae::ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Stakkels Sookie og stakkels dig :ae: Jeg krydser finger og håber det bedste for Jer begge to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Øv sikke noget:( Jeg håber I alle får lidt ro i nat.. Og at de 10-14 dage går meget stærkt.. Og så krydser jeg fingre for at det ikke var noget ondartet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Ørv det er lang tid I skal vente på besked - håber på det allerbedste resultat her.. Og trøstekrammer.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Puha, I stakler. :ae: Krydser fingre for et godt resultat. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Blødningen er vist stoppet nu - og hun er skarpt overvåget af os begge. Lige nu har manden fået hende til at sove, så det er godt. Svar på lab.testen tager 10-14 dage og jeg syntes det er hårdt at vente så længe, men vi håber det bedste. Tak for alle de søde ord Det er mange dage at skulle vente :ae: , men som du sikkert ved , dem der venter på noget godt , kan aldrig vente længe nok Nu skal i alle have en god nattesøvn , og jeg krydser fingre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2009 Rigtig god bedring til Sookie og dig :ae: :ae: :ae: Håber at svaret på prøven kommer tilbage som godartet :ae: :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2009 God bedring :ae: ja ventetiden på sådan et svar er hård og lang, håber den er godartet. Vi var selv det samme igennem sidste år (den var godartet). :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2009 :ae: Til dig og sookie og fingrene er krydsede for et positivt svar... i har bare ikke fortjent andet :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2009 :ae::ae: Håber på det bedste, synes det er længe i skal vente. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2009 Ventetiden på svar er aldrig sjov - men desværre nødvendig jo. Jeg syntes det er godt at dyrlægen vælger at fjerne den og indsende istedet for måske at slå det lidt hen som nogle jo desværre også gør. God bedring :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2009 lidt nyt herfra. Sookie tager det bare så flot - blødningen var stoppet helt i går aftes. Hun var rigtig god til at holde sig i ro, men hun forstår ikke lige, hvorfor hun skal luftes i haven MED snor på Jeg var lidt nervøs for at hun skulle slikke i såret i nat, så frem med gæstemadrassen - og mor ned og ligge ved siden af hende:oops: og far i sofaen, så hun ikke kunne hoppe derop Natten gik dog rigtig godt - hun sov bare så sødt hele natten. Så nu er jeg ikke så bekymret for såret mere. Alto forstår så stadivæk ikke, at de ikke må lege, men det må han finde sig i. Igen tak for alle de søde ord - jeg skal nok holde jer opdateret - knus til alle herfra 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2009 Giv et :ae: Fra mig! Og ønsk god bedring.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Februar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2009 lidt nyt herfra. Sookie tager det bare så flot - blødningen var stoppet helt i går aftes. Hun var rigtig god til at holde sig i ro, men hun forstår ikke lige, hvorfor hun skal luftes i haven MED snor på Jeg var lidt nervøs for at hun skulle slikke i såret i nat, så frem med gæstemadrassen - og mor ned og ligge ved siden af hende:oops: og far i sofaen, så hun ikke kunne hoppe derop Natten gik dog rigtig godt - hun sov bare så sødt hele natten. Så nu er jeg ikke så bekymret for såret mere. Alto forstår så stadivæk ikke, at de ikke må lege, men det må han finde sig i. Igen tak for alle de søde ord - jeg skal nok holde jer opdateret - knus til alle herfra Hvor godt at høre , stort :ae: til jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2009 tak for updaten, vi var nød til at have lampeskærm på cujo konstant(droppede den kun når vi gik tur), han kunne slet ikke holde sig i ro, så vi måtte ind igen dagen efter og have en endnu stærkere forbindning på fordi såret sprang op, syningerne gik op. Den sad på bagbenet, lige over "knæet" så det var et yderst sårbart sted:( men godt tøsen kan holde sig i ro så der ikke sker mere :ae::ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts