bernerazuro Besvaret Marts 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Det går fremad - hun væsker ikke mere og vi tror det er pencilinen der har hjulpet hende. Hun skal have fjernet sting på fredag og hun er altså s.... svær at holde i ro nu :blink: Ja, jeg har skrevet med Irene Jeg har foreslået at Sookie kommer til kontrol hos Pelle - for han er da en vidunder-hund:-D Jeg skal nok holde jer opdateret fredag, når vi har været hos dr.dyr igen :5up: Godt at høre at det går fremad Satser på at vidunder-hunden aldrig får brug for at bemærke noget hos Sookie :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Denne gang får i en fællestak Det er bare så dejligt, at man kan mærke alle de positive tanker - jeg er sikker på at det er dem der gør Sookie rask:5up: Så tak til jeg alle sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Denne gang får i en fællestak Det er bare så dejligt, at man kan mærke alle de positive tanker - jeg er sikker på at det er dem der gør Sookie rask:5up: Så tak til jeg alle sammen Hun har også bare at blive rask! Ellers bliver jeg ked Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Hun har også bare at blive rask! Ellers bliver jeg ked :ae: Det skal jeg sige til hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 :ae: Det skal jeg sige til hende Tark :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Marts 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Denne gang får i en fællestak Det er bare så dejligt, at man kan mærke alle de positive tanker - jeg er sikker på at det er dem der gør Sookie rask:5up: Så tak til jeg alle sammen :kys: Sookie har slet ikke noget valg, for vi skal da ud og gå en masse ture her i foråret Så du kan hilse hende og sige at hun godt kan glemme alt om at være syg, det er der simpelhen ikke tid til :blink: (og der er alt for mange som vil blive kede af det, så det er ganske enkelt ikke en mulighed! BASTA!!! Og denne gang bestemmer JEG!! (og Berner-Rikke :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Og Berner-Rikke skal klappe hende på søndag og kysse og nusse hende :5up: For hun har nemlig meldt sig til aftensmad hos mig - og bagefter skal hun med til FOREDRAG :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 :kys: Sookie har slet ikke noget valg, for vi skal da ud og gå en masse ture her i foråret Så du kan hilse hende og sige at hun godt kan glemme alt om at være syg, det er der simpelhen ikke tid til :blink: (og der er alt for mange som vil blive kede af det, så det er ganske enkelt ikke en mulighed! BASTA!!! Og denne gang bestemmer JEG!! (og Berner-Rikke :blink:) Med fælles magt skal det nok gå :blink: Og ja, Sookie skal ud og gå en masse, også i uge 28 - for der passer jeg nemlig Naja-tøsen :blink: Og Noomi er selvfølgelig også velkommen, hun kunne jo lade Naja være og med Sookie ved sin side, tror jeg nok, at Naja kunne blive lidt mere modig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Og Berner-Rikke skal klappe hende på søndag og kysse og nusse hende :5up: For hun har nemlig meldt sig til aftensmad hos mig - og bagefter skal hun med til FOREDRAG :blink: Ja, hvad er det dog jeg er gået ind til :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Marts 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Og Berner-Rikke skal klappe hende på søndag og kysse og nusse hende :5up: For hun har nemlig meldt sig til aftensmad hos mig - og bagefter skal hun med til FOREDRAG :blink: Dumme møgjob!!! Øhh, er det sådan man gør? Bare sådan melder sig til aftensmad hos dig??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Dumme møgjob!!! Øhh, er det sådan man gør? Bare sådan melder sig til aftensmad hos dig??? Jeps :blink: Tanten var også inviteret - men hun havde været for mange gange på djævleøen - og manden skulle vist på druk eller noget og ville så heller ikke med havde ellers glædet mig til at se Tanten (Aslan - hi hi læser du med nu ?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Marts 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Jeps :blink: Tanten var også inviteret - men hun havde været for mange gange på djævleøen - og manden skulle vist på druk eller noget og ville så heller ikke med havde ellers glædet mig til at se Tanten (Aslan - hi hi læser du med nu ?) Nå, men så vil jeg gerne invitere mig selv til aftensmad en dag Det er min skyld at Tanten ikke kommer så Jeg fik åbenbart krænget de sidste Sjællands-penge ud af hendes lommer ved at lokke hende til Show of Winners Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Nå, men så vil jeg gerne invitere mig selv til aftensmad en dag Det er min skyld at Tanten ikke kommer så Jeg fik åbenbart krænget de sidste Sjællands-penge ud af hendes lommer ved at lokke hende til Show of Winners Du kommer bare :blink: Og fy, at du har brugt alle Tantens penge - fyyyyy jeg sladrer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Marts 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Du kommer bare :blink: Og fy, at du har brugt alle Tantens penge - fyyyyy jeg sladrer Naaaarj, hun har sæl brugt dem, det HAR hun altså Jeg lokkede bare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Naaaarj, hun har sæl brugt dem, det HAR hun altså Jeg lokkede bare Jeg tror du lyver - jeg vil hører det fra hende selv :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Marts 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2009 Jeg tror du lyver - jeg vil hører det fra hende selv :blink: Ups... :pift: Det var altså også de andres skyld fordi de begyndte at snakke om pallietter og sår'n :engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Jeps :blink: Tanten var også inviteret - men hun havde været for mange gange på djævleøen - og manden skulle vist på druk eller noget og ville så heller ikke med havde ellers glædet mig til at se Tanten (Aslan - hi hi læser du med nu ?) Måske Tanten faktisk egentlig er en mand som udgiver sig for at være tanten og så er det egentlig lillefod som hun er, og som skal ud og drikke. Skizo tante Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Skizo tante Du er velkommen i klubben - Det er en fantastisk undskyld at have :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Du er velkommen i klubben - Det er en fantastisk undskyld at have :blink: Den bruger dorte og jeg da allerede :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2009 Opdate på Sookie Hun har det godt . Hun fik fjernet sting igår og dr. dyr syntes det var rigtigt pænt. Vi skal dog altid holde øje med området, hvor det var. Men man kan sige - heldigvis er det på et synligt sted, så jeg er ikke nervøs for ikke at opdage det, hvis det kommer igen. Her et lille billede kun af hendes fine ar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2009 Opdate på Sookie Hun har det godt . Hun fik fjernet sting igår og dr. dyr syntes det var rigtigt pænt. Vi skal dog altid holde øje med området, hvor det var. Men man kan sige - heldigvis er det på et synligt sted, så jeg er ikke nervøs for ikke at opdage det, hvis det kommer igen. Her et lille billede kun af hendes fine ar Det ser godt ud, dejligt at der ikke længere er hul Og at hun også selv har det godt Wee, glæder mig til i morgen Skal nok gøre mit bedste for at holde øje med, om det er kommet igen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2009 Opdate på Sookie Hun har det godt . Hun fik fjernet sting igår og dr. dyr syntes det var rigtigt pænt. Vi skal dog altid holde øje med området, hvor det var. Men man kan sige - heldigvis er det på et synligt sted, så jeg er ikke nervøs for ikke at opdage det, hvis det kommer igen. Her et lille billede kun af hendes fine ar Meget fint :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2009 Opdate på Sookie Hun har det godt . Hun fik fjernet sting igår og dr. dyr syntes det var rigtigt pænt. Vi skal dog altid holde øje med området, hvor det var. Men man kan sige - heldigvis er det på et synligt sted, så jeg er ikke nervøs for ikke at opdage det, hvis det kommer igen. Her et lille billede kun af hendes fine ar Godt at høre. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2009 Sikke et fint ar, det er værd at prale af overfor hunde-vennerne :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Marts 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2009 Det ser da rigtig pænt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts