Hop til indhold

Sookie er hjemme igen

FOX
 Share

Recommended Posts

Det går fremad - hun væsker ikke mere og vi tror det er pencilinen der har hjulpet hende. Hun skal have fjernet sting på fredag og hun er altså s.... svær at holde i ro nu :blink:

Ja, jeg har skrevet med Irene :mrgreen: Jeg har foreslået at Sookie kommer til kontrol hos Pelle - for han er da en vidunder-hund:-D

Jeg skal nok holde jer opdateret fredag, når vi har været hos dr.dyr igen :5up:

Godt at høre at det går fremad :-D

Satser på at vidunder-hunden aldrig får brug for at bemærke noget hos Sookie :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 133
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Denne gang får i en fællestak :mrgreen: Det er bare så dejligt, at man kan mærke alle de positive tanker - jeg er sikker på at det er dem der gør Sookie rask:5up: Så tak til jeg alle sammen

:kys: Sookie har slet ikke noget valg, for vi skal da ud og gå en masse ture her i foråret :mrgreen: Så du kan hilse hende og sige at hun godt kan glemme alt om at være syg, det er der simpelhen ikke tid til :blink: (og der er alt for mange som vil blive kede af det, så det er ganske enkelt ikke en mulighed! BASTA!!! Og denne gang bestemmer JEG!! (og Berner-Rikke :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

:kys: Sookie har slet ikke noget valg, for vi skal da ud og gå en masse ture her i foråret :mrgreen: Så du kan hilse hende og sige at hun godt kan glemme alt om at være syg, det er der simpelhen ikke tid til :blink: (og der er alt for mange som vil blive kede af det, så det er ganske enkelt ikke en mulighed! BASTA!!! Og denne gang bestemmer JEG!! (og Berner-Rikke :blink:)

Med fælles magt skal det nok gå :blink:

Og ja, Sookie skal ud og gå en masse, også i uge 28 - for der passer jeg nemlig Naja-tøsen :blink:

Og Noomi er selvfølgelig også velkommen, hun kunne jo lade Naja være og med Sookie ved sin side, tror jeg nok, at Naja kunne blive lidt mere modig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

a050.gifa025.gif Dumme møgjob!!!

Øhh, er det sådan man gør? Bare sådan melder sig til aftensmad hos dig??? :mrgreen:

Jeps :blink:

Tanten var også inviteret - men hun havde været for mange gange på djævleøen - og manden skulle vist på druk eller noget og ville så heller ikke med :megaked: havde ellers glædet mig til at se Tanten (Aslan - hi hi læser du med nu ?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tanten var også inviteret - men hun havde været for mange gange på djævleøen - og manden skulle vist på druk eller noget og ville så heller ikke med :megaked: havde ellers glædet mig til at se Tanten (Aslan - hi hi læser du med nu ?)

Nå, men så vil jeg gerne invitere mig selv til aftensmad en dag :mrgreen:

Det er min skyld at Tanten ikke kommer så :oops: Jeg fik åbenbart krænget de sidste Sjællands-penge ud af hendes lommer ved at lokke hende til Show of Winners :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men så vil jeg gerne invitere mig selv til aftensmad en dag :mrgreen:

Det er min skyld at Tanten ikke kommer så :oops: Jeg fik åbenbart krænget de sidste Sjællands-penge ud af hendes lommer ved at lokke hende til Show of Winners :mrgreen:

Du kommer bare :blink:

Og fy, at du har brugt alle Tantens penge - fyyyyy jeg sladrer :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske Tanten faktisk egentlig er en mand som udgiver sig for at være tanten og så er det egentlig lillefod som hun er, og som skal ud og drikke.

Skizo tante :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Opdate på Sookie :mrgreen: Hun har det godt . Hun fik fjernet sting igår og dr. dyr syntes det var rigtigt pænt. Vi skal dog altid holde øje med området, hvor det var. Men man kan sige - heldigvis er det på et synligt sted, så jeg er ikke nervøs for ikke at opdage det, hvis det kommer igen.

Her et lille billede kun af hendes fine ar :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Opdate på Sookie :mrgreen: Hun har det godt . Hun fik fjernet sting igår og dr. dyr syntes det var rigtigt pænt. Vi skal dog altid holde øje med området, hvor det var. Men man kan sige - heldigvis er det på et synligt sted, så jeg er ikke nervøs for ikke at opdage det, hvis det kommer igen.

Det ser godt ud, dejligt at der ikke længere er hul :-)

Og at hun også selv har det godt :lun:

Wee, glæder mig til i morgen :ivrig:

Skal nok gøre mit bedste for at holde øje med, om det er kommet igen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Meget fint :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at høre. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites