Hop til indhold

Navne hjælp


Gæst nina-c
 Share

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Deaddollface
du kan dit sprog:-) er bare ikke lige sikker på udtalen af det du skrev

 

Hvis det skal være rigtigt, så udtales rápido med tryk på a'et..

 

Du kan også kalde den Pronto, det synes jeg er sødt.. Pronto betyder "med det samme" eller "snarlig", hvis man foreksempel skal sige: han svarede med det samme.. Som adjektiv kan det også betyde "hurtig"

 

Pronto udtales som det siges.. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

En whippet, så bliver han jo en lille hurtigløber. Skal han så ikke hedde noget, der signalere fart, som f.eks. Pil, Speedy, Jens Lyn e.l.? :-) Eller opkald ham efter en sportsmand, der er hurtigløber (kan desværre ikke selv komme på nogle, da jeg er sportsanalfabet :oops:).

Wilson Kipketer. Det var min opdrætter ved at kalde Thailo på stamtavlen. Navnet skulle starte med w, han var sort og skulle til Danmark..... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst nina-c

nå har vendt alle navne med resten af slænget, vi kunne ikke blive enig

godt vi har tre uger i nu hehe:blink:

 

Manden er kommet på et nyt navn albundy han synes selv han er mega sjov

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
nå har vendt alle navne med resten af slænget, vi kunne ikke blive enig

godt vi har tre uger i nu hehe:blink:

 

Manden er kommet på et nyt navn albundy han synes selv han er mega sjov

 

 

Jeg HADER Al Bundy (personen), hvis det altså er ham fra tv'et i mener.. :cool: Haha.. :lol:

 

 

Hvad med Allegro, det er en betegnelse inden for musikken, den betyder hurtig. Det udtalet A-le-gro.

Bantus

 

Kreativt! :cool: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst nina-c
Jeg HADER Al Bundy (personen), hvis det altså er ham fra tv'et i mener.. :cool: Haha.. :lol:

 

 

 

 

Kreativt! :cool: :5up:

 

Yep ham... synes heller ikke det en særlig god ide Allegro måske:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal det være Bamse :-D

 

Evt vente til han er kommet hjem, og se hvad han er for en, synes tit et navn kommer helt automatisk i løbet af den første dags tid

 

Det skal man være varsom med dog. Jeg fik et hamster engang, som jeg havde bestemt ville navngive, efter jeg havde lært ham bedre at kende. Men det blev hverken værre eller bedre, end at jeg, den første dag vi havde ham (i mangel på navn) kom til at kalde ham "ham der... øh... hamster-børge". Og så begyndte min mor jo at kalde ham hamster-børge. Så sådan endte jeg med et hamster ved navnet Børge :shock::neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
NEJ :confused: er der ikke en ond én i Harry Potter der hedder Allegro??

 

Det er da synd :oops::mrgreen::blink::lol:

Er der det :oops: ?

 

Det skal man være varsom med dog. Jeg fik et hamster engang, som jeg havde bestemt ville navngive, efter jeg havde lært ham bedre at kende. Men det blev hverken værre eller bedre, end at jeg, den første dag vi havde ham (i mangel på navn) kom til at kalde ham "ham der... øh... hamster-børge". Og så begyndte min mor jo at kalde ham hamster-børge. Så sådan endte jeg med et hamster ved navnet Børge :shock::neutral:

 

Hahahaha.. Hamster Børge.. Det var lige mit aftensgrin.. :5up: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lajkas kaldenavn: skatterhund, brumhund, luxlab, skat, kældedække, Hvalpehund. Det kan være alle muglige mærkelige navne. Men vælg kun et, og ik ligså mange som os, det forvirre hunden :???:

 

i så fald må min være rundforvirret :lol: hun er skattebasse, smukkepigen, karlakabala, kalilula, mis, skatter, skattepigen, lille snus, bettefisen, lillefisen, kræet, vapper, hunden, og mange mange flere :lol:

 

Men til indkald skal man helt sikkert være konsekvent ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
i så fald må min være rundforvirret :lol: hun er skattebasse, smukkepigen, karlakabala, kalilula, mis, skatter, skattepigen, lille snus, bettefisen, lillefisen, kræet, vapper, hunden, og mange mange flere :lol:

 

Men til indkald skal man helt sikkert være konsekvent ;-)

 

Kræet? .. :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...