Lonny Skrevet Marts 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Marts 2, 2009 Så er de kære små skravl blevet 9 dage gamle, og har fået navne Leto: Larissa: Luna: Libertas: Lara: Snart bliver en af disse skønne tøser min, og jeg glæder mig som et lille barn :klovn: Vi skal ned og se dem for første gang i den kommende weekend, så herefter bliver I nok overbebyrdet med endnu flere billeder :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 Fine farver :hjerte: men jeg glæder mig nu mere til billeder fra nå de kan stavre rundt og være uartige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 Fine farver :hjerte: men jeg glæder mig nu mere til billeder fra nå de kan stavre rundt og være uartige Så er de altså også lidt sjovere at se på Men jeg skal jo have ventetiden til at gå med et eller andet, og det bliver så at bombarderer jer uskyldige mennekser med hvalpebilleder :blink: Men jeg glæder mig aller mest til at komme ned og få fingre i sådan en lille blød hundehvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 Dine hunde kommer til at matche- perfekt godt tænkt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 Dine hunde kommer til at matche- perfekt godt tænkt :5up: Ja, hvis jeg tager Lara eller Leto, så bliver de næsten ens :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 :hjerte: årh hvor dejligt...glæder mig til at se hvem i vælger men de er nu alle sammen dejlige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 luna "pirat" :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 nøøjjj... sikke nogle dejlige billeder Har du selv et ønske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 Naiii hvor er de bare søde, tillykke med det. Er i førstevælgerer? Heldigt jeg har en hvalp løbende rundt her ell. vil man da blive helt " skruk" af de billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 luna "pirat" :hjerte: Jeg er også helt pjattet med Lune men i udstillingsøjemed, er det så mest ønskeligt at have en regelmæssig gennemgående blis og hvid krave? Eller er det ligemeget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 Jeg er også helt pjattet med Lune men i udstillingsøjemed, er det så mest ønskeligt at have en regelmæssig gennemgående blis og hvid krave? Eller er det ligemeget? aner intet om udstillings normer, jeg er ligeglad, hun ser bare lækker ud :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 aner intet om udstillings normer, jeg er ligeglad, hun ser bare lækker ud :blink: hehe ja, men hun skal jo være Lonnys lille champion... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 nå hvor er de kære:-D kan godt forstå du glæder dig til at skal besøg dem skal også op og besøg vores hvalp for anden gang på lørdag glæder mig vildt også næste gang igen får vi ham hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 hehe ja, men hun skal jo være Lonnys lille champion... Jeg har jo så heller aldrig udstillet før, så jeg har allieret mig med opdrætter :blink: Jeg har simpelhen sagt at jeg gerne vil udstille hans hvalp, samt fortalt ham hvilken type hund der vil passe til vores hjem og til Baldur, herefter overlader jeg trygt valget til opdrætter, han kender trods alt sine hvalpe bedst :blink: Så jeg har helt forsøgt at undgå at kaste min kærlighed på nogen bestemt, men nu må vi se om det holder når jeg kommer til at se dem i virkeligheden :blink: Jeg ved rent faktisk ikke om vi er førstevælgere, det skal jeg lige have spurgt ham om i weekenden, men det håber jeg Vi har jo lovet at udstille hende, og det var han meget glad for, da hvalpekøbere åbenbart ikke gør det så tit. Så derfor håber jeg da at vi får lov til at, om ikke at vælge først, så at han vælger den bedste til os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 Jeg synes Larissa er bedårende :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 De er godt nok bette små. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 Jeg synes Larissa er bedårende :hjerte: det vil også være en god ide, så hun kan kende dem fra hinanden uden at skulle lure mellem benene :lol: undskyld jeg er vist lidt overstadig i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 det vil også være en god ide, så hun kan kende dem fra hinanden uden at skulle lure mellem benene :lol: undskyld jeg er vist lidt overstadig i dag :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 Hvor er de bare...nuttede ! Jeg tror jeg hapser Luna :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 Nu hvor alle i andre tager Luna, så må jeg hellere tage Larissa :hjerte: Hvor er de bare skønne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 Godt I ikke selv skal vælge - for det er da UMULIGT! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 Fine farver :hjerte: men jeg glæder mig nu mere til billeder fra nå de kan stavre rundt og være uartige Agree Menn de ser nu kære ud alligevel, de små Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Så har de små prinsesser fået øjne, så nu varer det nok ikke så længe før vi kan få nogle billeder hvor de laver ballade Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Og lige et ekstra af en dejlig nusseklar hvalpemanve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Nuiiiiiii hvornår finder i ud af hvilken en der er jeres? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts