Gæst Bichon Charlie Besvaret Marts 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Hvor er de bare helt vildt søde de hvalpe.... Kan godt forstå du har svært ved at vente, kender det udenmærket, griner, er i samme båd! Syntes umiddelbart at symmetri i ansigtet er sødest! Bliver lidt "forvirret" over hundens udtryk hvis den er alt for asymetrisk. Kan helt vildt godt lide de 2 med den smalle blis i midten :blink: Tillykke med den nye hvalp, og vi glæder os til at se flere billder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bichon Charlie Besvaret Marts 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Libertas og Lara var det jo! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Marts 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Jeg smelter stadig over Larissa :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lulus Mor Besvaret Marts 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Eej jeg er helt vild med Lunas klap for øjet.. Men de er da alle dejlige! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2009 Nuiiiiiii hvornår finder i ud af hvilken en der er jeres? Vi finder ikke ud af det før de er ca. 6 uger gamle, da vi har sagt til opdrætter at det aller vigtigeste for os, er hvalpens temperament, og dette kan ikke rigtig ses før Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2009 Og lige et ekstra af en dejlig nusseklar hvalpemanve Jeg har forelsket mig lidt i hende her, fordi hun er så madglad og altid sørger for at få mest at spise, så det vil sige at hun har den der rigtig dejlige hvalpemave Men der er ingen af dem der sådan rigtig har vist personlighed endnu, så jeg har ikke rigtig udset mig en favorit endnu. Men på søndag når jeg skal derned igen, så skulle der gerne være lidt mere liv i gaden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2009 Ja luna med klap for øjet :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2009 Jeg synes Larissa er bedårende :hjerte: skulle netop til at skrive det samme, det er en vildt sød krave hun har, selvom den nok udviskes lidtmed alderen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts