Gæst carina Skrevet Marts 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Marts 5, 2009 Jeg er ny herinde og vil da lige præsentere mig selv Jeg bor i Sønderjylland med mine to hunde. Jeg bruger næsten alt min fritid på mine hunde, de betyder rigtig meget for mig. Chico er en amstaff tæve på 1 år. Nynne er en labrador tæve på 2 år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Marts 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2009 Hej og velkommen til Sikke nogle dejlige damer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Isabella Besvaret Marts 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2009 Velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret Marts 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2009 Hej og velkommen her på H-F Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst carina Besvaret Marts 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2009 Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2009 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst carina Besvaret Marts 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2009 Mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Marts 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2009 hej og velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2009 Velkommen til :5up: Dine tøser ser rigtig søde ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst carina Besvaret Marts 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2009 guanomo skrev: Velkommen til :5up: Dine tøser ser rigtig søde ud Mange tak skal du ha' Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2009 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2009 Velkommen til Altså jeg har en ting for Amstaff ører, de er sq nuttet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Marts 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2009 Hej! Uh, søde tøser. Og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michael Besvaret Marts 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2009 carina skrev: Jeg er ny herinde og vil da lige præsentere mig selv Jeg bor i Sønderjylland med mine to hunde. Jeg bruger næsten alt min fritid på mine hunde, de betyder rigtig meget for mig. Chico er en amstaff tæve på 1 år. Nynne er en labrador tæve på 2 år. Velkommen glæder mig til at høre mere fra dig:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michael Besvaret Marts 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2009 carina skrev: Jeg er ny herinde og vil da lige præsentere mig selv Jeg bor i Sønderjylland med mine to hunde. Jeg bruger næsten alt min fritid på mine hunde, de betyder rigtig meget for mig. Chico er en amstaff tæve på 1 år. Nynne er en labrador tæve på 2 år. Velkommen glæder mig til at høre mere fra dig:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Marts 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2009 Velkommen til Håber du får en super tid herinde ! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Marts 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2009 Velkommen til Håber du får en super tid herinde ! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2009 Velkommen til Hvor er det bare nogle flotte billeder af dine dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2009 Velkommen til Hvor er det bare nogle flotte billeder af dine dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michael Besvaret Marts 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2009 carina skrev: Jeg er ny herinde og vil da lige præsentere mig selv Jeg bor i Sønderjylland med mine to hunde. Jeg bruger næsten alt min fritid på mine hunde, de betyder rigtig meget for mig. Chico er en amstaff tæve på 1 år. Nynne er en labrador tæve på 2 år. Hejsa og velkommen flotte hunde du har, jeg har sellv en labrador på snart 12 mdr. (Carla) og er bare så glad for hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michael Besvaret Marts 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2009 carina skrev: Jeg er ny herinde og vil da lige præsentere mig selv Jeg bor i Sønderjylland med mine to hunde. Jeg bruger næsten alt min fritid på mine hunde, de betyder rigtig meget for mig. Chico er en amstaff tæve på 1 år. Nynne er en labrador tæve på 2 år. Hejsa og velkommen flotte hunde du har, jeg har sellv en labrador på snart 12 mdr. (Carla) og er bare så glad for hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Marts 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2009 Hejsa og velkommen til et par fine tøser du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst carina Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Tak allesammen :blink: Michael: Din hund ser også rigtig sød ud.. Ja, en lab. er en rigtig dejlig hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ebenhardt Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Hej og velkommen Dejlige piger du har. Jeg har selv 2 labber på hhv. 2 og 1 år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst carina Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 terkelsen skrev: Hej og velkommen Dejlige piger du har. Jeg har selv 2 labber på hhv. 2 og 1 år. Tak Dine hunde er også rigtig dejlige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts