Gæst skovtrold Skrevet Marts 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Marts 15, 2009 nu gik det ellers lige så godt. ville endda kalde ham renlig (er 8½ mdr) men i torsdags og i går lørdag har det være regnvejr. og ja, så har han både tisset og lavet stort inde. Især på drengenes værelse, men i går i stuen letter han ben op af en sortsæk med gave papir i. han blev taget med et nej og sat ud. han bliver gået med som normalt, og han har så han kan komme i haven via kattelem. og det har han også gjort selvom det har regnet, for han kommer og er våd i pelsen. hvorfor pokker skal han pludselig til at være urenlig inde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 Hvordan har i det med regnvejr? Jeg har HØRt (har ej erfaring) at hunde hvis ejere syntes regnvejr er træls, ja så lærer hudnen det også Jeg elsker regnvejr (at være ude i det, det er kedeligt at se på, og man tager ikke i skoven eller andre ude steder), det gør Aslan også, med mindre det er de tunge regndråber, dem kan ingen af os li. Martin syntes regnvejr er kedeligt, men når man først er ude i det, er det jo egentlig lidt rart hvis man har tøj på til det (man kan jo godt li at gører isn hund glad ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 Når det regner vil Cleo helt gøre indenfor og løber ikke selv ud i haven, som hun plejer. Det kræver lidt ekstra gåture, da hun med glæde gør det, når vi er ude og gå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 hvis han ikke generelt har problemer med regnvejr, så tror jeg nærmere det er alderen end vejret.... Karla brød sig ikke om regnvejr da hun var lille, men tager det rimeligt køligt nu, 9 mdr gammel... hun er dog aldrig blevet urenlig pga regnen, har bare lignet en der synes jeg var det ondeste menneske nogensinde når jeg tog hende med ud i haven i regnen.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 Petrine voksede også fra regnvejrs-had på et tidspunkt omkring 1-års alderen. Samtidigt er hun ultrafølsom, kommer jeg fra arbejde og er træt, så går hun ud og tisser og så vil hun ind, er rimeligt overbevist om at det er af hensyn til mig, da hun ellers gerne vil over på tisse-striben og snifle en halv times tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Marts 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 Zulo kan ikke li hvis det regner altfor stærkt, så stopper han i døren til teressen vender sig om og siger vuf til os, han vil have vi skal slukke for vandet li'som vi kan på vandskulturen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 Zulo kan ikke li hvis det regner altfor stærkt, så stopper han i døren til teressen vender sig om og siger vuf til os, han vil have vi skal slukke for vandet li'som vi kan på vandskulturen :blink: Hahahha, jeg kan lige se det for mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst skovtrold Besvaret Marts 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 jeg har det fint med reegnvejr. tager bare regntøj på og giver også theodor regnslag på. han gør det fint på gåturen, men det er åbenbart alligevel noget til overs, som kan gøres inde. må se tiden an. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2009 hvis han ikke generelt har problemer med regnvejr, så tror jeg nærmere det er alderen end vejret..... Helt enig.. det er nok mere fordi han er blevet teenager Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts