potil Skrevet Marts 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Marts 21, 2009 Er der nogle der har erfaringer med Kaprotabs herinde? Herr Flick spiser jo andre hundes hømhømmer hvilket har resulteret i dårlige mave*2 i den forløbne uge også vil jeg høre om man kan bruge det når hunden spiser andres hømhømmer og ikke sin egen? og hvad med de piller man kan få ved dyrlægen, de skulle godt nok være dyre og ha' nogle trælse bivirkninger, nogen der ved noget om dem? ja, jeg er ved at være lidt desperat for det er hårdt at vågne 4 om morgenen med en syg hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2009 Vi brugte kraprotabs til Alto og det virkede på begge dele, og der var ingen bivirkninger overhovedet. Prøv dem:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2009 Vi brugte kraprotabs til Alto og det virkede på begge dele, og der var ingen bivirkninger overhovedet. Prøv dem:5up: Det lyder super godt :blink: Dem vil jeg købe med det samme, så Herr Flick kan blive kureret for den væmmelige trang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2009 Hvad er det for piller? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2009 Hvad er det for piller? De skulle afhjælpe trangen til at spise afføring... jeg har vist fundet "synderen" - andre hundes afføring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2009 De skulle afhjælpe trangen til at spise afføring... jeg har vist fundet "synderen" - andre hundes afføring :5up: Det var sq da smart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2009 :5up: Det var sq da smart Ja, og det er det samme stof som der er i Aromat (det 3. tredje krydderi) - gad vide om man kan bruge et som alternativ til pillerne? et lille drys af det på hundepillerne hver dag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Marts 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2009 Vi havde samme problem med vores lab, da han var yngre. Han spiste den vores anden hunds hømhømmer. Vi fik det råd at give den anden hund, altså den hvis lort blev spist, ananas. Det har åbenbart en væmmelig lugt (som om det andet ikk har ) og så vil de ikke spise det... Det hjælper jo så kun hvis man kender hømhøm-ejeren Lidt svært at serverer ananas for hele nabolagets hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2009 en update om herr flicks trang til andres affføring. det er aftagende og selv selv hestepærere vokser i munden på ham og bliver spyttet ud igen :klap: men han er dælme snu, for han snyder med pillerne, jeg fandt hele 3 piller under kludetæppet ved hans skål... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret April 17, 2009 Rapporter Share Besvaret April 17, 2009 en update om herr flicks trang til andres affføring. det er aftagende og selv selv hestepærere vokser i munden på ham og bliver spyttet ud igen :klap: men han er dælme snu, for han snyder med pillerne, jeg fandt hele 3 piller under kludetæppet ved hans skål... Han er ikke dum, den bette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2009 Han er ikke dum, den bette nej, det er lidt utroligt at han har kunnet få den ide... det skøre apperat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 18, 2009 Rapporter Share Besvaret April 18, 2009 en update om herr flicks trang til andres affføring. det er aftagende og selv selv hestepærere vokser i munden på ham og bliver spyttet ud igen :klap: men han er dælme snu, for han snyder med pillerne, jeg fandt hele 3 piller under kludetæppet ved hans skål... Fniiiiiiiiiiiiiiiis Jeg elsker Herr Flick historierne :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts