Hop til indhold

JATAK tik dyrepoliti!


Gæst azza
 Share

Recommended Posts

Hjælp med at stoppe dyremishandling!

På facebook kan du finde en gruppe der handler om at stoppe dyremishandling, og få et dyrepoliti.

Det er en privat person der har startet det hele. Han har sat hjemmeside op, lavet underskrifts skemaer og plakater, som kan downloades på hjemmesiden. Så snart der er underskrifter nok så går han videre med det til tv2 og får det ud til endnu flere mennesker! :)

Du kan hjælpe ved at give din underskrift på hjemmesiden og evt. Downloade skemaer og så selv samle underskrifter.:)

Du kan se mere på www.dyrepoliti-jatak.dk og sende underskrift til

[email protected]

På forhånd tak! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil bare oplyse om, at der er mange steder på nettet, hvor man kan afgive sin underskrift, nogle mere seriøse end andre. Jeg ved at der er flere dyreorganisationer der har slået sig sammen og arbejder meget aktivt og har samarbejde igang på tværs af alt.

 

Man kan også gøre noget aktivt for det selv. Man kan bl.a. støtte op om de demonstrationer der bliver arrangeret. Sidst der var demonstration fik vi da en politikker i tale :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej tak.

 

Jeg mener ikk ejeg har et behov for at støtte op om at genopfinde hjulet, til en oktet istedet for en cirkel.

 

 

Som alle de andre hundreevis af indsamlinger, grupper og hvad har vi, ser jeg ikke noget fornuft eller noget anvendeligt dér, desværre.

 

Fornuftigt havde måske været at støtte op om det der allerede eksisterer, sørge for flere ressourcer, for at det kunne komme til at køre, og henstille politikerne om netop dette, såvel som flere og bedre kurser, end de allerede har sendt folk afsted på.

 

Men et nyt hjul i oktet form, finder jeg mildest talt uanvendelig.

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke lidt arrogant at forlange et dyreværnsoliti, samtidigt med at man visse steder i landet dårligt kan gå på gaden uden at blive skudt?

Selv børn kan købe hårde stoffer, at politiet en sjælden gang kører nogle stikprøver mod dem skræmmer ikke pusherne.

Opstår der problemer kan man absolut ikke forvente at politiet rykker ud. Får jeg besøg af hjemmerøvere skal de helst høre skyderi i baggrunden når jeg ringer, ellers kommer de ikke.

Men så skal vi lige have et dyreværnspoliti der kun skal tage sig af dyreværnssager!

Mon ikke det der er brug for er at vi får et politi der fungerer, og kan tage sig af de problemer der opstår - herunder dyreværnssager. Alt andet ville være foragt for mennesker.

 

Dyreværnsorganisationer er heller ikke hvad de har været. Flere af dem er i højere grad blevet højlydte propagandamaskiner, som på grund af deres store PR budget er nødt til at skære ned på det aktive hjælpearbejde for dyrene.

På den anden side af Atlanterhaven har organisationen PETA vokset sig så stor og indflydelsesrig at de f.eks har krævet tvangssterilisering af alle hunde (bortset fra enkelte undtagelser) inden de er 16 uger gamle! Selv om dyrlæger har advaret om at der i visse racer er risiko ved at operere i så ung en alder, samt andre negative sideeffekter PETA (som kalder sig en dyreværnsorganisation) - er ligeglad!

 

Lad os hellere få et politi der fungerer - på alle områder.

 

Hilsen Kim

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...