guanomo Skrevet Marts 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Marts 24, 2009 laver en ny tråd, har sakset indlæg fra alt om tråden nå, cujo skal ikke med til jydeland til påsken åbenbart, kæresten har lige snakket med sine forældre og hendes stedfar er "bange" for cujo , så nu skal vi se om vi kan finde en pension der har plads hader simpelthen at skal aflevere cujo til pasning fordi vi skal derover.... Ej hvor ærgeligt, hvad er det med de der fædre Vi skulle også have haft Baldur med juleaften, indtil at min mands far besluttede sig (2 dage før) for at han var bange for ham... ved ikke hvad der er med dem, de gange de har været her har de ikek givet indtryk for noget, de sagde endda til nytår at vi gerne måtte tage ham med næste gang, men nu står vi 3 uger til og skal pludselig finde pasning i påsken eneste indtil videre jeg har http://www.dyrehotellet.dk/ eller denne, men det er pga. der er løbegård.. http://www.fynshundecenter.dk/hundepension.php?nave=hundepension og vi kan ikke få ham passet hos min familie, min far har det samme med cujo... og min mor er for "svag" til at kunne gå tur med ham, hun har fibromyalgi.. Øv! Vi står desværre og skal flytte i påsken. Ellers havde vi gerne taget ham hvis vi kunne se i forvejen om han og Dumle kan sammen. Håber i finder noget godt til ham :ae: Hvor er det egentligt henne i jydeland? For jeg ved midtjysk hundecenter vist skulle være rigtig godt... og hvis i nu kører den vej forbi. janderup, omkring esbjerg. Så det er for langt væk.mine krav er "kun" løbegård. Mulighed for ekstra aktivering så længe det ikke er med i prisen. Svigermekanikken vil dog betale for opholdet, siger de... Overvejer også et sted på sjælland/falster. Den vi havde ham i sidst var for meget opbevaring end hotel/pension. ingen løbegårde til de store hunde, de kom ud 2 x ½ time om dagen, ikke mere. Den ene gang, jeg har haft brug for pension, blev det Dyrehotellet, og det var fantastisk godt! De var meget omsorgsfulde og behandlede virkelig hundene godt. De sendte endda en e-mail med billeder af min hund, der legede med andre hunde og så ud som om han morede sig herligt!Jeg var i USA, så det var rart lige at få en bekræftelse på at han havde det godt. Men det var 2004, så meget kan være sket siden. Jeg tror dog stadig det er de samme ejere. tror det er samme ejer og umiddelbart virker de også super, eneste minus er at de har optaget den dag vi skulle rejse, men kan være der er plads ved aften aflevering.... men vi skal nok tage en beslutning inden i morgen for at kunne finde et sted med plads... tak for svaret :5up: Jeg kan godt anbefale et par steder her i nærheden af Esbjerg som vi selv har brugt hvis du er interesseret Hvis ikke Ramses havde synes at hunde - og han hunde i særdeleshed -var dumme, ville jeg gerne have passet Cujo :hjerte: Cujo er hellere ikke vild med hanhunde efter han blev angrebet ellers var tanken sød og vil meget gerne om erfaringer med steder. Fordelen ved Esbjerg er at så er vi ikke så langt væk, ulempen er at køreturen plus færgen tager 3-3½ timer med pauser. Hvis det er på sjælland kan jeg anbefale "dyrehotellet evigglad" ved dog ikke om de har plads... Det er da godt nok trist de skifter mening midt i planlægningen... :ae: vil kører over fyn fra lolland og til Esbjerg området. dyrehotellet er indtil videre min favorit hvis de kan tage imod den 10 om aften. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stargirl1970 Besvaret Marts 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2009 laver en ny tråd, har sakset indlæg fra alt om tråden vil kører over fyn fra lolland og til Esbjerg området. dyrehotellet er indtil videre min favorit hvis de kan tage imod den 10 om aften. Jeg har skrevet lidt i den anden tråd - kan dog ikke finde ud af sakse det herind... Jeg ved at Løvmosen er til at snakke med ang tidspunktet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2009 vi endte med at tage løvmosen, pga. løbegård. En ganske fornuftig pris, de havde plads og så er det tæt på hvor vi er i værste fald. Og så må svigermekanikken overleve han er der hos dem i nogle timer før vi kan aflevere ham... og hvis de ikke kan det må jeg jo tage "væk" med ham indtil kl 17 tak for feedback :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts