Lonny Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Vi havde Baldur med nede hos hans opdrætter, og opdrætteren forsøgte at få Baldur til at stå som en "rigtig" Amstaff skal stå Det har Baldur aldrig prøvet før, men efter en million forsøg og mange, mange billeder, så kom der disse gode billeder ud af det Ham der står med Baldur er en professionel handler fra Holland, og han har brugt Baldurs søster til tops inden for hundeverdenen, hun vinder simpelthen alt hvad hun deltager i Men han havde dog sine problemer med Baldur, som jo aldrig har lært at stå perfekt, så hver gang handleren forsøgte at manipulere ham lidt, så smækkede Baldur røven i sædet, fordi det er jo det han plejer at skulle :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Han er flot Bare vi kunne få cujo til at stå sådan også men kan sagtens se nu hvor cujo har sin brystkasse fra, Baldus ligner cujo's rigtig meget. Han ser så koncentreret ud :hmm: tror sku lonny var stolt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Han er flot Bare vi kunne få cujo til at stå sådan også men kan sagtens se nu hvor cujo har sin brystkasse fra, Baldus ligner cujo's rigtig meget. Han ser så koncentreret ud :hmm: tror sku lonny var stolt :5up: Du kan godt få Cujo til at stå sådan, du skal bare bruge 45 minutter, end anden hund som han gerne vil hen til, og et kamera der kan tage flere billeder ad gangen. Et par stykker af de 500 billeder du får taget, kan så bruges :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Du kan godt få Cujo til at stå sådan, du skal bare bruge 45 minutter, end anden hund som han gerne vil hen til, og et kamera der kan tage flere billeder ad gangen. Et par stykker af de 500 billeder du får taget, kan så bruges :blink: det kan vist ikke gøre det :blink: eneste jeg ville gøre anderledes, mad i stedet for anden hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 hvor er han flot Lonny .... har du slet ikke overvejet at han skulle ud og prøves lidt i ringen? eller har han fejl? Nu hvor du alilgevel skal til at kaste dig ud i udstillingsverdnen med lillesøster Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Han er altså ret så flot...ham Baldur altså - Var der ikke engang noget der hed Baldur-sodavand egentlig? Det fik jeg aaaaltid hjemme hos farmor, hehe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 hvor er han flot Lonny .... har du slet ikke overvejet at han skulle ud og prøves lidt i ringen? eller har han fejl? Nu hvor du alilgevel skal til at kaste dig ud i udstillingsverdnen med lillesøster Han er perfekt, og hans opdrætter plager os også, han har sågar tilbudt at han gerne vil gå med ham inde i ringen, hvis det er fordi at jeg ikke kan lide det :blink: Men nu har han jo lige fået påvist c-hofter, og så er det jo slet ikke sikkert at det er relevant Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Han er altså ret så flot...ham Baldur altså - Var der ikke engang noget der hed Baldur-sodavand egentlig? Det fik jeg aaaaltid hjemme hos farmor, hehe. Jo da, http://www.colatest.com/english/reports/baldur-cola-1995.htm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Han er perfekt, og hans opdrætter plager os også, han har sågar tilbudt at han gerne vil gå med ham inde i ringen, hvis det er fordi at jeg ikke kan lide det :blink: Men nu har han jo lige fået påvist c-hofter, og så er det jo slet ikke sikkert at det er relevant Du kan da sagtens udstille ham alligevel, du skal vel bare lade være med at avle på ham... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 ...Men nu har han jo lige fået påvist c-hofter, og så er det jo slet ikke sikkert at det er relevant Han er altså en smuksag Må du ikke avle på C? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Han er altså en smuksag Må du ikke avle på C? Tænkte også er der avlsrestreksion (staveplade) på c-hofter i racen eller er det din samvittighed der siger "ikke ok" I min race må c-hoter bare kun avle på b og a hofter...og troede det var sån hos næsten alle... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Man beh¢ver jo ikke at avle, bare fordi man udstiller :blink: Hvis du synes det er sjovt, så er det da bare at g¢re det alligevel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Jeg må godt avle på c-hofter, men jeg er altså ikke sikker på at min samvittighed syntes at det er en særlig god idé..... Men nu må jeg lige tale med min opdrætter som ved meget mere om dette end jeg gør Jeg har aldrig gået til udstilling før, og umiddelbart tror jeg, at jeg vil syntes at det er kedeligt Så hvis det ikke er for at avle, så tror jeg ikke at det er noget for mig :blink: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Han er en virkelig smukker dreng Kan godt forstå at din opdrætter prøver at lokke dig til at udstille - det ville jeg også gøre Man må godt avle på en C hofte i DKK, men jeg synes din samvittighed er en rigtig god ting. Jeg personligt synes ikke der er særlig smart idé og har derfor nedlagt avlsforbud på mine hvalpe som får det - har også taget en tæve ud af avlen fordi hun har produceret det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Jeg har aldrig gået til udstilling før, og umiddelbart tror jeg, at jeg vil syntes at det er kedeligt Så hvis det ikke er for at avle, så tror jeg ikke at det er noget for mig :blink: Jeg synes også det er kedeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Jeg må godt avle på c-hofter, men jeg er altså ikke sikker på at min samvittighed syntes at det er en særlig god idé..... Men nu må jeg lige tale med min opdrætter som ved meget mere om dette end jeg gør Jeg har aldrig gået til udstilling før, og umiddelbart tror jeg, at jeg vil syntes at det er kedeligt Så hvis det ikke er for at avle, så tror jeg ikke at det er noget for mig :blink: Okay så var min forståelse ikke helt forkert. Jamen jeg syntes også at samvittighedden skal være i orden. også derfor jeg spurgte Men smuk det er han altså. Nu tænker jeg, hos DKK registrere de resultaterne, kunne det være i kommene avleres interesse at se,hvor godt han klarer sig på en uddstilling:?: så kunne man jo bare prøve gøre det for at resultatet kunne komme andre til gode:?: (er slet ikke ude på at se dig og smuksakken i ringen og støtte din opdratter:oops:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Okay så var min forståelse ikke helt forkert.Jamen jeg syntes også at samvittighedden skal være i orden. også derfor jeg spurgte Men smuk det er han altså. Nu tænker jeg, hos DKK registrere de resultaterne, kunne det være i kommene avleres interesse at se,hvor godt han klarer sig på en uddstilling:?: så kunne man jo bare prøve gøre det for at resultatet kunne komme andre til gode:?: (er slet ikke ude på at se dig og smuksakken i ringen og støtte din opdratter:oops:) Hvordan skulle det komme kommende avlere tilgode, hvis der ikke skal avles på ham? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Hvordan skulle det komme kommende avlere tilgode, hvis der ikke skal avles på ham? Havde den opfattelse at intresserede kiggede resultater inde på web-net eller hvad det nu hedder... Så kiggede man måske også kuld søskendes resultater... men aner det ikke det er et skud i tågen syntes bare han ser så flot ud:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Det ser da bare rigtig godt ud!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Wauw!!! Rigtig flot hund:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Havde den opfattelse at intresserede kiggede resultater inde på web-net eller hvad det nu hedder... Så kiggede man måske også kuld søskendes resultater... men aner det ikke det er et skud i tågen syntes bare han ser så flot ud:oops: Det kan der godt være noget om, men nu er alle Baldurs søskende (bortset fra hans ene søster) solgt som hyggehunde, så jeg tror ikke rigtig at det kan bruges :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Det kan der godt være noget om, men nu er alle Baldurs søskende (bortset fra hans ene søster) solgt som hyggehunde, så jeg tror ikke rigtig at det kan bruges :blink: ØVØV troede lige jeg havde fundet et godt argument Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 så hver gang handleren forsøgte at manipulere ham lidt, så smækkede Baldur røven i sædet, fordi det er jo det han plejer at skulle :blink: Hahaha, dygtig hund, han gør som hans ejere har lært ham :blink: FOrøvrigt er han bare over lækker på de billeder :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Fremad marsc! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 1, 2009 Rapporter Share Besvaret April 1, 2009 Havde den opfattelse at intresserede kiggede resultater inde på web-net eller hvad det nu hedder... Så kiggede man måske også kuld søskendes resultater... men aner det ikke det er et skud i tågen syntes bare han ser så flot ud:oops: Jeg tjekker helt klart kuldsøskende, halvsøskende, fætre/kusiner etc, så prøv det, måske bliver du bidt af det - og tror faktisk det vil være sjovt når du har så smuk en hund, hold op hvor han står fint (uanset at det så kun har været brøkdele af sekundet ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts