Hop til indhold

Sådan kan Baldur også se ud

Lonny
 Share

Recommended Posts

Vi havde Baldur med nede hos hans opdrætter, og opdrætteren forsøgte at få Baldur til at stå som en "rigtig" Amstaff skal stå :-)

Det har Baldur aldrig prøvet før, men efter en million forsøg og mange, mange billeder, så kom der disse gode billeder ud af det :-)

3403104105_38498d7305_o.jpg

3403913988_995082bb08_o.jpg

3403103907_57cb822d8a_o.jpg

3403103805_f5193c45c9_o.jpg

Ham der står med Baldur er en professionel handler fra Holland, og han har brugt Baldurs søster til tops inden for hundeverdenen, hun vinder simpelthen alt hvad hun deltager i :-D

Men han havde dog sine problemer med Baldur, som jo aldrig har lært at stå perfekt, så hver gang handleren forsøgte at manipulere ham lidt, så smækkede Baldur røven i sædet, fordi det er jo det han plejer at skulle :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er flot :lun:

Bare vi kunne få cujo til at stå sådan også :roll: men kan sagtens se nu hvor cujo har sin brystkasse fra, Baldus ligner cujo's rigtig meget.

Han ser så koncentreret ud :hmm: tror sku lonny var stolt :5up:

Du kan godt få Cujo til at stå sådan, du skal bare bruge 45 minutter, end anden hund som han gerne vil hen til, og et kamera der kan tage flere billeder ad gangen. Et par stykker af de 500 billeder du får taget, kan så bruges :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan godt få Cujo til at stå sådan, du skal bare bruge 45 minutter, end anden hund som han gerne vil hen til, og et kamera der kan tage flere billeder ad gangen. Et par stykker af de 500 billeder du får taget, kan så bruges :blink:

lol.gif

det kan vist ikke gøre det :blink:

eneste jeg ville gøre anderledes, mad i stedet for anden hund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D hvor er han flot Lonny .... har du slet ikke overvejet at han skulle ud og prøves lidt i ringen? eller har han fejl? Nu hvor du alilgevel skal til at kaste dig ud i udstillingsverdnen med lillesøster :-D

Han er perfekt, og hans opdrætter plager os også, han har sågar tilbudt at han gerne vil gå med ham inde i ringen, hvis det er fordi at jeg ikke kan lide det :blink:

Men nu har han jo lige fået påvist c-hofter, og så er det jo slet ikke sikkert at det er relevant :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er perfekt, og hans opdrætter plager os også, han har sågar tilbudt at han gerne vil gå med ham inde i ringen, hvis det er fordi at jeg ikke kan lide det :blink:

Men nu har han jo lige fået påvist c-hofter, og så er det jo slet ikke sikkert at det er relevant :megaked:

Du kan da sagtens udstille ham alligevel, du skal vel bare lade være med at avle på ham...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita
Han er altså en smuksag :lun:

Må du ikke avle på C?

Tænkte også er der avlsrestreksion (staveplade) på c-hofter i racen eller er det din samvittighed der siger "ikke ok" :?:

I min race må c-hoter bare kun avle på b og a hofter...og troede det var sån hos næsten alle...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må godt avle på c-hofter, men jeg er altså ikke sikker på at min samvittighed syntes at det er en særlig god idé.....

Men nu må jeg lige tale med min opdrætter som ved meget mere om dette end jeg gør :oops:

Jeg har aldrig gået til udstilling før, og umiddelbart tror jeg, at jeg vil syntes at det er kedeligt :oops: Så hvis det ikke er for at avle, så tror jeg ikke at det er noget for mig :blink:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Han er en virkelig smukker dreng :lun:

Kan godt forstå at din opdrætter prøver at lokke dig til at udstille - det ville jeg også gøre ;-)

Man må godt avle på en C hofte i DKK, men jeg synes din samvittighed er en rigtig god ting. Jeg personligt synes ikke der er særlig smart idé og har derfor nedlagt avlsforbud på mine hvalpe som får det - har også taget en tæve ud af avlen fordi hun har produceret det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita
Jeg må godt avle på c-hofter, men jeg er altså ikke sikker på at min samvittighed syntes at det er en særlig god idé.....

Men nu må jeg lige tale med min opdrætter som ved meget mere om dette end jeg gør :oops:

Jeg har aldrig gået til udstilling før, og umiddelbart tror jeg, at jeg vil syntes at det er kedeligt :oops: Så hvis det ikke er for at avle, så tror jeg ikke at det er noget for mig :blink:

Okay så var min forståelse ikke helt forkert.

Jamen jeg syntes også at samvittighedden skal være i orden. også derfor jeg spurgte :-D

Men smuk det er han altså.

Nu tænker jeg, hos DKK registrere de resultaterne, kunne det være i kommene avleres interesse at se,hvor godt han klarer sig på en uddstilling:?:

så kunne man jo bare prøve gøre det for at resultatet kunne komme andre til gode:?: (er slet ikke ude på at se dig og smuksakken i ringen og støtte din opdratter:oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay så var min forståelse ikke helt forkert.

Jamen jeg syntes også at samvittighedden skal være i orden. også derfor jeg spurgte :-D

Men smuk det er han altså.

Nu tænker jeg, hos DKK registrere de resultaterne, kunne det være i kommene avleres interesse at se,hvor godt han klarer sig på en uddstilling:?:

så kunne man jo bare prøve gøre det for at resultatet kunne komme andre til gode:?: (er slet ikke ude på at se dig og smuksakken i ringen og støtte din opdratter:oops:)

Hvordan skulle det komme kommende avlere tilgode, hvis der ikke skal avles på ham?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita
Hvordan skulle det komme kommende avlere tilgode, hvis der ikke skal avles på ham?

Havde den opfattelse at intresserede kiggede resultater inde på web-net eller hvad det nu hedder... Så kiggede man måske også kuld søskendes resultater... men aner det ikke det er et skud i tågen :-D syntes bare han ser så flot ud:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde den opfattelse at intresserede kiggede resultater inde på web-net eller hvad det nu hedder... Så kiggede man måske også kuld søskendes resultater... men aner det ikke det er et skud i tågen :-D syntes bare han ser så flot ud:oops:

Det kan der godt være noget om, men nu er alle Baldurs søskende (bortset fra hans ene søster) solgt som hyggehunde, så jeg tror ikke rigtig at det kan bruges :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita
Det kan der godt være noget om, men nu er alle Baldurs søskende (bortset fra hans ene søster) solgt som hyggehunde, så jeg tror ikke rigtig at det kan bruges :blink:

ØVØV troede lige jeg havde fundet et godt argument :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

så hver gang handleren forsøgte at manipulere ham lidt, så smækkede Baldur røven i sædet, fordi det er jo det han plejer at skulle :blink:

Hahaha, dygtig hund, han gør som hans ejere har lært ham :blink:

FOrøvrigt er han bare over lækker på de billeder :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tjekker helt klart kuldsøskende, halvsøskende, fætre/kusiner etc, så prøv det, måske bliver du bidt af det - og tror faktisk det vil være sjovt når du har så smuk en hund, hold op hvor han står fint (uanset at det så kun har været brøkdele af sekundet :-D)

Link til indlæg
Del på andre sites