Gæst T_Martinsen Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Fader se med kærlighed. Til mit ringe leje ned. Sidste trick på stammen. Buddy har lært at bede aftenbøn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret April 2, 2009 Rapporter Share Besvaret April 2, 2009 Hæ hæ - Er det fordi han skal kompensere for hans ejer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 2, 2009 Rapporter Share Besvaret April 2, 2009 I to er da utrolige :5up: Vi er nogle der stadig kæmper for bare at komme rundt om nogle kegler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret April 2, 2009 Rapporter Share Besvaret April 2, 2009 Hæ hæ - Er det fordi han skal kompensere for hans ejer? Jeg aner GUDskelov slet ikke hvad du snakker om. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret April 2, 2009 Rapporter Share Besvaret April 2, 2009 I to er da utrolige :5up: Vi er nogle der stadig kæmper for bare at komme rundt om nogle kegler Hi hi vi er nok bare inde i en god stime. :blink: Kegler kan også være dumme nogen gange, for så er de meget sjovere, at løbe med, end at rende rundt om (taler af erfaring ) altså det var Buddy, der løb med dem. Men så prøvede vi en pind/stav/stang eller andet, som blev stukket i jorden, og så gik det bedre, og vi kunne viderudvikle derfra. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 2, 2009 Rapporter Share Besvaret April 2, 2009 Hold da helt ferie i kører på I er ret dygtige til det. Og buddy han er bare dejlig som altid :blink: I burde faktisk lave en lille video med alle hans triks HOOOOOOST This is NOT at request, its an order! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 2, 2009 Rapporter Share Besvaret April 2, 2009 Iiih dejlige Buddy, hvor er han bare dygtig:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 2, 2009 Rapporter Share Besvaret April 2, 2009 Hvor er han sej! Og dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret April 2, 2009 Rapporter Share Besvaret April 2, 2009 Hvor er han bare sød, og hvem kan dog stå for det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret April 2, 2009 Rapporter Share Besvaret April 2, 2009 Respekt til både dig og Buddy:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret April 2, 2009 Rapporter Share Besvaret April 2, 2009 :klap: dygtige buddy :kys: og dygtig ejer, kom endelig forbi en dag og lær os nogle tricks Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 2, 2009 Rapporter Share Besvaret April 2, 2009 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Hvor er han dygtig. :5up: Men jeg må indrømme at jeg lige skulle tage en dyb indånding inden jeg turde åbne tråden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Hvor er han dygtig. :5up: Men jeg må indrømme at jeg lige skulle tage en dyb indånding inden jeg turde åbne tråden. jeps også mig, frygtede lidt det værste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 fantastisk:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal formulere det...men dét dér er bare det suverent mest morsomme jeg nogensinde har set :5up: !!!! PS: Hov...kan vi ikke lige få nogle tips...måske det kunne virke på konfirmanderne også :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst toskethors Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 :hjerte: nåhr bliver da helt forelsket i det der uskyldige blik han har, og foldet poter....han er da bare for nuser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Det er bare hel vild cute:hjerte: Har faktisk også et billede af en "bedende hvalp", dog ikke helt så sejt som dette:rolleyes: Fik den så de godbidder den bedte om??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Hvor er han bare skøn ham Buddy:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal formulere det...men dét dér er bare det suverent mest morsomme jeg nogensinde har set :5up: !!!! PS: Hov...kan vi ikke lige få nogle tips...måske det kunne virke på konfirmanderne også :hmm: Klikkertræning min ven, Klikkertræning. Det burde virke på konfirmander også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Klikkertræning min ven, Klikkertræning. Det burde virke på konfirmander også. Det er værd at forsøge. Intet bør være uprøvet i den forbindelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Det er værd at forsøge. Intet bør være uprøvet i den forbindelse Ellers må du en tur til Volsmose og fange ham den gode :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Ellers må du en tur til Volsmose og fange ham den gode :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Hold da helt ferie i kører på I er ret dygtige til det. Og buddy han er bare dejlig som altid :blink: I burde faktisk lave en lille video med alle hans triks HOOOOOOST This is NOT at request, its an order! Er du gal, jeg kan ikke engang på stående fod huske alle de tricks han kan. Vi kan være i gang med at træne og så lige pludselig kommer jeg i tanke om en øvelse vi for lang tid siden var gået i gang med, og så kan vi så begynde på den øvelse igen, eller rettere fortsætte, for det sidder som regel stadig fast, det vi har trænet hidtil. :klap: dygtige buddy :kys:og dygtig ejer, kom endelig forbi en dag og lær os nogle tricks Hvem skal lære? Hund eller ejer? :blink: Hvor er han dygtig. :5up: Men jeg må indrømme at jeg lige skulle tage en dyb indånding inden jeg turde åbne tråden. jeps også mig, frygtede lidt det værste :ae: åh sådan havde jeg slet ikke tænkt, at det kunne opfattes, men bare rolig, Buddy er stadig fuld af liv og spilopper. Jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal formulere det...men dét dér er bare det suverent mest morsomme jeg nogensinde har set :5up: !!!! PS: Hov...kan vi ikke lige få nogle tips...måske det kunne virke på konfirmanderne også :hmm: Klikkertræning min ven, Klikkertræning. Det burde virke på konfirmander også. Hihi men jo det er som priceman siger 'klikkertræning'. Eller rettere, det er kun første del, hvor han sidder med poterne oppe, som er klikkertrænet, resten er ren og skær ros og belønning. :5up: Det er værd at forsøge. Intet bør være uprøvet i den forbindelse Det er bare om, at finde den helt rigtige belønning, så skal det nok virke. Det er bare hel vild cute:hjerte: Har faktisk også et billede af en "bedende hvalp", dog ikke helt så sejt som dette:rolleyes: Fik den så de godbidder den bedte om??? Må vi se billedet. Og ja han fik sørme sine godbider. Kogt hjerte, det var vidst sagen. :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Og tak alle sammen for de søde kommentarer. :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts