Gæst Frigg120209 Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 T_Martinsen skrev: Må vi se billedet. Og ja han fik sørme sine godbider. Kogt hjerte, det var vidst sagen. :mums: Det var godt han fik sin godbid:mrgreen: Jeg prøver lige at finde billedet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Frigg120209 skrev: Det var godt han fik sin godbid:mrgreen: Jeg prøver lige at finde billedet... Tak :klap: Og til dem, der ikke har set Frigg120209's nye tråd med billed, så kan man se det her http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/6687-jeg-er-traet-og-gar-til-ro-og-lukker-mine-ojne-2-a.html :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Jeg må indrømme at jeg ligesom Ascha liiiige skulle trække vejret dybt inden jeg lukkede op.... Men HELDIGVIS var det jo en goood tråd og Noomi har nu overtaget pladsen foran computeren og KRÆVER at møde Buddy inden for en overskuelig fremtid Hun synes at han er dygtig og lækker :hjerte::hjerte: Og jeg kan jo kun give hende ret :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Nollike skrev: Jeg må indrømme at jeg ligesom Ascha liiiige skulle trække vejret dybt inden jeg lukkede op.... Men HELDIGVIS var det jo en goood tråd og Noomi har nu overtaget pladsen foran computeren og KRÆVER at møde Buddy inden for en overskuelig fremtid Hun synes at han er dygtig og lækker :hjerte::hjerte: Og jeg kan jo kun give hende ret :blink: Jeg skal vidst til at overveje en ekstra gang over, hvad jeg skriver som overskrift. Så må vi jo snart finde ud af noget. Vikan da ikke skuffe Noomi Nu kommer det gode vejr også, så er det meget sjovere, at være ude med hundene og hygge. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 T_Martinsen skrev: Jeg skal vidst til at overveje en ekstra gang over, hvad jeg skriver som overskrift. Ja tak Det er jo Buddy vi snakker om her, det ville være katastofalt hvis der skete ham noget Citat Så må vi jo snart finde ud af noget. Vikan da ikke skuffe Noomi Nu kommer det gode vejr også, så er det meget sjovere, at være ude med hundene og hygge. :blink: Helt enig :5up: Vi kan lige tage den over mail og finde en dag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts