Gæst TigerBella Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Hej Det er vidst på tide at præsentere sig selv, da vi nu har surfet rundt herinde i en lille uges tid. Jeg hedder Tonny og er 28 år, bor i et parcelhus tæt på skive sammen med min kæreste Christina. Vi har fået en Golden retriever tæve der til tider lystre på Bella på ca. 1 år snart. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Velkommen herind, håber du bliver glad for at være her. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Velkommen til, og vi glæder os til at se billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 3, 2009 Rapporter Share Besvaret April 3, 2009 Velkommen til Og stemmer i med Umulia! Glæder mig også til billeder :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TigerBella Besvaret April 4, 2009 Rapporter Share Besvaret April 4, 2009 Mange tak for de pæne hilsner. Der skal nok komme rigtig mange billeder. Vi har heldigvis været rimelig aktive med kameraet, så vi har mange spøjse billeder med vores lille kattemisser, øhh Vuffer... Vi har allerede haft stor fornøjelse af forumet, idet det har kastet en masse lys over vores træningssituation. Da hun er 1 år er hun i høj grad teenage ramt på træningspladsen. Det har vi nu indset og fokusere på det vigtigste. At vi får lært værktøjerne, så vi senere kan få lært vores vuffer. Vi fandt også ud af at vi nok havde sprunget for hurtigt hen over de første øvelser, men det kan jo heldigvis rettes op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 4, 2009 Rapporter Share Besvaret April 4, 2009 Velkommen til Hvor er hun sød på de billeder Så vil jeg lige skrive hundetræf den 12 i viborg (det er vel 1 times tid fra skive?) hvis det har interesse :blink: også selv om i ikke kender os godt endnnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret April 4, 2009 Rapporter Share Besvaret April 4, 2009 velkommen til dig og smukkepigen Hende vil jeg da glæde mig til at se mere til meget smuk farve hun har :5up:godt at hører at i allerede har lært en masse man kan nemlig blive vældig klog herinde:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TigerBella Besvaret April 4, 2009 Rapporter Share Besvaret April 4, 2009 Jeg har fundet tråden med træf, og det ser ud til vi godt kan komme. Kæresten har sikkert tømmermænd, men det er jo ikke noget som den friske luft ikke kan kurrer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 4, 2009 Rapporter Share Besvaret April 4, 2009 Jeg har fundet tråden med træf, og det ser ud til vi godt kan komme. Kæresten har sikkert tømmermænd, men det er jo ikke noget som den friske luft ikke kan kurrer Hvad gør man ikke for sin hund :blink: Men tømmer mændene skal da også være velkomne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 4, 2009 Rapporter Share Besvaret April 4, 2009 Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts