Hop til indhold

Golden ejer hilser

Gæst TigerBella
 Share

Recommended Posts

Gæst TigerBella

Hej

Det er vidst på tide at præsentere sig selv, da vi nu har surfet rundt herinde i en lille uges tid.

Jeg hedder Tonny og er 28 år, bor i et parcelhus tæt på skive sammen med min kæreste Christina. Vi har fået en Golden retriever tæve der til tider lystre på Bella på ca. 1 år snart.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella

Mange tak for de pæne hilsner.

Der skal nok komme rigtig mange billeder. Vi har heldigvis været rimelig aktive med kameraet, så vi har mange spøjse billeder med vores lille kattemisser, øhh Vuffer...

Vi har allerede haft stor fornøjelse af forumet, idet det har kastet en masse lys over vores træningssituation.

Da hun er 1 år er hun i høj grad teenage ramt på træningspladsen. Det har vi nu indset og fokusere på det vigtigste. At vi får lært værktøjerne, så vi senere kan få lært vores vuffer. Vi fandt også ud af at vi nok havde sprunget for hurtigt hen over de første øvelser, men det kan jo heldigvis rettes op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita

velkommen til dig og smukkepigen :vinken:

Hende vil jeg da glæde mig til at se mere til meget smuk farve hun har :5up:godt at hører at i allerede har lært en masse man kan nemlig blive vældig klog herinde:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella

Jeg har fundet tråden med træf, og det ser ud til vi godt kan komme. Kæresten har sikkert tømmermænd, men det er jo ikke noget som den friske luft ikke kan kurrer :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites