Amocca Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Så har vi været til Rally opstart idag... Idag var egentlig et intro-kursus til klikker og target... 2 ting som Karla allerede har helt styr på... men det var nu fint nok alligevel... Det var jo vidunderligt vejr, og så fik vi også hilst på de andre hunde og kursister... Og Karla og jeg nød det dejlige vejr og fik gået noget af det bedste lineføring hun nogen sinde har gået :5up: kalkuncuvette er åbenbart lige sagen Mens de andre betingede klikker, gik vi som sagt lineføring til et 13-tal, øvede lidt bliv, lidt dæk og andre småøvelser... åbenbart så godt, at vi blev spurgt af træner, om vi var sikre på, at vi ikke skulle på øvede holdet det takkede jeg dog nej til... Karla er enormt opmærksom og kontaktsøgende og kan helt vildt mange tricks, men de basale lydighedsøvelser såsom fx "plads" "dæk og bliv" og den slags er ikke 100% på plads endnu - eller kan ihvertfald blive bedre.... (dette skyldes mest af alt, at ingen af os synes de er super sjove... vi synes alle "cirkus-kunsterne" er sjovere ) På trods af at hun ikke lavede ret meget hele dagen, så var det alligevel hårdt at være afsted i andre hundes selskab i mange timer... Så hun var en træt hund da vi kom hjem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 5, 2009 Rapporter Share Besvaret April 5, 2009 Lyder som en fantastisk dag. Foråret og solen har sikkert også bragt fornyet energi til Karla - ligesom til os andre. Det er bare så skønt, når ens anstrengelser giver pote. Godt gået I to. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 16, 2009 Jeg fortsætter lige i denne tråd, selvom udgangspunktet er ændret lidt Vi har desværre måttet droppe DKK rally igen, da jeg ikke var helt enig med træner om nogle ting vedr. min hund heldigvis er jeg jo ved at være så strid en gammel gimpe, at jeg kan finde ud af at sige "nej tak" og gå min vej... (efter mange lange overvejelser ) Vi valgte derfor at hoppe på rally hos Pia i Hasselager istedetfor, også selvom vi desværre kun kan deltage i 3-4 træningstimer... Og idag havde vi så vores første træningstime og det gik rigtigt fint Jeg tror godt vi kunne synes det kunne være rigtigt sjovt det her ... Idag gik der selvfølgelig en del tid med at se de nye hunde an, og introducere de første skilte osv. men det gik som ganske udemærket... Karla var fint med, og da vi skulle stå og lytte til lidt instruktioner gik hun lige hen på sit tæppe, fandt sin tyggepind i tasken og lagde sig ned min hund er meget i ro på den træningsplads :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret April 17, 2009 Rapporter Share Besvaret April 17, 2009 Okay Jamen det er da super at du har fundet et altermativ :5up: Og så ser jeg da lige om lidt karma for at lytte til din egen fornuft kan finde vej:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2009 Vi er lige kommet hjem fra rally træning og jeg er bare så stolt af mind hund :klap2:Hun gik en komplet bane med fuldt fokus på mig, og alt gik bare op i en højere enhed... hold kæft hvor er hun bare god min lille skat :klap: :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2009 Vi er lige kommet hjem fra rally træning og jeg er bare så stolt af mind hund :klap2:Hun gik en komplet bane med fuldt fokus på mig, og alt gik bare op i en højere enhed... hold kæft hvor er hun bare god min lille skat :klap: :klap2: Hvor må det bare have været fedt! Tillykke med en vellykket omgang træning :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Broholmer Bertha Besvaret Maj 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2009 Vi er lige kommet hjem fra rally træning og jeg er bare så stolt af mind hund :klap2:Hun gik en komplet bane med fuldt fokus på mig, og alt gik bare op i en højere enhed... hold kæft hvor er hun bare god min lille skat :klap: :klap2: Bare det samme som Berner-rikke :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts