Aina B Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Har I ikke også søde billeder af jer med jeres hund? Hvor man kan se hvordan I putter eller hvordan I ligner hinanden eller hvordan I tumler sammen eller...ja...alt muligt Jeg har to billeder jeg gerne vil dele - det første hvor jeg putter med Lumi og så det andet hvor min kæreste putter med Lumi..hehe... Det er så dejligt når hun lægger hovedet på os...hygge hygge Må jeg se jeres søde billeder af jer og jeres kære vapser? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Mig med Indy og vores to katte (Memphis og Savannah) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Sherlock og mig, der nyder Djurslands blæsevejr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Mig med Indy og vores to katte (Memphis og Savannah) Årh hvor ser det bare hyggeligt ud. Det minder lidt ligesom det der med hvor mange kan man være i en telefonboks "Hvor mange kan man ligge på en lille sofa" Hehe... Ren hygge! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Sherlock og mig, der nyder Djurslands blæsevejr Kanon billede! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Mig og Baldur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Mig og Baldur Årh en "lille" puttegris... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Jeg ville ønske, at jeg havde en til at tage et billede af Tyson og mig, når vi putter om morgenen, for der er han bare den kæreste puttegøj. Nå, men det her billede kan jeg godt lide: [ATTACH]8132[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Jeg har alt, alt for få billeder af Pero og mig sammen (det må jeg få gjort noget ved!!)... Her er nogle stykker (faktisk næsten de eneste jeg har)... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Jeg har alt, alt for få billeder af Pero og mig sammen (det må jeg få gjort noget ved!!)... Her er nogle stykker (faktisk næsten de eneste jeg har)... Nr. 2 er skønt, man kan se jeres kontakt. Og så er nr. 3 jo bare for kært. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Nr. 2 er skønt, man kan se jeres kontakt. Og så er nr. 3 jo bare for kært. Tak :kys: Er rigtig glad for billede nr. 3, som er taget da han var helt lille hvalp :hjerte: Det er faktisk det eneste putte-billede jeg har Jeg må altså lige prøve at sørge for at kæresten render rundt med sit kamera og knipser alle putte-øjeblikkene fremover Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Jeg har alt, alt for få billeder af Pero og mig sammen (det må jeg få gjort noget ved!!)... Her er nogle stykker (faktisk næsten de eneste jeg har)... Jeg er altså også helt vild med nr 2 i er bare så søde sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Har ikke så mange endnu, men her er der da 2.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Sonja: det er også et virkelig godt billede! Du må tage dit kamera med i seng en dag og have det ved puden...og så om morgen se om du kan tage et billede af jer...og ramme rigtigt..hehe...synes selv man ofte får et flot væg/loft billede...lool.. PPP-Peros: er enig med de andre i at nr. 2 billede er kanon pga kontakten..og nr. 3 er bare superkært Deaddollface: årh en lille pusser - kære billeder!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Jeg må altså lige prøve at sørge for at kæresten render rundt med sit kamera og knipser alle putte-øjeblikkene fremover Lige præcis!! Mange af de der "øjeblikke" blir fanget med vores telefoner - netop fordi man ikke lige altid går rundt med kameraet Hehe... Så de fleste puttebilleder vi har er med telefonen. For hvis man rejser sig for at hente kameraet, ja så er Lumi sgu oppe og straks i hælene på en for at se hvor man skal hen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Har da nogle billeder af dig og Lumi og Tyson, Sonja Synes Lumi er mest pågående (læs: uopdragen) hahaha... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret April 8, 2009 Rapporter Share Besvaret April 8, 2009 Her er et af mig of Fenris, fra da jeg hentede ham i Onsdags, d. 1 April...lille narehund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret April 9, 2009 Rapporter Share Besvaret April 9, 2009 Har vist kun mit kyssebillede med Saba...og det har jeg jo vist...hehe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret April 9, 2009 Rapporter Share Besvaret April 9, 2009 Jeg må altså lige prøve at sørge for at kæresten render rundt med sit kamera og knipser alle putte-øjeblikkene fremover Hver gang jeg syntes at der er et rigtig godt puttebillede, så skynder jeg mig at kalde på manden, så derfor er alle puttebilleder her i huset af mig og Baldur, og der er næsten ingen af manden og Baldur :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret April 9, 2009 Rapporter Share Besvaret April 9, 2009 Jeg har nogle forskellige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2009 @ Freudika: Skøn nakkepude!! @ alle: det er hyggeligt at se kontakten og kærligheden til jeres dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 9, 2009 Rapporter Share Besvaret April 9, 2009 Har da nogle billeder af dig og Lumi og Tyson, Sonja Synes Lumi er mest pågående (læs: uopdragen) hahaha... De billeder har jeg da ikke set før? Slemme Aina, gemmer billeder for mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 9, 2009 Rapporter Share Besvaret April 9, 2009 Har vist kun mit kyssebillede med Saba...og det har jeg jo vist...hehe... Det kan vi sagtens tåle at se igen. Jeg har nogle forskellige Hvor er de søde, især det første og sidste er ualmindeligt kære. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2009 De billeder har jeg da ikke set før? Slemme Aina, gemmer billeder for mig. Hehe nej det slog mig også at jeg vist da ikke havde vist dem til dig...ups Os bare fordi jeg kun må ha 10 billeder på min profil herinde Uhh...måske antallet er steget - synes selv jeg har været mæææægtig aktiv herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret April 9, 2009 Rapporter Share Besvaret April 9, 2009 Mig og min perle! Laver lige joken én gang til.. Der var nemlig ikke nogen der grinede sidste gang.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts