Lykkeliv Besvaret April 11, 2009 Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 Jeg har ligeledes skræmmende få billeder af mig selv sammen med mine hunde! Dog er her et par stykker.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret April 11, 2009 Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 Jeg har ligeledes skræmmende få billeder af mig selv sammen med mine hunde!Dog er her et par stykker.. Nr. 3 :hjerte: Smukke er I! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret April 14, 2009 Rapporter Share Besvaret April 14, 2009 Jeg har ligeledes skræmmende få billeder af mig selv sammen med mine hunde!Dog er her et par stykker.. Nummer 3 er så sødt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret April 16, 2009 Rapporter Share Besvaret April 16, 2009 Her er et af Izzie og mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret April 16, 2009 Rapporter Share Besvaret April 16, 2009 Her er et af Izzie og mig Ih, dejligt at se! Går det godt med hende? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret April 16, 2009 Rapporter Share Besvaret April 16, 2009 Ih, dejligt at se! Går det godt med hende? tak jaa det går helt fint, hun er sååå fræk og laver ballade hele tiden :blink: men hun er det hele værd :hjerte: Min smukke lille bølle 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 16, 2009 Rapporter Share Besvaret April 16, 2009 tak jaa det går helt fint, hun er sååå fræk og laver ballade hele tiden :blink: men hun er det hele værd :hjerte: Min smukke lille bølle Hvor er hun sød. Hun ligner en, der gerne vil have sit eget fotoalbum med masser af nuser hvalpebilleder her på HF. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret April 16, 2009 Rapporter Share Besvaret April 16, 2009 Her er et af Izzie og mig Nååååårh, hvor er hun nusser.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 17, 2009 Rapporter Share Besvaret April 17, 2009 tak jaa det går helt fint, hun er sååå fræk og laver ballade hele tiden :blink: men hun er det hele værd :hjerte: Min smukke lille bølle Neiiiii har du fået hende hjem (ville også snart have spurgt til det). Tillykke med hende - hvor er hun nuser. :lun: Flere billeder NU! :hjerte: :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Oscar Cairn Terriern Besvaret April 17, 2009 Rapporter Share Besvaret April 17, 2009 Ikke noget alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Oscar Cairn Terriern Besvaret April 17, 2009 Rapporter Share Besvaret April 17, 2009 Har I ikke også søde billeder af jer med jeres hund? Hvor man kan se hvordan I putter eller hvordan I ligner hinanden eller hvordan I tumler sammen eller...ja...alt muligt Jeg har to billeder jeg gerne vil dele - det første hvor jeg putter med Lumi og så det andet hvor min kæreste putter med Lumi..hehe... Det er så dejligt når hun lægger hovedet på os...hygge hygge Må jeg se jeres søde billeder af jer og jeres kære vapser? Hvad er det for en maske du har på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret April 17, 2009 Rapporter Share Besvaret April 17, 2009 Hvor er hun sød. Hun ligner en, der gerne vil have sit eget fotoalbum med masser af nuser hvalpebilleder her på HF. hun er på HG :blink: http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=56505 Der er bare så mange billeder og de ligger også på fjæsbogen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Oscar Cairn Terriern Besvaret April 17, 2009 Rapporter Share Besvaret April 17, 2009 Mig og min perle! Laver lige joken én gang til.. Der var nemlig ikke nogen der grinede sidste gang.. :mrgreen:Haha ? Skal vi også lige sætte en smiley ind, bare for at gøre dig glad Er han så en perle, som politiet kalder dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret April 17, 2009 Rapporter Share Besvaret April 17, 2009 :mrgreen:Haha ? Skal vi også lige sætte en smiley ind, bare for at gøre dig glad Er han så en perle, som politiet kalder dem? Jaaaa.... Nu blev jeg glad.. Der var jo slet ikke nogen der synes jeg var sjov Hihi.. Ja, han er en politiets perle.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret April 17, 2009 Rapporter Share Besvaret April 17, 2009 1. billed: Er liiiiige kommet ud af badet, og så skulle der puttes 2. billed: Bjarke tager en middagslur med hundene 3. billed: Nala ELSKER fætter Bruno, som nusser hende fra han kommer til han er ude af døren igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret April 17, 2009 Rapporter Share Besvaret April 17, 2009 Tror det lykkedes at uploade billeder... Oooorh.. KÆMPE hund.. Hvor er h*n søøød. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret April 17, 2009 Rapporter Share Besvaret April 17, 2009 Oooorh.. KÆMPE hund.. Hvor er h*n søøød. :blink: Ja hUn er en stor hund... -i hvert fald i sammenligning med din lille nuser vappi :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret April 17, 2009 Rapporter Share Besvaret April 17, 2009 Ja hUn er en stor hund... -i hvert fald i sammenligning med din lille nuser vappi :blink: Ja.. Haha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 18, 2009 Rapporter Share Besvaret April 18, 2009 3. billed: Nala ELSKER fætter Bruno, som nusser hende fra han kommer til han er ude af døren igen Hvor er hun bare facinerende, hendes storhed, jeg kan godt li store hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 18, 2009 Rapporter Share Besvaret April 18, 2009 Liva og jeg hygger i sofaen [ATTACH]8739[/ATTACH] [ATTACH]8740[/ATTACH] Indtil damen synes, at det altså blev for meget med det der kamera [ATTACH]8741[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret April 18, 2009 Rapporter Share Besvaret April 18, 2009 Liva og jeg hygger i sofaen [ATTACH]8739[/ATTACH] [ATTACH]8740[/ATTACH] Indtil damen synes, at det altså blev for meget med det der kamera [ATTACH]8741[/ATTACH] Haha, det sidste billede er skønt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 19, 2009 Hvad er det for en maske du har på? Det er en bipap (en slags lille respirator, som giver luften fra rummet - og ikke ilt) jeg ligger med om natten, fordi jeg trækker vejret for dårligt selv. Verdens ottende vidunder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret April 19, 2009 Rapporter Share Besvaret April 19, 2009 ØV altså har set alt hvad jeg har af billeder igennem, men et billede af mig og rovdyret niks ikke nogle men det er nok fordi det altid er mig der står bag det s* * * * kamera så i får ikke nogle billeder af mig og Laika Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret April 19, 2009 Rapporter Share Besvaret April 19, 2009 Det er en bipap (en slags lille respirator, som giver luften fra rummet - og ikke ilt) jeg ligger med om natten, fordi jeg trækker vejret for dårligt selv. Verdens ottende vidunder Har du den på sådan hele tiden.. Eller bare en gang imellem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 20, 2009 Rapporter Share Besvaret April 20, 2009 Har du den på sådan hele tiden.. Eller bare en gang imellem? Jeg svarer lige for Aina : Hun har den vist kun på om natten, jeg har i hvert fald aldrig set hende have den på, når vi går tur med hundene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts