Linda Besvaret April 20, 2009 Rapporter Share Besvaret April 20, 2009 Her er et billede af mig og kiki fra hundefere i kreds 3 2008 vi var nået trætte som dagene gik :blink: Og et herhjemme fra vejen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret April 21, 2009 Rapporter Share Besvaret April 21, 2009 Jeg svarer lige for Aina : Hun har den vist kun på om natten, jeg har i hvert fald aldrig set hende have den på, når vi går tur med hundene. Hihi, okay :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret April 22, 2009 Rapporter Share Besvaret April 22, 2009 Jaaaa.... Nu blev jeg glad.. Der var jo slet ikke nogen der synes jeg var sjov Hihi.. Ja, han er en politiets perle.. LOL...spekulerede længe over om det var sådan ment...men synes han lignede en dansker......var lige ved at uploade et billede af Pablo og min kammerat der er filipiner, for at lave samme joke... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret April 22, 2009 Rapporter Share Besvaret April 22, 2009 LOL...spekulerede længe over om det var sådan ment...men synes han lignede en dansker......var lige ved at uploade et billede af Pablo og min kammerat der er filipiner, for at lave samme joke... Ja, han ligner også lidt en dansker.. Hehe.. Lol! God stil :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 22, 2009 Rapporter Share Besvaret April 22, 2009 Smilla og jeg på udflugt til Himmelbjerget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 22, 2009 Rapporter Share Besvaret April 22, 2009 Smilla og jeg på udflugt til Himmelbjerget. Nøj, hun er jo lillebitte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret April 22, 2009 Rapporter Share Besvaret April 22, 2009 Smilla og jeg på udflugt til Himmelbjerget. Ej, hvor er hun bare lille og søøød.. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 23, 2009 Smilla og jeg på udflugt til Himmelbjerget. Årh det lille pus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 23, 2009 Rapporter Share Besvaret April 23, 2009 Hi hi ja, man kan virkelig se, hvor lille bitte hun er i forhold til mig. Havde jo også sendt billeder til familien før de mødte hende, men de blev lidt overraskede da de så hende IRL. Det er vel lige som med de kendte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret April 23, 2009 Rapporter Share Besvaret April 23, 2009 Hi hi ja, man kan virkelig se, hvor lille bitte hun er i forhold til mig. Havde jo også sendt billeder til familien før de mødte hende, men de blev lidt overraskede da de så hende IRL. Det er vel lige som med de kendte. hihi det er en rigtig Hollywood doggie :5up: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret April 23, 2009 Rapporter Share Besvaret April 23, 2009 Hi hi ja, man kan virkelig se, hvor lille bitte hun er i forhold til mig. Havde jo også sendt billeder til familien før de mødte hende, men de blev lidt overraskede da de så hende IRL. Det er vel lige som med de kendte. Haha, lige præcis.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Larry&Gucci Besvaret Maj 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2009 Jeg har da også et enkelt med begge mine hunde.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret Maj 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2009 Jeg har da også et enkelt med begge mine hunde.... Er det en Biewer du har .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Larry&Gucci Besvaret Maj 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2009 Ja, Larry er en Biewer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret Maj 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2009 Ja, Larry er en Biewer Han er søød :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Maj 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2009 Her er et billede af Mio og mig der sover - det var dengang han altid skulle ligge i hovedet på en :blink: Det er dejligt at have ham så tæt, men han er heldigvis vokset fra det, i takt med at vægten er vokset til Sove-billede nr. 1 er af mine dejlige drenge, Bjarke og Mio :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts