Hop til indhold

Dig og din perle

Aina B
 Share

Recommended Posts

• Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst The dogfather
Jaaaa.... Nu blev jeg glad.. Der var jo slet ikke nogen der synes jeg var sjov :megaked: Hihi.. Ja, han er en politiets perle..:mrgreen:

LOL...spekulerede længe over om det var sådan ment...men synes han lignede en dansker...:-D...var lige ved at uploade et billede af Pablo og min kammerat der er filipiner, for at lave samme joke...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
LOL...spekulerede længe over om det var sådan ment...men synes han lignede en dansker...:-D...var lige ved at uploade et billede af Pablo og min kammerat der er filipiner, for at lave samme joke...:mrgreen:

Ja, han ligner også lidt en dansker.. Hehe.. Lol! :lol: God stil :5up: :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Hi hi ja, man kan virkelig se, hvor lille bitte hun er i forhold til mig. Havde jo også sendt billeder til familien før de mødte hende, men de blev lidt overraskede da de så hende IRL. Det er vel lige som med de kendte. :lol:

Haha, lige præcis.. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...
Gæst n1nna

Her er et billede af Mio og mig der sover - det var dengang han altid skulle ligge i hovedet på en :blink:

Det er dejligt at have ham så tæt, men han er heldigvis vokset fra det, i takt med at vægten er vokset til :mrgreen:

Sove-billede nr. 1 er af mine dejlige drenge, Bjarke og Mio :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites