Hop til indhold

Film fra hundetræf den 9/4


Lonny
 Share

Recommended Posts

Gæst Priceman
Det tager rigtig lang tid at uploade dem til youtube, så filmene kommer sådan lidt løbende :blink:

 

[media]

[/media]

 

Jeg syntes de er fine og nu "abbonerer " jeg på dine film på Youtube, så du har bare at lade dem blive liggende, Ikk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal nok lade dem ligge, nu har det taget mig 2 dage at uploade dem, så nu skal de sgu også blive liggende :blink:

 

Men hvis du abonerer på mine film, så skal du nok forvente at se en masse hvalpefilm i den nærmeste fremtid :blink:

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Og her er de sidste klip:

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=PfvQJs1DLNM[/media]

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=rIQTGbD72OU[/media]

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=dP1dCxw7OKI[/media]

 

[media]

[/media]

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=47xfvDNcw9c[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Ai, tusind tak for gode film, Lonny! :kys:

 

Bliver bare lidt pinligt berørt over Azuro, det humpedyr, altså - jeg fik stoppet ham et par gange, men kan da se, at jeg ikke så det hver gang :oops:

 

Og numsefikserede snudeskaft, altså... :lol: Den hund burde få sig nogle flere interesser.. :mrgreen:

 

Men rigtig go' film :5up:

 

 

Men der er en film, du har postet to gange - i første indlæg. det var vist den første og den tredje, de var den sammen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og numsefikserede snudeskaft, altså... :lol: Den hund burde få sig nogle flere interesser.. :mrgreen:

 

 

Men der er en film, du har postet to gange - i første indlæg. det var vist den første og den tredje, de var den sammen :blink:

 

Det med andre interesser kommer vel forhåbentlig med alderen :blink:

 

Som du kan se så var der rigtig mange små klip, så jeg blev vist lidt forvirret til sidst :blink:

 

Men nu har jeg været ude og købe et video redigeringsprogram, så i fremtiden burde jeg kunne sammensætte en god film, i stedet for bare at levere materialet råt og uredigeret :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det med andre interesser kommer vel forhåbentlig med alderen :blink:

 

Forhåbentligt - men han er fire år nu, så det er ved at være tid synes jeg :hmm:

 

Men jeg håber :mrgreen:

 

Som du kan se så var der rigtig mange små klip, så jeg blev vist lidt forvirret til sidst :blink:

 

Men nu har jeg været ude og købe et video redigeringsprogram, så i fremtiden burde jeg kunne sammensætte en god film, i stedet for bare at levere materialet råt og uredigeret :blink:

 

Det er bare helt ok, synes bare lige jeg ville nævne det :blink:

 

Bliver spændende med det nye videoredigeringsprogram - nu har du pligt til at kommer til alle fremtidige hundetræf, så du kan laver super gode film med vores alle sammens vovser :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan simpelthen ikke uploade den film jeg har lavet, efter at have stået og uploaded film i 10 timer, så mister jeg forbindelsen, det er nu 3. gang det er sket, så nu giver jeg op :cry:

 

Men jeg har som sagt samlet alle mine små klip til en film med hundeleg på ca. ½ time.

 

Hvis der er nogen der skal have en cd med en lille film fra vores hundleg den 9/4, så må I lige sige til :-)

 

Hvis I skal have en cd, så kræver det at I kommer til det næste træf, da jeg ved at jeg aldrig får taget mig sammen til at sende det med posten :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

eller til Hundens tarv gullash møde måske:?::mrgreen:

 

Der kan jeg også sagtens have dem med :-D

 

Så må I bare lige melde ud hvis I skal have en cd og kommer den dag :-)

 

Helst i denne tråd, da jeg så kan kigge i den, når jeg nu ikke længere kan huske hvem der kommer og hvem der skal have en cd :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan simpelthen ikke uploade den film jeg har lavet, efter at have stået og uploaded film i 10 timer, så mister jeg forbindelsen, det er nu 3. gang det er sket, så nu giver jeg op :cry:

 

Men jeg har som sagt samlet alle mine små klip til en film med hundeleg på ca. ½ time.

 

Hvis der er nogen der skal have en cd med en lille film fra vores hundleg den 9/4, så må I lige sige til :-)

 

Hvis I skal have en cd, så kræver det at I kommer til det næste træf, da jeg ved at jeg aldrig får taget mig sammen til at sende det med posten :blink:

 

Vi kan desværre ikke komme til næste træf 8/5 men vi vil rigtig gerne be om en cd alligevel. Forhåbentlig varer det ikke længe før vi gentager successen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...