Gæst Minuet Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Hej! Vi er en familie på 5, som for 2 dage siden har købt os en vidunderlig brun labradorhvalp - Freja - som er 11 uger. Vi er selv (os forældre) opvokset med hund og har i over 8 år ønsket os en hund - men grundet (dengang) ønsket om børn, arbejde, andre interesser osv. har vi "kun" haft katte da disse er noget mere selvstændige end hunde. Nu har vi så endelig fået vores 4. barn - som vi siger, og nyder det i fulde drag. Vi er herinde for at høre om andres erfaringer m.v. med racen (som ikke er helt ukendt for os), og i det hele taget få gode idéer til alt omkring det at have fået sit 4. barn i form af en skøn 4-benet. Hej til jer alle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret April 11, 2009 Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 11, 2009 Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 Velkommen til! Altid hyggeligt, med nogle flere medlemmer! Jeg håber at du bliver glad for at bruge siden, ligesom jeg, og garanteret mange ande hundeelskere, er. Og tillykke med den lille ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 11, 2009 Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 velkommen og tillykke med hvalpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Minuet Besvaret April 11, 2009 Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 Tak tak skal I have Er sikker på at vi får glæde af dette forum. Der er jo mange spørgsmål som melder sig når man har fået sådan et firbenet familiemedlem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret April 11, 2009 Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 jeg har selv labber, og lad os lige nævne at det er en rigtig god familie hund!:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bichon Charlie Besvaret April 11, 2009 Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 Velkommen til en fantastisk side...........:blink::blink: Vi håber du kommer til at elske at være her, ligeså meget som vi gør...:hjerte: Der er masser gode tråde om hvalpe generelt. Bade med hensyn til opdragelse, leg, eventuelle "problemer" og andre sjove, interessante og underlige tråde........:blink: Og jeg ville æde min gamle hundesnor på at der også er et forum for labrador hunde......:rolleyes:. Vi er et meget krævende publikum, vi kræver nemlig BILLEDER af den lille lækre hvaps, storgriner :ivrig: Ellers kan alle og enhver jo komme og påstå de har en lækker hvaps, ha ha ha ha ha ha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret April 11, 2009 Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 Velkommen til...:blink: Forresten sødt navn til vapsen.... Hilsen ejeren af en samojed.....med navnet Freya... bare med Y....:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Minuet Besvaret April 12, 2009 Rapporter Share Besvaret April 12, 2009 Vi er et meget krævende publikum, vi kræver nemlig BILLEDER af den lille lækre hvaps, storgriner :ivrig: Ellers kan alle og enhver jo komme og påstå de har en lækker hvaps, ha ha ha ha ha ha Jamen selvfølgelig skal I da se billeder af Freja Her er lige et par stykker. Og tusind tak igen for velkomsten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst toskethors Besvaret April 12, 2009 Rapporter Share Besvaret April 12, 2009 Hej og velkommen til hvor er hun bare nuser jeres lille vuffer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Minuet Besvaret Februar 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2012 Har ikke været så aktiv herinde i meget lang tid - men andre private omstændigheder har taget min/vores tid. Vores dejlig Freja er nu lige rundet de 3 år og er stadig jordens bedste hund Og sidste år fik hun så en "lillesøster" - Latifa - som nu er en skøøøøøøøøøn 11 måneder gammel Newfoundlænder Så fra at vi syntes at labben var en stor hund - ja så er hun faktisk meget lille :hmm:i hvertfald set i forhold til Latifa. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Februar 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2012 Min farbror havde også i tidernes morgen en Newfoundlænder og ja.. de fylder lidt i landskabet. Billeder er meget velkomne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Minuet Besvaret Februar 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2012 Vores to vidunderlige vovser Quen Latifa - Newfoundlænder og skønne Freja - Brun labrador Rigtig dejlig vejr for en niffer - mens Freja helst vil ligge inde i stuen og råhygge sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Februar 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2012 Nåå..hvor er de søde:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Minuet Besvaret Februar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2012 Tak Vi synes jo selv at det er jordens to dejligste hunde Elsker dem overalt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Februar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2012 Hvor er de kære Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ricko2008 Besvaret Februar 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2012 Sikke et par dejlige vovser, og hvor er de billeder bare gode Jeg har selv en Labbe, godt nok en sort en, der hedder Ricko, på 6 år Jeg synes selv personligt, at det er verdens bedste race, men det synes man jo altid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Minuet Besvaret Februar 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2012 Ved ikke lige hvor jeg skal poste emnet, så derfor bliver jeg lige i min tråd og spørger Hvem kan anbefale et rigtig godt halsbånd til en newfoundlænder? Vi har lidt problemer med at finde et som er stort nok + at det ikke koster en halv bondegård. Freja (vores Lab.) går fast med en alm. kæde - og det bliver hun nødt til herhjemme for Latifa (newf) hiver simpelthen alle andre halsbånd af Freja :hmm:og det kan hun ikke med kæden. Har et click-halsbånd til Freja hængende, og det er vi ellers glade for (når det er i brug). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle1985 Besvaret Februar 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2012 Velkommen til jer og tillykke med jeres smukke, lille hund <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Februar 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2012 velkommen til Igen hehe Hvilken smukhund charmetrolden (hvem kan modstå lab hvalpe) har udviklet sig til! Smuk hund nr to i har fået jer. evt kunne kenjan.dk være et bud? De har i hvert fald mange lækre ting, har selv et rundsyet str. "stor" halsbånd fra dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sunrise Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Hvor er det nogle fine hunde i har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Minuet Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Hvor er det nogle fine hunde i har TAK Det synes vi jo også selv det er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts