Gæst Zarina Besvaret April 26, 2009 Rapporter Share Besvaret April 26, 2009 Jeg kender flere, som er testet positive, men som ikke reagerer på alle hunde. En hund er ikke bare en hund i den sammenhæng - man kan sagtens være allergisk over for den ene men ikke den anden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret April 27, 2009 Rapporter Share Besvaret April 27, 2009 ofte kan man sagtens have hund og hundeallergi samtidig man skal bare købe noget allergi medicin på apoteket det plejer og tage de fleste symptomer:mrgreen: Ja... hvis man har en hund, som man ikke reagerer ret meget på, --eller hvis man har flere allergier som kun i perioder giver rigtige problemer..... Men hvis man har en alvorlig hundeallergi og man har en allergiUvenlig hund, så ville det betyde måske flere piller hver eneste dag. Og håndkøbsmedicin er ikke specielt billigt.. -Hvis de koster 4-5 kr stykket, så løber det altså noget op.. OG der KAN være langtidsbivirkninger, som man ikke kender til endnu. Man skal nok ikke tage dem, hvis man tænker på at blive gravid, f.eks.. -selv om der står på pakningen, at det kan man godt. Det er kun få år siden at et af produkterne blev mistænkt for at have fosterskadelige virkninger.. Hvis man ønsker at beholde en hund, som allerede giver problemer, så er der nok ingen vej udenom vaccination (desensibilisering). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret April 27, 2009 Rapporter Share Besvaret April 27, 2009 Der var engang en lang artikel om behandling af hundeallergi i Vi med Hund - den kan du jo evt. prøve at finde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret April 27, 2009 Rapporter Share Besvaret April 27, 2009 Ja... hvis man har en hund, som man ikke reagerer ret meget på, --eller hvis man har flere allergier som kun i perioder giver rigtige problemer..... Men hvis man har en alvorlig hundeallergi og man har en allergiUvenlig hund, så ville det betyde måske flere piller hver eneste dag. Og håndkøbsmedicin er ikke specielt billigt.. -Hvis de koster 4-5 kr stykket, så løber det altså noget op.. OG der KAN være langtidsbivirkninger, som man ikke kender til endnu. Man skal nok ikke tage dem, hvis man tænker på at blive gravid, f.eks.. -selv om der står på pakningen, at det kan man godt. Det er kun få år siden at et af produkterne blev mistænkt for at have fosterskadelige virkninger.. Hvis man ønsker at beholde en hund, som allerede giver problemer, så er der nok ingen vej udenom vaccination (desensibilisering). jeg får virkelig slemt udslet af mine hunde så jeg er på varig medicin resten af livet hvis jeg vil leve med hunde men det kan sagtens lade sig gøre med piller og en næsespray så går det nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret April 27, 2009 Rapporter Share Besvaret April 27, 2009 jeg får virkelig slemt udslet af mine hunde så jeg er på varig medicin resten af livet hvis jeg vil leve med hunde men det kan sagtens lade sig gøre med piller og en næsespray så går det nok Hvorfor vil du ikke desensibiliseres? Har du nåle-skræk:-P? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret April 27, 2009 Rapporter Share Besvaret April 27, 2009 Hvorfor vil du ikke desensibiliseres? Har du nåle-skræk:-P? lægen ville ikke anbefale det og mente også det var en temmelig dyr omgang:confused: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret April 30, 2009 Rapporter Share Besvaret April 30, 2009 Hvad er det endt med deluxius - har i valgt at komme af med Fenris eller vil du prøve med medicin? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts