Hop til indhold

Spørgsmål om udnyttelse af foder...


Gæst fairlady
 Share

Recommended Posts

Gæst fairlady

Hvis man giver sin hund et kvalitetsfoder, hva er så rimeligt at der skal komme ud af den anden ende, sådan ca???

Jeg giver mine Orijen for tiden og de har hver afføring 2-3 gange om dagen, oftest 3 gange om dagen... Er det tilpas eller kunne de udnytte et foder mere??

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke mere hvor MEGET end hvor TIT?

 

Og selv om man bruger kvalitets foder, har hunde vel en individuel fordøjelse, så noget hund a fordøjer fint, kan hund b ikke fordøje fint?

 

Og er ens hund dårlig til at fordøje alt, er der en sentisive foder (jeg er ikke sikker på om den holder, men jeg tror det) ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst fairlady
Jeg fodrer med Olivers lam og havre. Mine to hunde afleverer henholdsvis 1 og 2 gange om dagen - men jeg er ikke foderekspert :blink:. Ved ikke om du kan bruge svaret til noget ?

Jo kan jeg i hvertfald. Lige nu fodrer jeg med Orijen, men Caleb er vandt til Olivers, vil jeg dog ikke give ham mere for han havde rigtig meget skæl, som er næsten væk nu efter jeg har fået ham. Men tidl. ejer siger at hos hende satte han sig også 2-3 gange om dagen, men det ville være rart at vide om der er et foder der kan udnyttes endnu bedre. Lige nu sætter de sig alle sammen 2-3 gange dagligt hvor imod da de små fik RC sked de bare hele tiden også indefor om natten, så det da tydeligt bedre nu...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...