Hop til indhold

varmt at være langhåret . . . . .

Dinah
 Share

Recommended Posts

Hun kunne ellers se kær ud med sådan en kort bamseklipning. :lun:

STOOOOOP, Sonja:evil: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Elsker at bruge ½ time om dagen på pelspleje. Elsker at bære min hund hjem om vinteren, når der er isklumper på benene:lol:

No way en coton skal være langhåret:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

STOOOOOP, Sonja:evil: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Elsker at bruge ½ time om dagen på pelspleje. Elsker at bære min hund hjem om vinteren, når der er isklumper på benene:lol:

No way en coton skal være langhåret:blink:

1/2 time om dagen på pelspleje? Ork, så er du billigt sluppet, Rosas ejer må bruge en time om dagen, fordi Rosa ellers bliver én stor filterbasse. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er godt nok bare bedårende yndig! Og nej, hun skal ikke klippes - faktisk får de det heller ikke nemmere med varmen, hvis man klipper dem!

Hmm, hvis jeg tænker mig om, så mindes jeg faktisk at have hørt noget om det... Hvis man klipper dem, så ligger hårene tættere omkring kroppen og isolerer derved bedre. Fremfor hvis man lader det være langt, så kommer der nemmere luft ind... Er det rigtigt?

For så ville jeg selvfølgelig heller ikke klippe hende.

Tossen nu som tanketorsk :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, hvis jeg tænker mig om, så mindes jeg faktisk at have hørt noget om det... Hvis man klipper dem, så ligger hårene tættere omkring kroppen og isolerer derved bedre. Fremfor hvis man lader det være langt, så kommer der nemmere luft ind... Er det rigtigt?

For så ville jeg selvfølgelig heller ikke klippe hende.

Tossen nu som tanketorsk :mrgreen::engel:

Ja, det er noget med et isolerende luftlag eller noget... har jeg i hvert fald hørt...

Link til indlæg
Del på andre sites