Dinah Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 . . . . . om sommeren:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jannee Besvaret April 19, 2009 Rapporter Share Besvaret April 19, 2009 He he he. Hun ser da ud til at nyde det, dog. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 19, 2009 Rapporter Share Besvaret April 19, 2009 Du kan jo altid finde saksen frem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret April 19, 2009 Rapporter Share Besvaret April 19, 2009 Vi klippede faktisk vores coton om sommeren - han fik den sødeste korthårede frisure, men med en fin haledusk.. Bedårende, og hunden var lykkelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 20, 2009 Rapporter Share Besvaret April 20, 2009 Hune r altså sådan en rigtig fun hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret April 20, 2009 Rapporter Share Besvaret April 20, 2009 Det kan godt være, at det er varmt at være langhåret - men hvor ligner det dog bare noget pelsværk man godt kan ha lyst til at mulre hænderne og ansigtet ned i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 20, 2009 Du kan jo altid finde saksen frem no way Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 20, 2009 Det kan godt være, at det er varmt at være langhåret - men hvor ligner det dog bare noget pelsværk man godt kan ha lyst til at mulre hænderne og ansigtet ned i jaaaaaaa:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret April 20, 2009 Rapporter Share Besvaret April 20, 2009 Hold da op hvor er hun sød... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 20, 2009 Rapporter Share Besvaret April 20, 2009 no way Hun kunne ellers se kær ud med sådan en kort bamseklipning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 21, 2009 Hun kunne ellers se kær ud med sådan en kort bamseklipning. STOOOOOP, Sonja:evil: :mrgreen: Elsker at bruge ½ time om dagen på pelspleje. Elsker at bære min hund hjem om vinteren, når der er isklumper på benene:lol: No way en coton skal være langhåret:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 21, 2009 Rapporter Share Besvaret April 21, 2009 STOOOOOP, Sonja:evil: :mrgreen: Elsker at bruge ½ time om dagen på pelspleje. Elsker at bære min hund hjem om vinteren, når der er isklumper på benene:lol: No way en coton skal være langhåret:blink: 1/2 time om dagen på pelspleje? Ork, så er du billigt sluppet, Rosas ejer må bruge en time om dagen, fordi Rosa ellers bliver én stor filterbasse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret April 21, 2009 Rapporter Share Besvaret April 21, 2009 Jeg stemmer også for bamseklip Jeg elsker korthårede langshårshunde Og så kan man nøjes med 10 min dagligt Men eddersmuk det er hun Dinah Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 21, 2009 Rapporter Share Besvaret April 21, 2009 Cleo er super skøn Men jeg ville nu nok begå synden og klippe hende korthåret her om sommeren, bare så hun ikke omkommer i varmen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret April 21, 2009 Rapporter Share Besvaret April 21, 2009 Hun er godt nok bare bedårende yndig! Og nej, hun skal ikke klippes - faktisk får de det heller ikke nemmere med varmen, hvis man klipper dem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 21, 2009 Rapporter Share Besvaret April 21, 2009 Hun er godt nok bare bedårende yndig! Og nej, hun skal ikke klippes - faktisk får de det heller ikke nemmere med varmen, hvis man klipper dem! Hmm, hvis jeg tænker mig om, så mindes jeg faktisk at have hørt noget om det... Hvis man klipper dem, så ligger hårene tættere omkring kroppen og isolerer derved bedre. Fremfor hvis man lader det være langt, så kommer der nemmere luft ind... Er det rigtigt? For så ville jeg selvfølgelig heller ikke klippe hende. Tossen nu som tanketorsk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret April 21, 2009 Rapporter Share Besvaret April 21, 2009 Hmm, hvis jeg tænker mig om, så mindes jeg faktisk at have hørt noget om det... Hvis man klipper dem, så ligger hårene tættere omkring kroppen og isolerer derved bedre. Fremfor hvis man lader det være langt, så kommer der nemmere luft ind... Er det rigtigt? For så ville jeg selvfølgelig heller ikke klippe hende. Tossen nu som tanketorsk Ja, det er noget med et isolerende luftlag eller noget... har jeg i hvert fald hørt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 21, 2009 Rapporter Share Besvaret April 21, 2009 Ja, det er noget med et isolerende luftlag eller noget... har jeg i hvert fald hørt... Det giver jo også fin mening hvis man tænker over det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts