Hop til indhold

Lexusfik besøg af Ludvig

Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Mig.: Se hvem der kommer der Lexus:-D

Lexus.: Jamen det er da ludvig, og han kommer ind ti MIIIIG:klap::klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de fiiiiiine venner :hjerte:

På det sidste billede ligner Ludvig en, der skal hjem til mig og bo :engel::lun:

De har jo kendt hinanden siden Ludvig var 8-10uger:lun:

Lexus er næsten umulig at få med når vi går forbi deres indkørsel, det mener han ikke er en fed idé:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

lækre billeder, ja de hygger fint :lun:

Lexus "kampvogn" er helt sikekrt glad for at se ludvig :lol:

Han er sq glad bare der er en anden hund inærheden. Om hunden er stor, lille, tynd, fed, venlig, farlig...Så længe det ikke er Chow-chow, fransk bulldog, mobs eller engelsk bulldog:roll::lol::lol: Igår mødte vi for første gang en amstaff (påstået pitt-blanding) Meget farlig hund indtil lexus lige fik forklaret størrelses forskellen på ham og amstaffen.."Ej, hør nu lige her din bette-lort. Hold du nu op med det fis, jeg gider ikke det der bidepis, jeg gør dig jo ikke noget. Enten er du sød eller også så kan du smutte":roll::lol:

ville bare ønske vi havde en cujo kunne lege med :( den eneste tæve der matcher ham her i nærheden vil ejerne ikke have lege med cujo.

Opslag hos dyrlægen har hellere ikke givet pote..

Hvordan går det med Cujo nu? Er han blevet bedrer??

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså hvis man tæller oppefra til billed 8 - så skal det næsten også over i kiksede billeder :blink: :engel: men altså ingen kritik herfra - skulle jo nødig have, at der ikke kom flere af Lexus-leg:oops:

Hvad mener du med det, jeg tager da ikke kiksede billeder...VEL!!?:mrgreen:

Lexus legebilleder, ikke lexus legebilleder,

Lexus legebilleder, ikke lexus legebilleder....Valget er dit:blink::lol::lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan går det med Cujo nu? Er han blevet bedrer??

Til dels :-)

samme størrelse eller større, så undgår vi, specielt dem vi "kender" på forhånd.

Her i området er alle små hunde tæver, hvorfor ved jeg ikke, men vi har endnu ikke mødt en hanhund på under 15 kilo på et år :lol:

Har opdateret min tråd ang. det hele.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad mener du med det, jeg tager da ikke kiksede billeder...VEL!!?:mrgreen:

Lexus legebilleder, ikke lexus legebilleder....Valget er dit:blink::lol::lol::lol::lol::lol:

Lexus´s far tager aldrig kiksede billeder, Lexus´s far tager aldrig kiksede billeder,Lexus´s far tager aldrig kiksede billeder,Lexus´s far tager aldrig kiksede billeder :engel: - er jeg tilgivet nu ?:blink:

Så, nu kan der komme flere billeder af Lexus :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lexus´s far tager aldrig kiksede billeder, Lexus´s far tager aldrig kiksede billeder,Lexus´s far tager aldrig kiksede billeder,Lexus´s far tager aldrig kiksede billeder :engel: - er jeg tilgivet nu ?:blink:

Så, nu kan der komme flere billeder af Lexus :mrgreen::mrgreen:

Godt-så :mrgreen::lol::lol::lol: Så er vi jo enige:mrgreen::mrgreen::lol::lol::lol:

Ja, du er tilgivet:kys:

Link til indlæg
Del på andre sites