Hop til indhold

CACIB

Recommended Posts

Der er rigtig mange lande hvor man kan nøjes med et.. Har en liste et eller andet sted. Skal lige finde den. Jeg skrev sidste år til alle de lande jeg kunne tænke mig at besøge :mrgreen:

Ja tak til listen

Synes godt nok det er uoverskueligt, og så kombineret med at reglerne bliver ændret så tit - men jeg må lokke søster ud at rejse!

Link til indlæg
Del på andre sites

Rusland 1 (i championklasse)

Luxemburg 1 (i championklasse)

Sverige 1

Norge 1

Finland 1

Tyskland 4 mindst 1 år og 1 dag mellem første og sidste cac

Estland 1

Letland 1

Cypern 1 i championklasse

Georgien 1 cac

Gibraltar 2 CAC

Grækenland 3 CAC

Kroatien 4 CAC

Litauen 1 CAC

Polen 3 CAC

Rumænien 1 cacib

Slovenien 4 CAC

Tjekkiet 4 CAC

Østrig 4 cac 3 dommere

Schweitz 4 CAC

Ungarn 4 CAC

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg vil ikke med på interrail. Jeg vil kun til Gibraltar. Det ville dog være det mest absurde, at ens hund var champ i Gibraltar...og det var det ! :mrgreen:

Hvis man nu tager meget på ferie der...:hmm:......så kan man jo liiiiige så godt nuppe et championat med...c067.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Rusland 1 (i championklasse)

Luxemburg 1 (i championklasse)

Sverige 1

Norge 1

Finland 1

Tyskland 4 mindst 1 år og 1 dag mellem første og sidste cac

Estland 1

Letland 1

Cypern 1 i championklasse

Georgien 1 cac

Gibraltar 2 CAC

Grækenland 3 CAC

Kroatien 4 CAC

Litauen 1 CAC

Polen 3 CAC

Rumænien 1 cacib

Slovenien 4 CAC

Tjekkiet 4 CAC

Østrig 4 cac 3 dommere

Schweitz 4 CAC

Ungarn 4 CAC

Malta 2 CAC :engel:

I Tyskland skal du i øvrigt have 5 VDH-antwartschaft for at blive VDH-CH (Dortmund tæller dobbelt)

For klubchampionatet 4 CAC men i 3 forskellige länder.

Redigeret af chr68866
stavefjel
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Husk i øvrigt at være obs på, at denne liste vist forudsætter hunden først er national champion i et FCI land. Det ville da være lækkert, om man kun skulle bruge et cert. for at blive champion rundt omkring uden man kom med noget i rygsækken.

Jeg er klar på rosette-jagt i interrail stil! Nogen der skal til Bratislava i oktober i øvrigt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Husk i øvrigt at være obs på, at denne liste vist forudsætter hunden først er national champion i et FCI land. Det ville da være lækkert, om man kun skulle bruge et cert. for at blive champion rundt omkring uden man kom med noget i rygsækken.

Jeg er klar på rosette-jagt i interrail stil! Nogen der skal til Bratislava i oktober i øvrigt?

har du ikke fået rosetter nok denne week-end :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Nej! Flere, siger jeg dig... Flere!!!

(er i øvrigt gået i gang med at gennemgå rosetkataloger fra både Thehøj og svensk fabrikant - uha, uha, der er mange fine og spændende rosetter, der skal sættes til uddeling på kommende skuer!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej! Flere, siger jeg dig... Flere!!!

(er i øvrigt gået i gang med at gennemgå rosetkataloger fra både Thehøj og svensk fabrikant - uha, uha, der er mange fine og spændende rosetter, der skal sættes til uddeling på kommende skuer!)

Så det du siger er at jeg bliver nødt til at disse manden og troppe op på næste skue :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
:5up:

Så tager jeg ulve-tingen i november?

-og det faldt ikke sammen med nogen spaniel-ting?

Falder ikke sammen med spaniel-ting. Kun 40-års fødselsdag i familien, derfor jeg ikke kan tage den. Ulve-ting er i Næstved.

Så blev det en aftale.

Og hvor skal turen mon gå hen næste gang... Kennel Mutter Löwchen: hvor kan man gøre sig forhåbninger om fine rosetter og stor fangst?

Handlerbussen gør sig jo bedst når den er mest farvestrålende (og så er de sidste 4-5 rosetter ikke engang på plads endnu...)!

[ATTACH]9576[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Falder ikke sammen med spaniel-ting. Kun 40-års fødselsdag i familien, derfor jeg ikke kan tage den. Ulve-ting er i Næstved.

Så blev det en aftale.

Og hvor skal turen mon gå hen næste gang... Kennel Mutter Löwchen: hvor kan man gøre sig forhåbninger om fine rosetter og stor fangst?

Handlerbussen gør sig jo bedst når den er mest farvestrålende (og så er de sidste 4-5 rosetter ikke engang på plads endnu...)!

[ATTACH]9576[/ATTACH]

Jeg elsker handlerbussen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites